Bu bölümü lunasahin ithaf ediyorum
IU'dan
Tüm gece olanları düşündüm. Ne kadar düşünürsem düşünüyüm bir çıkış yolu bulamadım. Tek vardığım sonuç akışına bırakmak. Peki jungkook hyunga niye bu kadar tepki gösterdim ki? O böyle söylüyünce kalbim niye acıdı? Ne kadar ona kızgın olsamda neden onun üzülmesini istemedim? Ona defol derken aslında neden hiç yanımdan gitmesini istemiyorum?
Çok fazla düşünmeden yurda gidip üstümü değişmem lazım. Şirkete gidip avukatla görüşücem çünkü yarın mahkeme var. Bakalım kim salakmış chan wook efendi! Ve kendime yeni bir asistan bulmam gerek. Hemde hemen. Evden çıktım ve yurda geldim. Bizimkiler herhalde şirkete gitmişler. Guzel bir duş alıp üstümü değiştim.
Tam evden çıkacaktım ki biri kolumdan cekip kendine döndürdü. Suan jungkook hyungla çok yakındık. Ben şaşkınlıktan konuşamıyordum. Kekeliyerekte olsa sonunda konuşmayı başardım.
IU: Hyung ne yapıyorsun?
Jk: Ne yapıyor muşum?
IU: Hyung bırak beni.
Ondan kollarımı kurtarmaya çalıştım ama sadece çalıştım. Beni kendine çekip sarıldı. Saçlarımı okşuyor aradada kokumu içine çekiyordu.
Jk: IU çok özür dilerim. Ben aptalım. Ama sen bu aptalı bu seferlik affetsen olmaz mı? Sana bu kadar yakınken aynı anda bu kadar uzak olmak canımı yakıyor.
IU: Hyung. Bırak beni!
Jk: Sen affettim diyene kadar bırakmam. Seninle yıllarca böyle kalabilirim.
IU: Tamam affettim. Ama jacksondan özür dileyeceksin. Ve şu dün gece bana söylemek isteyip söyleyemediğin şey neydi?
Jk: Birincisi jacksona yaptığım şey için pişman değilim ama yinede senin için özür dilerim. İkincisi onuda zamanı gelince öğrenirsin. Lütfen ısrar etme.
IU: Çok garip davrandığının farkında mısın. Hyunglarda bir garip sanki ne olduğunu biliyorda söylemiyor gibiler.
Jk: Bilmem.
IU: Off çok geç kaldım. Yarın mahkeme var.
Jk: Hadi çıkalım.
IU: Sen nereye?
Jk: Bende seninle geliyorum. Seni o chan wook şerefsiziyle yalnız mı bırakayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)
FanfictionAilesinin tek kızı aynı zamanda btsinde tek kızı olan mi raeyi bakalım neler bekliyor. hep beraber bu kızın ve 7 yakışıklının yaşayacaklarına bakalım...