Siz nesiniz?

1.5K 121 66
                                    

Luhan ve Sehun arasında saçma bi gerginlik vardı. Kliniğe bi kaç müşteri gelmişti. Sehun yaşlı bi kedinin kırılan bacağını alçıya alırken Luhan Catle oynuyordu.

-Bu aptal veteriner bozuntusuna kandığıma inanamıyorum. 

Sehun işini bitirdikten sonra kliniğin duvarlarına kediler için yaptırılmış olan küçük yataklardan birine yaşlı kediyi yatırdı. Klinikten içeri giren Kyungsoo ve yanında sabah gördüğü esmer adamla kaşlarını çattı. Esmer neden burdaydı?

-Oh merhaba Sehun. 

Jongin gayet rahat bi şekilde Sehun'a selam verip Catle oynayan Luhan'ın yanına oturdu. Luhan esmer olana bakıp kaşlarını çattı. Jongin küçük kardeşi gibiydi ve fazlasıyla sırnaşıktı. Jongin kafasını omzuna dayadığında kliniğin kapası şiddetle çarpılmıştı. İçeri giren esmer silüetle herkes olduğu yerde donarken Luhan bıkkınlıkla nefes verdi. Kyungsoo birbirinin tıpa tıp aynısı olan ikiliye garip bakışlar atıyordu. 

-Selam sevgilim ve dostlar.

Esmer adam sevgilim derken Luhan'a büyük bi sırıtmayla bakmıştı. Jongin yavaşca ayağa kalkıp Sehun ve Kyungsoo'yu kollarından tutup kliniğin arka kısmına doğru sürükedi. Sehun şaşkınlığından kurtulabildiğinde kolunu elleri arasından çekti.

İçeri doğru hareket ettiğinde Jonginin sesi onu durdurmuştu.

-Sehun onlara karışma.

Jongin Kyungsoo'nun sabah gördüğü gibi değildi. Abisi tek bi hareket daha atarsa onu öldürücek gibi duruyordu ve Kyungsoo oldukça korkmuştu.

Luhan bıkkınlıkla Cati yataklardan birine koyduktan sonra esmer adama doğru yanaştı. Esmer olan kollarını açıp küçüğü sardığında Luhan tısladı.

-Kai bırak beni.

-Neden benim küçük sevgilim?

Kai alayla söylediğinde Luhan diğerine ağır bi yumruk atmıştı.Kai bi kaç adım gerileyip dudağından gelen kanı sildi.

-Hadi ama Luhan yumrukların bana işlemez bunu sende biliyorsun.

Luhan gözlerini kapatıp derin bi nefes aldı. Kai'nin gelmesi pek umrunda değildi ama şu an bu kliniği ve içerdeki üçlüyü korumalıydı.

-Neden geldin?

-Sevgilimi görmeye gelmiş olamaz mıyım?

Luhan şirince gülümseyip Kai'ye yaklaştı. Kai şaşkınlıkla ona bakarken yüzüne bi yumruk daha yemişti.

-Biliyorsun Kai. Acıyı hissedememen umrumda bile değil.

-İkimizde aynıyız benim biricik sevgilim. Nazı bırakta kollarıma gel artık.

Luhan susup Kai'nin yanına gitti. İkisi eskiden oldukça iyi dostlardı sonra ... Sonra Kai birden bire değişmişti. Luhan o zamandan sonra kimseyi umursamadı kendini hep yalnız gördü...

-Kai ciddiyim neden geldin?

Kai bıkkınlıkla nefesini verip koltuğa oturdu.

-Sadece geri dönmem gerekti Lu ve özür dilerim. Ben üzgünüm.

Kai üzgün gözlerle bakarken Luhan yanına oturdu. Onu affetmek ya da affetmemek pek umrunda değildi. Nasıl olsa hiç bi şey eskisi gibi olamazdı.Kai'nin elini kendi eli üstünde hissedince irkilmişti. Kai kafasını onun omzuna yasladığında Luhan çenesini saçlarının üstüne yerleştirdi. 

-Luhan seni özledim. Jongin'i özledim. Benden nefret ediyorsunuz değil mi?

-Hayır.

Kai elini tuttuğu minik bedene biraz daha sokuldu. Luhan elini çektiğinde Kai ayaklanmıştı.

-Şimdi git ve Kim Jonginden özür dile. Ben seni affetsem bile o biraz daha sert çıkabilir.

Kai kafasını salladığında arkaya geçip Sehun ve Kyungsoo'yu çağırdı. Kai içeri girerken omzunu pat patlayıp ön tarafa geçti.

-Jongin.

-Ne? Neden geldin?

Jongin'in çıkan yüksek sesiyle Kai irkilmişti. Hatalarını düzeltmek için gelmişti. Kardeşini ve Lulusunu geri kazanmalıydı.

-Ben özür dilemek için geldim.

Jongin hırlayıp Kai'nin suratına bi kaç yumruk geçirdi.

-Cidden acıyı hissetmiyorsun bu yüzden sana vurmak sinirimi geçirmiyo!

Jongin bağırıp ikiz kardeşine sarıldı. İkizlerdi onlar ama tamamen farklıydılar. Biri acıyı hissedemezken diğeri acıya karşı hassastı. Bi insanın hissettiği acıyı 2 katıyla hissediyordu.

-Geri gitmiyceksin değil mi?

-Gitmiycem.

Jongin Kai'ye daha sıkı sarılırken içeri Luhan girmişti. Alkış yapıp konuşmaya başladı.

-Eyy ayrılın ensest bi ilişki görmeye hazır değilim.

Jongin gülerek ayrıldığında Kai kızarmıştı. Luhan'a karşı hissettiği bazı şeyler vardı ve Luhan hiç bir şeyin farkında değildi. Jongin ikizinin duygularını bildiği için onu biraz daha utandırmaya karar verdi.

-Ehehe bence ikiniz daha tatlı olursunuz Lu. Hem gelir gelmez sevgilim diyip kollarına atlamadı mı?

Jongin gülerken Kai ona bağrınıyordu. Üçlü onları izleyen iki çift göze bakıp kendilerini toparladılar. Kyungsoo şaşkın şaşkın onlara bakarken Sehun oldukça kızgın bakıyordu. 

-Luhan biraz gelebilir misin?

Luhan oflayıp Sehun'u takip ederken Kyungsoo ikizlere öküz gibi bakıyordu.

-Siz nesiniz?

Kyungsoo'nun sorduğu soruyla ikiside gülerken Kyungsoo kaşlarını çatmış onlara bakıyordu.

Luhan söylene söylene Sehun'u takip etti. Klinikten çıkıp biraz uzaklaştıklarında hala söyleniyordu.

-Yah veteriner bozuntusu! Ne söylüceksen söyle işte!

Sehun sinile arkasını dönüp bağrınan çocuğa baktı. Yüzündeki o büyük yaraya rağmen hala 5 yaşında gibi gözüküyordu. Luhan boşluğa bakarmışcasına Sehun'a baktığında Sehun yutkundu.

-Ben... O esmer herif senin sevgilin mi?

-Yok artık! 

Luhan bağırddığında Sehun rahatlamayla nefes aldı. Bu ufaklık onu fazlasıyla endişelendiriyordu ve Sehun kalbinin göğsünden fırlamasından korkuyordu. Luhan'a doğru yaklaşığ onu kolları arasına aldı. Ufaklığın gözleri korkutucu olsada insanlar ondan korkup uzaklaşsada Sehun'un umrunda değildi. Luhan Sehun'un kolları arasından kurtulup bağırınarak kliniğe doğru yürümeye başladı.

-Gelen sarılıyo giden sarılıyo amına koyum! Benim bi adım var ! Rezil ettiniz beni!

Evet yeni bölüm ve çiftler hakkında değişik şeyler olabilir neyse spo yok ehueheuehueu akdhajgaj yorum yapın canlarım ^^

Pain.(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin