Bu bölümü Twice_Lose ithaf ediyorum.
Cenazeden sonra eve geldik. Kafam o kadar karışık ki bana söylenen hiçbir şeyi idrak edemeyecek durumdayım. Birinin kolumdan dürtmesiyle kendime geldim.
Jk: Dünyadan IUya?
IU: Hyung farketmemişim. Efendim?
V: Biraz konuşalım mı? Tabi sen istersem.
IU: Tamam. Konuşalım hadi. Merak ettiğiniz neyse sorun gitsin.
Jin: Amcan neden öyle şeyler söyledi?
Onlara tüm bu olanları anlattım. Başından sonuna kadar. Hepside beni pür dikkat dinledi.
IU: İşte böyle. Şimdide benim başıma bela olmaya gelmiştir. Tek derdi para onun. Zaten onuda kumarda kaybedicektir.
Jimin: Eğer seni rahatsız ederse bize haber ver. Tamam mı?
IU: Teşekkür ederim hyung.
Suga: Woo bin gerizekalısı hala seni rahatsız ediyor mu?
IU: Arada mesaj atıyordu ama hiç birine cevap vermedim. Zaten dizi anlaşmasınıda PD fesh etti. Ama ona bir türlü birdaha bir araya gelemeyeceğimizi anlatamıyorum. Yada o anlamak istemiyor. Zaten telefonum kırıldı. Numaramıda değiştiricem.
J-Hope: O zaman benim hediyem olsun sana. O iş bende.
IU: Gerek yoktu hyung. Ben hallederdim.
J-hope: IU konu kapandı. Bende o iş.
Başımı ellerimin arasına aldım ve şuan olduğum yeri düşünmeye başladım. Hayat bana neler getirecek daha merak ediyorum gerçekten. Ama galiba tek şansım yanımda olan üyelerdi. 7 tane abim. Onlar benim tek varlığım. Onlara bir şey olursa bu sefer düştüğüm yerden asla kalkamam. Böyle bir acıyı daha kaldıramam.
V: IU jin hyung yemek yapmış. Hadi gel yiyelim.
IU: Hyung hiç aç değilim gerçekten. Siz yiyin ben odama çıkıyorum. Duşta olucam sizi duymayabilirim.
Jimin: O zaman duştan çıkınca yersin. İtiraz yok.
IU: Tamam.
Odama çıktım ve üstümdekileri çıkarıp duşun altına girdim. Aslında tek amacım üyelere ağladığımı belli etmemekti. Su sesinden zaten duymazlardı. Suya benim göz yaşlarımda karışıyordu. Yaklaşık yarım saat sonra duştan çıktım ve üstümü değiştim.
Kenarda duran tepsi ve not dikkatimi çekti. Galiba ben duştayken hyunglar bırakmış. Notu okudum.
O yemeklerin hepsi bitecek. Yoksa gelip biz yediririz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)
FanficAilesinin tek kızı aynı zamanda btsinde tek kızı olan mi raeyi bakalım neler bekliyor. hep beraber bu kızın ve 7 yakışıklının yaşayacaklarına bakalım...