9-Canlı Yayın 📸

172 93 32
                                    

Telefonu sessize alıp şarja taktıktan sonra yatağa yattım. Ne kadar saat baya erken olsa da ruhen kendimi yorgun hissediyordum.

Kafamı yastığa koyduğumda uyumuşum. Uyuduğumu annemin beni kaldırmasıyla anlamıştım.

Uyku sersemi anneme baktığımda melis'in beni arayıp arayıp ulaşamamış ve kendisini aradığını söylemişti.

Saatin kaç olduğunu sorduğumda saatin 22.30 olduğu ve melis'in yarın ki ödev için takıldığı yer olduğu için dönmeni istedi.

İlk yarın ne ödevi olduğunu hatırlamayıp anlamsızca anneme baktığımda. Bana yemekten ödev yapacam diye eve geldiğimi söylediğinde dediğim yalandan utandım.

Asıl takıldığım konu gerçekten yarın ödev olup olmadığıydı. Anneme melis'i arıyacam diyerek odamdan gönderdim.

İlk iş yatağımdan kalkıp sessizdeki telefonu alıp arayanlara bakmak oldu.
Melis'ten 25 cevapsız, 15 sms, 100 yakın watsaptan mesaj atmıştım.

Melis'in niye bu kadar beni aramasını anlamadığım için hemen aramıştım. Sanki benim aramanı bekliyormuş gibi ilk çalışta açmıştı.

-Nerdesin kızım sen! Sanki ölüm uykusuna uyudun.

-Kendimi yorgun hissediyordum. Uyuya kalmışım ve yarın ne ödevi var Melis?!

-Ya o yalandı. Zehra teyze'yi arayıp sana ulaşamadığımı söylediğimde bana yarın ki ödev için eve gittiğini söylemişti. Bende ona devam ettim.

-Allah'ıma senden korkulur Melis!

-Ya napim aradım aradım ulaşamadım. Mesaj attım cevap yok bende en son çözüm Zehra teyzeyi aramakta buldum.

-Şimdi aklıma geldi. Noldu sen beni bu kadar aradın.

-ilk aradığımda Karan instagram da canlı yayın açtı. Ona gir diye mesaj attım. Görmeyince aradım ama açmadın.

-Ne yapıyordu canlı yayında

-Her zaman ki gittikleri mekandaydı. Her zaman ki gibi arkadaşlarıylaydı ama bu sefer biri daha vardı.

-Melis gevelemeden söylesene şunu!

-Şey Selin de yanlarındaydı.

-Selin ne alaka ya!

-Bilmiyorum! Hatta sana ekran videosunu alıp atmıştım.

-Tamam kapatıyorum şimdi baktıktan sonra ararım.

-Günçicek vidoenun sonuna dikkatli izle

-Niye ki!

-Sen izle gör!

-Tamam taman Melis!

Melis'i kapattıktan sonra attığı ekran videosunu bulup açtım. Her zaman ki gibi arkadaşlarıyla mekanda oturuyordu. Biraz sonra Selin gelip Karan'nın yanına oturdu.

Karan selin'nin yanına oturmasıyla rahatsız olup kaşlarını çatsa da selin'nin bişeyler demesiyle düzelmişti. İlk ekran videosunda bunları gördüğümde ikincisi açtım.

Bu sefer Karan sahnedeydi. Elinde arada kullandığı siyah gitarı vardı. Ne çalacağını düşünürken tanıdık melodiyi tuşladı.
İlyas Yalçıntaş mecnun şarkısını çalmaya başladı.

Bu şarkıyı son zamanlarda çok dinlerdim.
Şarkıyı o kadar güzel seslendirmişti ki tekrar tekrar dinleyesim gelmişti. Şarkı bitirdiğinde Can'a kafa sallamıştı. Can 'canlı yayına girmedi' diye yanıtlamıştı.

𝓖𝓔𝓒𝓔🌃                                   𝓣𝓔𝓧𝓣𝓘̇𝓝𝓖                   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin