J-hope szemszög
Alig pár perce érkeztünk meg és Jimin el is ment, de mi már veszekedtünk.
-De hisz Tae meg van erőszakolva, korházba kell vinni! -mondtam szomorúan és mérgesen kikelve magamból.
-Igazad van Honi Nagyobb sérülései vannak. Az sem biztos hogy túléli.- válaszolta rögtön Jin.
Ezzel Namjoon fel is kapta a kómás Taehyung-ot.
Kivittük, kocsiba ültettük és már vittük is a legközelebbi kórházba.
-Ott vagyunk már? - kérdeztem mert már nagyon aggódtam.
- Nem nem vagyunk ott. -mondták a többiek unottan a huszadik ilyen kérdésemre.Jimin szemszög
Eközben Jungkook haldokolt, tudtam tennem kell valamit. Sűrgősen ki kellett cserélni a máját.
Viszont az orvosok nem engedték hogy puszta felajánlásból oda adjam a májam, ezzel megölve magamat. Ezért tennem kellett valamit. Már nagyon elszánt voltam. Csak meg akartam őt menteni. Egyszerűen nem tudtam mi tévő legyek. Csak álltam már vagy fél órája, és folytak a könnyek a szememből, mikor hirtelen telefon hívást hallottam.Hobi szemszög
Megtudtuk hogy Taehyung nagyon sok vért vesztett, így nagy a kockázata hogy belehal. Hisz ennyit nem lehet pótolni.
Miközben a kórházi ágyon ájuldozott fel kellett hivnom Jimint.Jimin szemszög
-Igen Hobi? - kérdeztem félve.
-Jimin! Most vagyunk a kórházban és Tae kilátástalan állapotban van! Azt mondják az orvosok nem biztos hogy túléli.
Ennél a mondatnál megint könnybe lábadt a szemem. El sem tudtam hinni hogy a két ember, aki a legfontosabb az életemben, most a halál szélén áll. Mit csináljak? Maradjak vagy menjek támogatni Taét? Egyértelmű hogy maradok!
Hisz Jungkook a szerelmem. Ezt nem szabad elfelejtenem. Alig várom hogy újra ölelhessem.
Ha lesz rá egyáltalán lehetőség....Eltelt 10 perc és megint csörgött a telefonom.
-Jimin! Tae elvérzett!!
YOU ARE READING
Cseresznyefa - VMinKook ff [BEFEJEZETT]
FanfictionEmlékszel? A cseresznyefa... Az ami alatt percekig bámúltuk egymást. Első évad. ✅ Második évad. ✅