Bu bölümü-Min_Geumsong-a ithaf ediyorum
IU'dan
Hep beraber arabadan indik ve bara giriş yaptık. Bar baya güzel gözüküyodu. Eskiden bir kaçkere boyle yerlere woo binle gelmiştim. Neyse biz bugün eğlencenin dibine vuralım.
Sırayla oturduk ve tabiki beni en ortalarına aldılar. Tabiki jimin hyung durmadı ve jkla iddasına devam edip 5.kadeh içkisini içti. Jk dururmu o da durmadı ve 6.kadeh içkisini kafaya dikti. Ne kadar durdurmak istesekte durmadılar. Bizde akışına bıraktık. Bizi şöför alıcağı için herkes rahatça içiyordu. Tabi arada bana kızıyorlardı.
Suga: Hey sen daha küçüksün çok içme.
IU: Tamam hyunggg.
J-hope: Hadi ama bu 3.kadeh.
IU: Hyung tamam ben ickiye dirençliyimdir.
Ve birden bağırmaya başladım.
IU: Duydunuz mu kimse beni yıkamaz ben wonderwomanım.RM: Off bu şimdiden gitmiş ya.
JK: OO wonder woman bende Iron man tanıştığıma memnun olduğğmm.
Jin: Hyaa asıl ben super marioyum wonder woman benim, çek ellerini Iron man.
JK: Hyaa hayır mario, o benim kız kardeşim.
Jin: Hağğır benimmm.
RM: Off aman Allahım iyiki abartmayın dedim yaa.
V: Hyung koru beni uzaylı gördüğğm.
J-Hope: Rm biz fazla içmeyelim bunları toplamak zor olucak gibi.
IU: HYAA buraya beni kutlamak için geldik. Hadi dans edelimmmmm. Wooowww..
Tam ayağa kalkıyodum ki birden dengemi kaybettim.RM: IU daha ayakta duramıyosun hadi otur şuraya.
IU: HYAA HAYIR OTURMUYCAM BANANEEE..
J-HOPE: Off başımın belası offf tamam hadi beraber gidelim.
Suga: Beni bekleyin bu elbiseyle onu tek bırakmam.
IU: HYAA HYUNG ÇOOK TATLISIN.
Suga: Off IU bidaha sana içki felan yok. Düş önüme. Bu gece nasıl bitecekse artık. Jongkook başımıza ne işler açtın yaa..
Ve dans pistine gelmiştik. Ben dans etmeye başladım ama ayakta durabildigim pek söylenemezdi. Hyunglar beni tutuyodu ve yanıma yaklaşan tüm erkekleri itiyorlardı. Tam arkamı döndüm ki hiç görmemek istediğim biriyle göz göze geldim. Gercekten geçmiş yakamı bırakmıyorr.
Woo bin sadece bana bakıyordu. Bende woo binden gözlerimi alamıyordum çünkü uzun zamandır onu görmemiştim ve onu şimdi karşımda görmek bana garip hissettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANIN YENİ ÜYESİ~(TAMAMLANDI)
FanficAilesinin tek kızı aynı zamanda btsinde tek kızı olan mi raeyi bakalım neler bekliyor. hep beraber bu kızın ve 7 yakışıklının yaşayacaklarına bakalım...