19. Αποφάσεις

2K 206 67
                                    

"Καλημέρα σας κύρ-"

"Έλεγξε την μπάρα στα δεξιά της εισόδου, έχει μια μικρή καθυστέρηση στην κάθοδο", παρήγγειλα στο γεροδεμένο τύπο της ασφάλειας, του υπόγειου πάρκινγκ, προσπερνώντας τον φουριόζος.

"Μάλιστα κύριε, θα το κοιτάξω αμέσως", είπε και έφυγε τρέχοντας.

Περπάτησα γρήγορα μέχρι το ασανσέρ και πάτησα το κουμπί για τον πρώτο όροφο. Το ελβετικό, συλλεκτικό ρολόι μου αντανακλούσε εντυπωσιακά στην πρόσοψη της μεταλλικής πόρτας.

"Πρώτος όροφος", ακούστηκε η φωνή στο ασανσέρ ακολουθούμενη από ένα χαρακτηριστικό γκλιν!

Προχώρησα με γοργό βήμα προς τη ρεσεψιόν. Το ξύλινο τακούνι των εξωφρενικά ακριβών, δερμάτινων παπουτσιών μου, τάραζε την πρωινή, δευτεριάτικη αδράνεια, έτσι όπως χτυπούσε στο καλογυαλισμένο μάρμαρο.

"Καλημέρα σας κύριε. Καλή εβδ-"

Σήκωσα το χέρι μου και η ξανθιά με το μεγάλο στήθος, της οποίας το όνομα μονίμως μου διέφευγε, σταμάτησε να μιλάει και έπαιξε αγχωμένη τις πρόσθετες βλεφαρίδες της.

"Υπάρχει πολιτική ενδυμασίας, είμαι σίγουρος πως τη γνωρίζετε. Σας κοινοποιήθηκε την ημέρα της πρόσληψής σας μαζί με τον κανονισμό εργασίας."

Η κοπέλα με κοίταξε ανήσυχη.

"Αν δεν τη θυμάστε, προτείνω να την ξαναδιαβάσετε. Δε θα ήθελα να σας δω πάλι με τέτοια εμφάνιση", είπα δείχνοντας υποτιμιτικά προς το στήθος της που έχασκε στην επιφάνεια ενός βαθύ ντεκολτέ.

Η κοπέλα έφερε τα χέρια της αμυντικά μπροστά της και τράβηξε το ύφασμα της μπλούζας προς τα πάνω.

"Μ-μάλιστα κύριε, σας ζητώ συγγνώμη."

Έγνεψα και κατευθύνθηκα προς το ασανσέρ.

"Δεύτερος όροφος." Γκλιν!

Το ιταλικό κουστούμι μου παρέμενε ατσαλάκωτο σε κάθε μου βηματισμό, υπενθυμίζοντας μου πόσο άξιζαν αυτά τα 2.950 που έδωσα για να το ράψω.

"Καλημέρα σας, κύριε Σταύρο", είπε αυτή η Μάρθα-νομίζω-την-έλεγαν που πηδούσε ο διευθυντής του λογιστηρίου μου.

"Είναι μέσα;" ρώτησα, γνέφοντας προς την κλειστή πόρτα.

Η Μάρθα με κοίταξε νευρικά.

"Όχι, κύριε, δεν έχει έρθει ακόμα, αλλά...είναι καθ' οδόν, τώρα μόλις με ειδοπ-"

"Πες του να με καλέσει αμέσως μόλις έρθει", τη διέκοψα και γύρισα από την άλλη για να φύγω.

Μπελάς στο ΓραφείοDonde viven las historias. Descúbrelo ahora