...
Erken uyandım yine. Hem de bu sefer enerjik olarak kalktım. Kahvaltı yapıp Jk, ben ve Seung ile kurduğumuz gruba mesaj yazdım.
Texting;
Y/n: Selammmmm~
Sg: Selam.
Y/n: Jungook nerede?
Sg: Sence?
Y/n: Uyuyor?
Sg: Her zaman ki gibi.
Y/n: Benim babam, Bay Jeon ve Bayan Jeon tatile gitmeyi planlıyorlarmış. Gidecek misin?
Sg: Derslerim var o yüzden hayır. Sen?
Y/n: Bilmiyorum. Jungkook gidecek mi? Tek başıma kalamam orada.
Sg: Bilmiyorum. Uyandı Jungkook.
Y/n: Özelden yazayım da rahatsız edeyim.
Sg: Tamam :D
Jungkook'a özelden bir sürü mesaj attım. En son gruba geldi.
Y/n: Sonunda geldin uykucu.
(Yoongi ile yer değiştirdiler zjdjjxhdjsksjxjdj)
Biraz konuşup telefonu bıraktım. Jungkook'ta gitmeyecekmiş tatile. O yüzden bende gitmeyeceğim.
"Baba. Siz kesin gidecek misiniz?"
"Az önce konuştuk. Evet kesin. Sen geliyor musun?"
"Hayır. Ama birşey diyeceğim. Burda Jungkook ve Seung'dan başka arkadaşım yok ya. Onlar da kalabilir miyim siz tatildeyken?"
Biraz düşünüp iç çekti.
"Tamam. Ama kendine dikkat et lütfen. Tek başına da bir yerlere çıkma. Jungkook veya Seung ile çıkabilirsin ama."
"Baba tamam. Çok teşekkürler."
1 hafta sonra;
Babamlar yola çıkmışlardı. 2 hafta tatil yapacaklarmış. Yani bende 2 hafta Jungkook'lar da kalacağım. Daha önce de söylediğim gibi Kore'deyim ve evde tek başıma kalırsam başıma ne geleceği belli olmaz.
Eşyalarımı çantaya koyup hazırlandım. Çok birşey almadım. Istediğim zaman gelip evden alırdım.
Eve geldiğimde birşey yapmadık. Zaten Jungkook yorgun gözüküyordu.
Sg "Hadi Y/n'a kore yemeği yedirelim."
Jk "Siz yiyin."
"Jungkook. Sende gel."
Kolundan çekip mutfağa getirdim. Sonra önüme tuhaf şeyler çıkarıp koydular.
Sg "Söyle yapalım. Hepsini ye ve puan ver."
Ben bir yandan yerken Seung'da bir yandan isimlerini söyleyip anlatıyordu.
"En çok şu pirinç kekini sevdim."
Cidden acıydı hepsi. Her yedikten sonra su içiyordum. Hepsi bittiğinde rahatladım. Ama tatları güzeldi acı olsa da.
Jk "Iddiayi unuttun mu?"
"Ben mi unutacağım? Asla!"
Jk "Bu akşam var mısın?"
"Hayır. Çünkü sen çok yorgunsun filmin yarısında uyursan korkmazsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye'den Güney Kore'ye
ChickLit"Kore'ye mi gideceğiz?" Tatlı tatlı uyurken onu uynadırmak mı? Lütfen her okuyan vote yapabilir mi?