Bu bölümü hfhhhyhcj ithaf ediyorum.
IU'dan
Yurda gelmiştik. Arabadaki halimiz çok komikti. Elimi bırakmayan bir jungkook ve jungkooka öldürücü bakışlar atan hyunglar. Yurda gelimiştik. Araba fazla sallandı ve içkininde etkisiyle kendimi lavaboya attım. Kusuyordum. Arkamdan saçlarımı jungkook tuttu. Suga hyung elinde havluyla bekliyordu. Hepsi burdaydı.
IU: Çıkın banyoda. Jungkook çık.
Jk: Şşşş bir şey yok. Ama bu kadar icersen olur.
Içimi baya bir boşaltmıştım. Elimi yüzümü yıkadım ve suga hyungun verdiği havluya elimi yüzümü sildim.
Odama gidip üstümü değiştim.Jin hyung hepimize kahve yapmıştı. Kahvelerimizi alıp terasa geçmiştik. Jungkook hemen yanıma oturmuştu. Bu halleri çok tatlıydı. Ama arada beni utandırmayıda eksik etmiyordu.
Suga: Gençler size onay verdik ama lütfen birbirinizi üzecek hareketler yapmayın. Şuan bir ilişkiye adım atıyorsunuz. Ve bu şakaya gelmez.
Jin: Aynen öyle. Birbirinize güvenin. Ne kadar severseniz sevin güven bir kere kırıldı mı bir daha kolay kolay geri gelmez.
IU: Umarım güzel bir birlikteliģimiz olur. Beni uzerse gözünün yaşına bakmam zaten.
Suga: Merak etme senden önce biz yapacağımızı yaparız. Benim kız kardeşimi kimse uzemez.
Jk: Hyung ayıp oluyor ama bende kardeşinim.
Suga: Olabilir.
Jimin: Şaka bir yanada şu kısa zamanda ne kadar çok şey oldu. IU aramıza katıldı, üzücü şeyler yaşandı ve şimdi siz çıkıyorsunuz. Vay be. Hayat böyle bir şey demekki.
V: Jimin, Jin hyungtan rol mü çalıyorsun? Genelde o böyle konuşur.
Jin: Terlik geliyor.
V: Sustum.
Hepimiz gülmuştük.
IU: Ben yarın sabah şirkete gidicem o yüzden yatıyorum. Size iyi geceler.
Rm: Bizde şirkete şarkılar için gidicez. Seslendirmelere başlamamız lazım. IU sende öģleden sonra gelip kendi kısımlarına çalış.
IU: Tamam hyung.
Jk: Bende yatıcam. İyi geceler.
Suga: İyi geceler. Bizde birazdan yatarız.
Merdivenlerden kendi odama çıktım ve iceri girdim ama kapıyla jungkookun arasında kalmam bir oldu.
Jk: Sevgilim?
IU: Ne yapıyorsun?
Jk: Sevgilime iyi geceler öpücüğü vermeye geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)
Fiksi PenggemarAilesinin tek kızı aynı zamanda btsinde tek kızı olan mi raeyi bakalım neler bekliyor. hep beraber bu kızın ve 7 yakışıklının yaşayacaklarına bakalım...