1

5.3K 119 31
                                    

Jennie Kim her şeye sahipti. Baş amigo kızdı, futbol takımının kaptanıyla çıkıyordu, neredeyse tüm lanet okula SAHİP OLDU ve her şeyin üstesinden gelmek için, cehennem kadar seksi ve bir kamçı gibi şeffaftı.

Herkes, onu henüz kimsenin tarif edemeyeceği şekilde kıskanmıştı.

Bütün dünya onun küçük pembemsi etrafına sarılmıştı.

Neredeyse bütün dünya.

"Koltuğumda ne halt ediyorsun Manoban?"

Sandalyesini işgal eden sarışın onunla alay etti. Önündeki masada duran savaş botlarıyla geriye yaslanmıştı.

Lalisa lanet Manoban.

Jennie ondan nefret ediyordu. Lisa, zamanını ve enerjisini boşa harcamak için çok kaygısız, çok inatçı ve çok can sıkıcıydı. Elbette, onu bu kadar sevmemesinin tek nedeni değildi.

Birincil neden, o tanrıya meydan okuyucuydu. Herkes, - Lisa dışında başka herkes- Jennie'nin iradesine eğildi ve Jennie'yi hiç bitiremedi.

Sarışın tembelce iç çekti ve sakızını bir süre daha çiğnedi
- bu Jennie'nin sevmediği başka bir şeydi. Kız durmadan sakız çiğnerdi, bütün lanet gün! Muhtemelen hala ağzında olan o bokla dişlerini bile fırçaladı.

Jennie yapışkan maddeyi kızın ağzından çekmeden önce Lisa oturdu ve güneş gözlüklerini çıkardı.

Kim içeride güneş gözlüğü takar ki?

"Ne?" diye sordu Lisa.

"Kıçın. Sandalyemde. Lanet olsun!"

Lisa şeytani bir şekilde gülümsemeden önce öfkeli kıza aşağı yukarı baktı.

"Ah, bu senin koltuğunuz mu? Üzgünüm, en ufak bir fikrim yoktu." dedi. Mükemmel beyaz dişleri yanıp sönüyor ama hareket ettirmeye kalkışmıyordu.

Tabii ki Jennie'nin koltuğu olduğunu biliyordu.

"Kalk." dedi Jennie iddialı bir şekilde.

Lisa ayağa kalkmadan önce gözlerini devirdi.

Jennie'nin nefret listesine eklemek için; Lisa'nın boyu ondan daha uzundu.

Aniden Lisa, Jennie'nin yanağının arkasını hafifçe vurmak için elini kaldırdı.

"İstediğiniz gibi, majeste." Düşük sesle nefes aldı, Jennie'nin üzerinde tıkaç puro kokusu ve nane yıkama kokusu yarattı. Lisa'nın elini tokatladığında gözleri soğudu ve keskinleşti.

"Bana dokunma, sürtük!" Jennie Lisa'yı geçmeden ve koltuğuna oturmadan önce hırladı.

Sarışın sadece başını salladı ve odanın arkasına gitti. Avrupa Coğrafyası'ndaki düzenli yerine, Rose Park'tan başka hiçbir şeyinin yanına.

"Hey, inek", diye selamladı onu Lisa.

"Lizzy," Rose başını salladı, AP Hükümeti'nin ödevlerinden başını kaldırmadı.

"Ew."

"Senin hatan."

İki kız gülmeden önce birbirlerinin bakışları buluştu. Lisa, kötülerden biri olmasına rağmen, inek Rose Park ile iyi anlaşırdı.

Muhtemelen onunla yatmadığı için. Hala.

Rose, şu anda sınıflarında ikinci sırada yer alırken, daha az kaybeden bir inek ve gözlüksüz bir kütüphaneciden çok daha iyi giyinmişti.

Dostlukları geçen yıl Rose Lisa'yı eğitmeye başladığında başladı. Her derste diğer kız onu geçerdi. Birisi onu ilk defa açıkça görmezden gelmişti.

We're Not Friends | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin