Geriye kalan

1.6K 113 63
                                    

_bts_pjm_forever_ ithaf edildi.

Suga'dan

Tüm gece uyumamıştım. 12 saat çoktan geçmişti. IU hayati tehlikeyi atlattı. Ama 2 gündür uyuyordu. Doktor sürekli uyanacak diyordu ama bir türlü uyanmıyordu. Jk ve Tae bize temiz kıyafet getirmeye gittiler malum kimse günlerdir hastaneden ayrılmadı.

IUnun kaza yaptığı ve ailesinin öldüğünü tüm dünya biliyordu ama sadece IU bilmiyordu. Belkide bu gerçeği öğrenmekten korktuğu için uyanmıyordu. Bir sürü army kapının önünde toplanmıştı.

Tüm dünyadan geçmiş olsun mesajları, başsağlığı mesajları geliyordu ama IU uyanmıyordu. Ben düşünceli bir halde otururken IUyu aldıkları odadan sesler gelmeye başlamıştı. Hemen bizde kalktık. Doktor odaya girmişti. Bizde merakla haber bekliyorduk. Doktor yüzünde gülümsemeyle odadan çıktı.

Doktor: IU hanım uyandı. Ama biliyorsunuz ki hiçbir şeyden haberi yok. Ve çok ağır bir kaza geçirdi. Hem fiziksel hemde ruhsal olarak kötü durumda. Ağrıları yavaş yavaş azalacaktır ama ruhsal olarak çöküntü yaşayacaktır. Lütfen ne kadar istemesede yanında olun. Ve çok üstüne gitmeyin bu ara çok sık duygu değişimi yaşayabilir.

Rm: Merak etmeyin. Biz hep yanında olucaz. Görebilir miyiz?

Doktor: Görebilirsiniz. Çok yormamak şartıyla.

IU'dan

Gözlerimi açtım ve nerde olduğumu anlamaya çalıştım. Şuan galiba hastanedeyim. En son ailemle bir kaza geçirdim. Peki onlar nerde? Aklıma annemin kanlı yüzü ve babamın karnına saplanmış cam aklıma geliyor. Ağzımdaki oksijen maskesini çıkardım. Vücudum çok ağrıyor.

Odadan içeri üyeler girdi. Ne kadar onlara kırgın olsamda çok özlemişim. Suga hyung gelip bana sarıldı. Bende ona sarılmayı çok isterdim ama şuan çok sıkı sarıldığı için bastırdığı yer çok ağrıyor.

Suga: IU senin için çok endişelendim. Sana bir şey olsaydı eğer yola nasıl devam ederdim bilmiyorum.

IU: Hyung yalnız bastırdığın yer acıyo. Bende sana sarılmak isterdim ama şuan çok sıkıyosun.

Rm: Ohh seni şöyle gözün açık gördüm yaa içim rahatladı.

IU: Hyung annemle babam nerde? Onlar önde oturuyordu. Durumları kötüydü. Nerdeler? Daha uyanmadılar mı?

Herkes birden susmuştu.

IU: Çok basit bir soru sordum. Annemle babam nerde?

Jin: IU bak..

IU: Size onlar nerde dedim! Cevap vermiyor musunuz?

Serumun iģnesini kolumdan çıkardım ve yataktan zorlada olsa kalktım. Canım çok acıyordu ama şuan hiçbir şey umrumda değil.

Jimin: IU ne yapıyorsun çabuk geri yat.

Koridora çıktım ve bağırmaya başladım.

IU: Anne, Baba nerdesiniz?

Tüm odalara giriyordum. Üyeler beni durdurmaya çalışıyordu. Galiba dikiş attıkları yer kanamaya başladı ama şuan aklımda olan tek şey ailemi bulmak.

V: IU Dur.

IU: Neden duruyum! Nerde onlar?

Jk: Onlar bu hastanede ama bu odalarda değiller.

IU: Hala yoğun bakımdan çıkmadılar mı? O zaman oraya gidelim.

J-hope: Hayır yoğun bakımda değiller.

BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin