Suga !

1.5K 104 45
                                    

Kyungsoo hala iki esmere şaşkınlıkla bakarken onlar kahkaha atıyordu. Luhan içeri girip sertçe kapıyı kapattı. Catin üstüne atlayıp kafasına çıkmasıyla baykuşda gülmeye başlamıştı. Sinirden kudurarak - gene de Cate dokunmamıştı- arka tarafa geçti. Cebinde titreşen telefonunu alıp Jackson dan gelen mesajı okudu.

*Lu patron kliniği istiyo akşam 8 de bizim mekan*

-İnatçı sürtük!

Luhan Cati yavaşca yere bırakıp klinikten çıkmak üzere hazırlandı. Saatin gelmesine az kalmıştı ve vaktinde orda olması gerektiğini biliyordu. Suga denen sürtük fazlasıyla güçlüydü ama Pain kadar değil. İçeri Kai girince yüzüne bakmadan ceketini giymeye devam etti.

-Nereye Lu?

Luhan cevap vermeden kapıdan çıkmaya çalıştı. Kai kolunu tutmuş ve bırakmıyordu. Kolunu kurtarmaya çalışsada başarılı olamamıştı.

-Bırak kolumu!

Dişlerinin arasından sessizce tısladığında Kai onu kendine çekmişti.

-Nereye dedim?

-Sugayla hesap görmeye şimdi çek elini!

Luhan kolunu bu sefer kurtarabilmişti. Kai ise arkasından gülerek ona bakıyordu. Bu Pain falan olamazdı kızmaya çalışırken bile sevimli ötesiydi. İnsanlar ondaki güzelliği görmüyordu. Bi avuç aptal diye düşünüp kolunu Luhanın omzuna attı.

-Beraber halledelim eski günlerdeki gibi.

Kai yüksek sesle söylediğinde Luhan gözlerini devirip kafasını salladı. Bu aptalla sürüsü onu yeterince rezil etmişti ama Kai ne kadar aptal olsada bi adı vardı! Sehun klinikten çıkmak üzere olan ikiliye bakıp kaşlarını çattı. Luhan Kainin sevgilisi olmadığını söylesede sabahtan beri beraberlerdi ve bu hoşuna gitmemişti. Kaşlarını çatıp küçüğün kolunu tuttu. Luhan az önce tanık olduğu sahneyi yeniden yaşadığında bu sefer efor sarfetmemişti.

-Ne var veteriner bozuntusu?

-Nereye ve neden bu esmerle beraber?

Sehun resmen hırlayarak konuştuğunda Kyungsoo ve Jongin üçünü izliyordu. Kyungsoo Jongine biraz daha sırnaştığında Jongin baykuşun korktuğunu düşünmüştü ama Kyungsoo sadece durumu değerlendiriyordu.

-Jongin ah Kai ve Lu arasında ne var?

Orda üçü tartışa dursun Kyungsoo neler olduğunu anlamak için onları boşverip Jongine yönelmişti. Jongin sonuçta Kainin kuzeniydi bilmesi gerekirdi. Hayır biliyordu!

-Immm Kai biz çok küçükken bile hep Luhana aşıktı ama kendisi bunu kabul etmeyip Luhana kötü davranıyodu sonra ımm ikiside aynı şeye sahip olduklarını öğrendiler. O zamanlar onlar tarafından dışlandığımı hissederdim. İkiside bi şey hissetmezdi acıyı yani ama ben her acıyı sana oranla 2 katıyla hissediyorum. Her neyse sonra bi gün Kai kayboldu ve Luhan onu düşmanı belledi. Yalnız kalmıştı. Yalnız kalmıştık. Olay bu yani hem anlaşılan bizim Luhana yanık olan sadece Kai değil.

-Malesef benim aptal abimdi Paine aşık olmuş durumda. Şunlara baksana ahahaa Luhan kıpkırmızı kesildi. 

-Ovv fazla sinirlenmiş olmalı.

Onlar konuşurken Sehun ve Kai tartışmaya başlamıştı.

-Sana hesap vermek zorundamıyız Bay Fazla Beyaz !

-Ya Luhan benim çalışanım tabikide bana söylemeli esmer çocuk!

Luhan sinirden kıpkırmızı kesildiğini hissetti. Bu aptal çocuklarla oynuycak vakti yoktu. Bu kliniği korumaya söz vermişti ve onlar şu an engel oluyolardı. İkisi hala birbirine dik dik bakarken aralarından sıyrılıp depoya doğru yürümeye başladı. Suganın mekanından her ne kadar hoşlanmasada kavgaya çağrıldığı yere giderdi. Kuralla böyleydi. Kim başı çekerse kavgaya çağıran kim veya ne olursa olsun ayağına gitmek zorundaydı. 

Suga baştaydı ama o bile Painden hoşnut olmazdı. Painin işlerine karışmaz ve ona karşı gelmezdi. Ama kliniği alması gerekiyordu. O yüzden Paine meydan okumuştu. 

Kai bir süre sonra kaybolan Luhanı farkedip koşturmaya başladı. Arkasından Sehun ve Jonginde geliyordu. Kyungsoo ise klinikte oturmuş Catle oynuyordu.

-Evet Jongin dayak yiyip gelicek ve ben onu iyileştiricem sonra oda bana aşık olucak yey!

Kendince planlar yaparken bi yandan kıkırdayıp bi yandan kızarıyordu ve onun bu hali oldukça komikti. İçeri giren çocuk ona bakıp kıkırdadı.

-Merhaba ?

-Oh hoşgeldiniz.

Kyungsoo utançla ayağa kalkıp gelen müşteriyi selamladı. Gelen çocuksa baykuşun onu tanımamasını komik bulup gülmüştü.

-Kai neler oluyor?

Jongin koşarken bağırmıştı. Sehun ise hiç bir şey sormuyordu çünkü ne boklar döndüğünün farkındaydı. 

-Luhan Suganın mekanına gidiyo adamım PPain bile olsa onu orda çiğ çiğ yerler!

-Aptal geyik!

Jongin ve Sehun aynı anda bağırınca Kai gözlerini devirip hızını arttırdı. Sonunda gelmişlerdi. Tabi Luhan önündeki manzaraya şok olmuş bi şekilde bakarken diğerleride aynı durumdaydı. Çocuğun biri saçlarından tutmuş Sugaya bağrınıyordu.

-Ne demek unuttum ! Bizim 2. ayımızı unuttuğunu mu söylüyorsun Suga!

-Özür dilerim bebeğim sade- Ahh Jimin acıyor lütfen!

Hepsi kahkaha atmaya başladığında Suga çıkmaları için onlara bağırmaya başlamıştı.

-İstemiyorum lanet olası kliniği falan defolup gidin!

İçeriden hala adının Jimin olduğunu öğrendikleri çocuğun bağırış sesleri gelirken hepsi gülüyordu. Suga oldukça uysal ve komik gözüküyordu çünkü.

-Ah Tanrım!! Luhan bana bi kaç yumruk at!

-Neden?

Luhan şaşkınca sorduğunda Kai ve Sehunda şaşkınca ona bakıyordu. Kim Jongin ne halt yemeye Luhandan ona yumruk atmasını istiyordu!

-Çünkü bana yumruk atarsan Kyungie beni iyileştiricek ve bana aşık olduğunu anlıycak ve son- Ahh 

Jongin kafasına yediği şaplakla susup kaldı. Luhanın arkasına saklanmıştı. Kim Jongin yine aptaldı çünkü sevgili Kyungiesinin abisi Oh Sehun yanlarındaydı!

-Kardeşimle ilgili fantezi kurmayı kes seni aptal!

Kliniğin önüne geldiklerinde Jongin hala mızmızlık yapıyordu. Kapıyı açtıklarında elinde süpergeyle bağıran bi Kyungsoo ve uzun boylu bi çocuk görmeyi kimse beklemiyordu!

-Hyung! Geri dönmüş bu! Kurtar beni!

Yeni bölümmm ve ımmm gelen çocuğu siz tahmin edin bakalım o kim ve nolucak hihi bol bol yorum istiyorum mocok :***

Pain.(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin