Bu bölümü elifbetul37 ithaf ediyorum.
IU'dan
Sabah kalktım ve üstümü değiştim.
Bugün şu mafya bozuntusuyla toplantımız vardı. Arabaya bindim ve şirkete doğru sürdüm. Jung suk hyung beni görünce oda arkamdan odaya geldi.
IU: Günaydın hyung.
Jung suk: Günaydın.
IU: Bugünün programı ne?
Jung suk: İşler biraz hafifledi. Önemli işleri zaten yaptık. Bugün sadece şu şirketle toplantın var.
IU: Çıkalım o zaman.
Jung suk: Tamam. Çıkalım.
Şirketten çıktık ve toplantının yapılacağı lüxs bir lokantaya geldik. Bizi görünce mafya bozuntusunun yanındaki yakışıklı çocuk ayağa kalktı. Mafya bozuntusu yerinde oturuyordu. Yakışıklı çocuk benim el sıkışmak için uzattığım elimi öptü.
Yakışıklı: Hoşgeldiniz güzel bayan.
IU: Hoşbuldum. Oturalım mı? Bay Lee zaten oturuyor ama.
Mafya bozuntusu gülmeye başlamıştı.
Mafya: Çok şakacısınız bayan Kim.
Yakışıklı: Bir şey içer misini?
IU: Bir kahve alabilirim. Bu arada isminizi öğrenebilir miyim?
Yakışıklı: Tabiki. İsmim Lee jung Ki. Memnun oldum.
IU: Bende.
Mafya: Bence artık asıl mevzuya geçmeliyiz bayan Kim.
IU: Bencede geçelim. Bize neden sponsor olmak istiyorsunuz? Daha önce hiç kozmetik sektörüyle ilgilenmemişsiniz.
Mafya: Bizi iyi araştırmışsınız. Evet, daha önce hic ilgilenmedik. Ama çok kazançlı bir sektör.
IU: Tek amacınız para olmasa gerek. Eğer karlı bir anlaşma olsaydı babam kabul ederdi herhalde. Asıl amacınızı öğrenebilir miyim?
Mafya: Babanızda sizin gibi çok meraklı ve fazla doğrucuydu başına gelenlere şaşırmamak gerek.
IU: Saygınızı bozmayın lütfen. Asıl amacınız ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)
FanfictionAilesinin tek kızı aynı zamanda btsinde tek kızı olan mi raeyi bakalım neler bekliyor. hep beraber bu kızın ve 7 yakışıklının yaşayacaklarına bakalım...