Aylar sonra ben geldim. Bi hoş geldinizi alırım😁
Okumaya başlamadan önce yıldıza✨basmayı ve yorum yapmayı unutmayın🤭
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Kampüsün otoparkına geldiğimizde arabayı açıp Günçicek'in arabaya binmesini izleyip arkasından bende bindim. Otoparktan çıkıp okulun dış kapısına gelene kadar herkes benle Günçicek'le bakıyorlardı. Bu durum beni ne kadar rahatsız etmiyorsa Günçicek'in ettiği bariz belliydi.
Yine sessiz sakin geçen yolculuğun ardından eve gelmiştik. Günçicek arabadan inmeden bana dönüp küçük gülümsemesini bahşedip, küçük teşekkürünü ettikten sonra arabadan indi.
Arkasını dönmeden direk evine girdi. Bi dönüp arkasına baksaydı nolurdu ki.
Bende eve girip odama yöneldim. Rutin olan işlerimi halledip yatağa sırt üstü uzanıp anonim hesaptan Günçicek'e mesaj attım. En son kantinde yazdıklarından sonra konusmamıştık.
Aradan saniyeler gece bildirim sesi geldi. Odasında akşam için hazırlandığını yazmıştı.
-Nereye gidiyorsun ki? Yazıp yolladım.
-Yan villaya yemeğe davet edilmişiz oraya gidiyoruz ailecek.
Yazmıştı demek yemeğe bize geleceklerdi. Bunu benim niye haberim olmadığını düşündüm ama genellikle bu tür konular beni ilgilendirmediği için bilmemem gayet normaldi.Günçicek bize geleceği için hazırlanıyorsa benim de bugünlük yorgunluğu ılık bir duşla atıp hazırlanmam gerektiğini düşünüp banyoya girdim. Kısa bi ılık duştan sonra hazırdım. Her zaman ki gibi aşağıya inmeden önce pencereden Günçicek'in penceresine baktım. Tuhaf olarak o da pencereden benim pencereme bakıyordu.
Beni görmenin şaşkınlığını atıp küçük gülümsemesini bahşedip odadan çıktı. Tahminen 10 dakika sonra burda olacakları için bende odamdan çıkıp aşağıya misafir odasına girdim.
Her şey ve yemek masası da hazır bi şekilde misafirlerimizin gelmesini bekliyorduk. 10 dakikam sonra kapı çaldığında Günçicek'in anne, babası ve kendi içeriye girdi.
Günçicek ailesi bizimle aile dostu olduğu için genelde birlikte yemek yer yada bir arada olurduk.
Annem Zehra teyze ve İlker amcayı sofraya davet edince hepimiz sofra da yerimizi almış olduk.
Babam ve İlker amca iş ile ilgili konuşurken, annem ve Zehra teyze çapraz eve yeni taşınan komşuyu konuşuyorlardı kısaca dedidoku da diye biliriz😁
Onları dinlemek sıkıcı olduğu için bende Günçicek' e döndüm. Bakışlarımı hissetmiş gibi bakışları bana döndü.
Anonimde dediğim gibi her yüz yüze bakıştığımız da yanakları pembeleşiyordu. Galiba bu demek benden utanıyor.
Sessiz bakışmalarımız ardından anonimden mesaj atmak geldi.
Gündüzgece: Hey yazmazsam yazmıyorsun. Merak ettim seni yahu🥺
Mesajı attıktan sonra Günçicek'in telefonu titredi. Günçicek mesaja baktıktan sonra cevap verip vermemek arasında gidip geldikten sonra masaya baktı. Kimsenin ona bakmadığını anlıyınca mesaja cevap vermek için telefona baktı.
Saniyeler sonra Günçicek'in mesajı gelmişti.
Günçicek: Yemek yiyoruz. Anneler dedidoku, babamlar işle ilgili konuşuyor. Bizde Karan'a sessiz sakin yemek yiyoruz.
Mesajı okuduktan sonra mesaj da olsa adımı kullanması beni mutlu etmişti.
Gündüzgece: Karan dediğin kişi Karan Gece mi?
Diyip yolladım.Günçicek: Evet Karan Gece niye sordun ki!
Gündüzgece: Şaşırdım yemeğe onlara gideceğini söylememiştin.
Günçicek: Beni her yerden tanıdığını söylemiştin. Yan villa da kimin oturduğunu bildiğini düşünüyorum.
Mesajı okuduğumda bana yaptığı göndermeyi anladığımda gülmeye başladım. Masadaki gözlerin bana döndüğünü anladığımda telefonda biseye güldüğüm yalanını söyleyip geçiştirdim.
Günçicek'e baktığımda bana garip baktığını fark ettim. İnşallah benim o yazan anonim olduğumu anlamamıştır.
Gündüzgece: Tabiki biliyorum. Hatta daha fazlasını.
Günçicek: Bildiğin şeyi niye soruyorsun ki!
Gündüzgece : Seni sinir etmek hoşuma gidiyor çünkü😁
Günçicek: Niye sen anormal misin?
Gündüzgece: Niye öyle dedin ki şimdi kalbimi kırdın kalbim çıt 💔 göz yaşım pıt🥺
Günçicek: Sen ilk okul 1 misin? Bu nasıl cümledir!
Gündüzgece: Tamam tamam peki Karan'dan hoşlanıyor musun?
Mesajı yazıp yolladığım da bakışlarımı Günçicek'e çevirdim. Mesajı okuduktan sonra
Kaşları çatıldı ve bana baktı. Sonra telefona dönüp mesaj yazmaya başladı.Günçicek:Sanane!!
Mesajı yoladıktan sonra beni engellemişti.
Gündüzgece: Sadece sordum niye engelledin ki!
~mesajınız iletilmedi~Gündüzgece: Şansıma yine engellendim🤦🏻♀️
~mesajınız iletilemedi~Bu gündüz gece de engel yemeden duramıyor. Sizce de öyle değil mi😅
Sizce niye engel yedi anonim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓖𝓔𝓒𝓔🌃 𝓣𝓔𝓧𝓣𝓘̇𝓝𝓖
Teen FictionGecenin bir yarısı pardon sabahın 4'ünde mesaj atan bi bilinmeyen hayatınızın neresinde olurdu. Galiba benim sonum olacaktı 😋 Bildiğiniz bütün anonimleri unutun yeni bi anonim karşınızda 😁