Merhaba arkadaslar bu benim ilk kitabım eğer hatalarım olursa mazur gorün ve begenmediginiz yerleri yorumda belirtin ki bende düzeltebiliyim. İyi okumalar sevgili okurlarımmm...
Mi rae'den
Merhaba ben mi rae ama bana genelde IU derler hatta kendimi bildim bileli mi rae ismini çok kullanmadım. Ailemin tek kızıyım ama bir abim olmasını hep istemişimdir.
Genelde insanlar tarafından sevilsemde geçmiste bazı kötü anılarımdan dolayı insanlara pek güvenmemeyi seçtim. Daha 18 yaşındayım tabi öyle yaşlı ajummalar gibi konuştuğuma bakmayın. Bu zor zamanlarda hep bangtan dinledim bana şarkılarıyla, danslarıyla ilham verdiler. Bana kendimi sevmeyi öğrettiler. Ve onları kendime shipleme gibi saçma sapan olaylara hiç girmedim tabi, onları hep hyunglarım olarak gördüm.
Şimdi diyeceksiniz neden oppa demiyosun, bana biraz itici geliyor oppa lafı. Neyse çenem yine açıldı benim ben en iyisi şu beş gündür yaşadığım olayları anlatmakla başlayım.
Kızımız IU
5 gün önce IU
Ben genelde btsin şarkılarını ve danslarını coverlayarak youtube hesabıma koyuyodum. Yine o günlerden biriydi evimizdeki dans salonunda dans partiği yaparken telefonum çaldı. Tanımadığım bir numara olduğu icin acmadım ama surekli arıyodu bende en sonunda açtım.IU: Evet buyrun ben Kim Mi Rae kiminle görüsüyorum acaba?
05....: Ben big hit entertainment'ın başkanı Bang shiyuk sizin dans coverlarınızı ve sesinizi duyunca görüsmek istedim.
IU: Yani ne demek istiyosunuz?
PD: Bir süredir bts'e yeni üye arıyorum eger kabul edersen ufak bir denemeden sonra seninle anlaşma imzalamak istiyorum.
IU: Ama bu durumdan üyelerin haberi var mı yani sonuçta onlar çıkış yapmış bir grup bu doğru olur mu bilmiyorum.
PD: Ben onlarla konuştum bazıları olumlu bakmasada bu olmak zorunda eğer kabul ediyosan yarın şirkete gel.
IU: .......
Evet sevgili okurlarım burda kestim bakalım kızımız ne cevap verecek...
Bu karantina günleride inşallah sizin sıkıntınızı gideririm. İyi okumalar bol bol vote vermeyi unutmayınn.
Yorumda hangi tarihte başladıginizi yazabilirsiniz.. eger kitap okunursa diger bolumleri okuyucularıma ithaf etmeyi düsünuyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)
FanfictionAilesinin tek kızı aynı zamanda btsinde tek kızı olan mi raeyi bakalım neler bekliyor. hep beraber bu kızın ve 7 yakışıklının yaşayacaklarına bakalım...