Bu bölümü tüm okurlarıma ithaf ediyorum💜💜
IU'dan
Hastaneden bir an önce taburcu olmak istiyordum. Ama hyunglar ve doktor daha çok dinlenmem gerektiğini söylüyordu. Neyseki evde kendimi yormayacağıma ve jin hyungun mükemmel ötesi yemeklerini yiyeceğime söz verdiğim için bugün taburcu olacaktım.
Şuan Yarama pansuman yapılıyordu. Ve canım gerçekten çok acıyor. Jungkook elimi bırakmıyordu ama jungkookun elini biraz fazla sıkmış olabilirim.IU: Özür dilerim kook.
Jk: Önemli değil.
Pansuman bitmişti. Jungkook odadan çıkmıştı. Bende üstümü hemşirenin yardımıyla değişmiştim.
Yarama dikkat ederek yataktan kalktım. Kapıyı açıp dışarı çıktım. Suga hyung hemen koluma girmişti.
IU: Hyung yürüyebilirm herhalde.
Suga: Olmaz yaran acır.
Tüm ısrarlarıma rağmen kolumu bırakmamıştı. Jungkook kolumu tutmak istemişti ama hyunglar izin vermemişti. Artık kooka eskisi gibi benimle rahat davranmasına izin vermiyorlardı. Helede yoongi hyung. Yeni yurdu daha görmemiştim. Hyunglar bana sürpriz yaparak odamı kendileri hazırlamıştı.
Beraber hastaneden çıkmaya çalışıyorduk. Çalışıyorduk çünkü fanlar benim taburcu olduğumu duyunca hastanenin önüne toplanmışlardı ve büyük bir tag açmışlardı. Ve ben çok sevinmiştim. Kameraların flashları yüzümüze patlamaya başlamıştı.Gazeteci: IU hanım ölüm tehlikesinden sonra uyanmak nasıl hissettirdi?
Gazeteci: IU hanım bize bir açıklama yapıcak mısınız?
Yoongi hyung kulağıma eğilerek hiçbir şey söylemek zorunda olmadığımı söylemişti. Ama ben yinede konuşmak ve armyleri merakta bırakmak istemiyordum.
IU: Armyyy... Nasılsınız?
Fanlar: İyiyiz.
Çoğu ağlıyordu. Hepsi çok mutlu olmuştu.
IU: Lütfen ağlamayın. Sizi üzdüğüm için özür dilerim. Ama şuan karşınızdayım. Yaram daha tam iyileşmedi bu süreçte size bir süre performans sergileyemeyebilirim. Beni affedin lütfen.
Fanlar: Önemli değil. Sen iyi ol yeter.
IU: Ama 2 ay uyumuşum yoongi hyungtan daha uykucu olduğum kesin.
Herkes bu söylediğime gülmüştü.
IU: Bu süreçte benimle birlikte olduğunuz için teşekkür ederim. Komadayken bile benimle olan kalpleri hissettim. Çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)
FanficAilesinin tek kızı aynı zamanda btsinde tek kızı olan mi raeyi bakalım neler bekliyor. hep beraber bu kızın ve 7 yakışıklının yaşayacaklarına bakalım...