ÖDÜL TÖRENİ

1.3K 100 230
                                    

Bu bölümü FilmveOyun ithaf ediyorum.

IU'dan

Uykumdan sıçrayarak uyandım. Gine kabus görmüştüm. Ter içinde kalmışım. Kapı birden açıldı ve içeri jungkook hyung girdi.

Jk: IU iyi misin?

IU: Sizide rahatsız ettim hyung kusura bakma.

Jk: Saçmalama. Ben senin sesini duyunca geldim. Yine kabus mu gördün?

IU: Evet.

Jk hyungun geldi ve yanıma oturdu.

Jk: Belki her şeyi unutamayabilirsin, kalbinde sürekli o acı kalır ama hayatı yaşamayı ögrenirsin. O acılarla ayakta kalırsın. Ve ailen sana kızgın değil, kimse sana kırgın değil. Seni önemseyen çok kişi var. Ben varım, hyunglar var. Bu kabusları bitirebilecek kişi sensin.

IU: Teşekkür ederim hyung.

Jk hyung bana sarıldı ve galiba kokumu içine çekti. Işte bu garip. Belkide beni sakinleştirmek için yapıyordur canım.

IU: Hyung sen uyu istersen saat daha çok erken.

Jk: Sende uyu o zaman.

IU: Tamam uyurum. Hadi benim yüzümden uykunu bölme.

Jk hyung fısıldayarak konuştu. Ama ben duymuştum.

Jk: Senin için her şeyi yaparım.

Jk hyung odadan çıktı. Bende kalktım ve bir duş aldım. Üstümü değiştirip yeni pijama giyindim. Ve uyumaya çalıştım ama bir türlü uyuyamadım. Bende bir kere uyandı mı uyuyamayanlardanım. Kalktım ve aşşağı indim. Kendime bir kahve yapıp balkona geçtim. Hava serindi ama bu serinlik anlamsız bir şekilde bana iyi geliyordu. Birden sırtıma bir battaniye örtüldü. Arkamı döndüğümde jungkook hyungu gördüm.

Jk: Sana uyumanı söylemiştim. Hava serin hasta olucaksın.

IU: Bende sana uyumanı söylemiştim ama sende uyumamışsın.

Jk: Biraz öyle oldu.

IU: Saat kaçta olucak tören?

Jk: Akşam olucak ama biz öğlen evden çıkıcaz. Önce şirkete gitmemiz lazım. Son kez prova alıcaz. Şirkette üstümüzü değişip ödül törenine geçicez. Performamsta giyeceğimizi orda değişicez.

IU: O zaman ben önce şirkete uğrayıp sonra öğlen big hite geçiyim.

Jk: Neden! Gitme işte sende bizimle beraber gel.

IU: Hyung işlerim var. Her şeyi chan wook hyung halledemez.

Jk: Chan wook'ta chan wook yani. Ağzından düşürmüyorsun adını. Bırak halletsin işte.

IU: Hyung bu ara olanları biliyorsun. Şirkete sık gidip gelmem lazım. Hem sizde haftaya benimle şirkete geliceksiniz reklam çekimi için.

Jk: Tamam. Gelelim bakalım. Comeback için hazırlıklara başlamışlar MV çekim alanları hallolmuş. Birkaç şarkının yazımı tamamlanmış. Suga hyungta şarkıyı yazmayı tamamladı sadece üstünde biraz çalışıyor. Sen bu yoğunlukta şarkı yazabilecek misin?

IU: Hyung sen ne sandın beni. Ben atom karınca IUyum. Hemen hallederim. Zaten üstünde çalıştığım bir parça var. Merak etme.

Jk: Artık içeri gecelim mi? Üşüyeceksin.

IU: Tamam hyung.

İceri girdik. Saat zaten 5ti. Bende hemem üstümü giyinip aşşağı indim. Çıkmadan da kendime bir sanduviç hazırladım malum yemezsem azar beni bekler.

BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin