Pişmanlık

1.7K 115 131
                                    

Bu bölümüTeenieBrophenox ithaf ediyorum.

Annemgilin evine geldim ve kapıyı çaldım.

IU: Ben geldimmm.

Bayan Kim: Oyy benim kuzum gelmiş.
Hadi içeri geç.

İceri geçtim ve koltukta gazete okuyan babamı gördüm. Ve arkasından geldim ve sarıldım. Yüzünde bir gülümseme olduğunu hissedebiliyorum.

Bay Kim: Ooo siz buralara uğrarmıydınız? Hem geçen gün buraya arkadasların geldi. Seni arıyorlardı. Niye ortadan kayboldun?

Buaraya mı gelmişlerdi? Off simdi anlat anlata bilirsen.

IU: Yaa bunları boşverelim. Bu iki gün sizleyim.

Bay Kim: Tamam Seni küçük cadı.

IU: Hyaa baba hala cadı mıyım sence?

Bay Kim: Sen hep benim küçük cadım olucaksın.

Bayan Kim: Hemen benim pabucumu dama attınız.

IU: Oyy annem benim. Çoook özlemişim sizi.

Bayan Kim: Tabi özlersin. Hiç gelmiyosun ki. Bu arada şarkın çok güzel olmuş. Telefon müziğim yaptım.

Annemgil herhalde bugünki debutu gormedi. Ohh iyi oldu. Şimdi sorup dururlardı. Tam ben öyle zannediyordum ki babam konuştu.

Bay Kim: Bugün her yerde sen vardın. Malum debut performansın. Ama konu bu değil. Neden corabın kan olmuştu. Ayağına bir şey mi oldu?

Bayan Kim: Kızım otur bakıyım. Ayağına bakıcam.

IU: Ya önemli bir şey değil.

Bayan Kim: Nedemek önemli değil. Tabiki önemli. Terlik gelmeden otur çabuk.

Bu şuan çok büyük bir tehdit. O yüzden hemen oturdum. Annem çorabımı açtı ve bir çığlık attı. Hemen babamda geldi.

Bayan Kim: Ayağına ne oldu! Bandajında kanamış gene. Ayakta niye duruyorsunki.

Bay Kim: Doktora gittin mi? Hadi doktora gidiyoruz.

IU: Sakin olun. Önemli bir şey değil. Doktora gittim merhem verdi. Bugün o performansı yapmak zorundaydım. Bandajımı şimdi değişirim. Hem artık o kadar acımıyor.

Bayan Kim: Bizi üzmemek için söylüyosun. Saatlerdir ayaktaymışsın daha çok acıyordur. 2 gün evdeyiz. Bu ayakla bir yere gidemeyiz.

IU: Anne bu izni almak için çok uğraştım. Lütfen söz dikkat edicem. Hem arkada otururum arabayı babam sürer. Olmaz mı?

Annem kabul etsin diye sevimlilik yapıyordum.

Bayan Kim: Arabayı tabiki baban sürücek. Bu ayakla sen suremessin.

IU: Anne o zaman bu gidiyor muyuz demek oluyor?

Bayan Kim: Tamam gidelim. Ben bavulumuzu hazırlıyım. Hazırlanın birazdan çıkalım.

IU: Oyy kıyamaz ki bana canım annem benim.

Annem gülerek yukarı çıktı. Hemen odama çıktım. Odam hala aynı duruyordu.
Bende ayağımdaki bandajı değiştirdim ve yolda terlemiyim diye üstümü değiştim.

 Bende ayağımdaki bandajı değiştirdim ve yolda terlemiyim diye üstümü değiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin