ÖLÜMLE YAŞAM ARASINDA

993 83 66
                                    

Bu bölümü BtsArmy204488 ithaf ediyorum.

Jungkook'tan

IU'nun o kurşunun önüne atlayışının, kucağıma yığılışının, ve ameliyata girişinin üstünden tam 4 saat geçti. Ameliyattan daha çıkmadı. Artık çıldırmak üzereydim. O ameliyat masasında benim yatmam gerekirdi onun değil. Benim yüzümdem şuan can çekişiyor. Ve bayılmadan önceki son cümlesi seni seviyorumdu. Keşke benimle ömür boyu konuşmasaydı ama o ameliyat masasında da yatmasaydı. Ameliyathanenin kapısı açıldı ve bir hemşire hızla dışarı çıktı.

Suga: Ne oluyor? Neden hala ameliyattan çıkmadı.

Hemşire: Her şeye hazırlıklı olun.

Bu cümleyi söyledikten sonra gitti. Hyunglar çıldırmış vaziyetteydi. Herkes çok kötüydü.

Suga: Kahretsin. Yeter artık yeter.

Jimin: Neden bunlar onun başına geliyor? NEDEN!

Jk: Hepsi benim suçum benim önüme atladı. Kurşun bana gelmesin diye. Benim yüzümden. LANET OLSUN.

Jin: Hiçbir şey senin yüzünden değil. Tüm suç o silahı doğrultanda.

Rm: Sakin olun artık. Ona bir şey olmuycak tamam mı? Sokun bunu kafanıza.

Tae: NERDEN BİLİYORSUN? Kaç saattir ameliyattan çıkmadı. Hemşire her şeye hazırlıklı olun diyor nasıl sakin olalım. Gözümüzün önünde vuruldu. Üstümde hala onun kanı var. Ve sen bize hala sakin ol diyorsun.

Jimin: O mafya onu surekli bizimle tehdit ediyordu. Son seferi biliyorsunuz zaten. Bu sefer jungkooku öldürmekle tehdit edince çıldırdı. Mafyaya beni öldür ama ona asla zarar veremessin dedi. Galiba cümlesini söylerken çok ciddiydi.

J-hope: Ona bir şey olmuycak. Daha öncede yaşadık bunları ama o tekrar aramıza geldi. O bizi bırakmaz. Biz onun tek ailesiyiz. O bizi bırakmaz ama biz birsürü kez onu bıraktık. Kalbi şuan yaralarla dolu. Ve o ameliyat masasından kalkıp bizim aramıza geldiğinde onu asla bırakmıycaz.

PD: Evet onu asla bırakmıycaz.

Pdnim hastaneye gelmişti.

PD: Durumu nasıl çocuklar?

Rm: Daha ameliyattan çıkmadı.

PD: Bende öğrenir öğrenmez geldim. Şuan tüm armyler hastane önünde nöbet tutuyor.

Jin: O çok güçlü bizi bırakmaz. Armyleri bırakmaz.

PD: Evet.

Ameliyathanenin kapısı açılmıştı. İçerden doktor çıkmıştı. Hemem yanına gittik.

Suga: Durumu nasıl?

Doktor: Buraya geldiğinde çok kan kaybetmişti. Ve kurşun kalbinin çok yakınına isabet etmiş. Yani kim yaptıysa öldürme amaçlı yaptığı çok belli.

PD: Peki şimdi nasıl?

Doktor: Ameliyatta kalbi durdu ama geri getirmeyi başardık. Zorlu bir ameliyattı. Ama hiçbir şey için garanti veremem. Şuan yoğun bakıma alıcaz. Gerisini süreç göstericek.

Jk: Ne demek garanti veremem. Ne zaman uyanacak sen bize onu söyle!

Doktor: Daha önce geçirdiği operasyonlar işlerimizi zorlaştırdı. Bu ilk atlattığı ameliyat değilmiş. Ve böyle durumlarda hasta tekrar komaya girebilir. Çünkü hayati organa çok yakındı. Her şeye hazırlıklı olmalısınız bir daha uyanamayabilir ne yazık ki.
Geçmiş olsun.

BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin