Remélem ma veled álmodok.
Fel ébredtem és az első látványom az egy a mellkasomon fekvő Suga volt. Nagyon aranyosan szuszogott, és nem akartam fel ébreszteni de ki kellett mennem pisilni.
Óvatosan meg simogattam az arcát hátha sikerül felkeltenem. Nem sikerült.
Egy kicsit megkopogtattam a vállát hátha ez bejön. Nem sikerült.
Elkezdtem suttogni a fülébe hogy Suga kelj fel. Nem sikerült.
A végén le raktam magamról az ágyra mert úgy néz ki Sugát még egy atom robbanás sem keltené fel.
El mentem pisilni majd ezután minden mindegy alapon bemásztam lábai közé és a mellkasára hajtottam a fejem. Egyzser csak simogató kezeket éreztem meg a hajamban.
Fel néztem rá és egy álmos herceget pillantottam meg. Elmosolyodott mire énis rá vigyorogtam.
Mindennél jobb volt viszont kelnünk kellett mert ma menni akartam Jimin-hez.
-Suga. Ma elmehetünk Jimin-ékhez?
-Persze. -nyomott puszit fejem búbjára.
Fel öltöztünk és indultunk is hozzájuk.
Egész úton egymás kezét fogtuk annak ellenére hogy megbeszéltük titokban tartjuk.
Bekopogtam Jimin ajtaján.
Egy tisztára süti tésztás Jungkook nyitott ajtót nekünk. Suga el is nevette magát amit megértek.
-Oh! Sziasztok. Jimin amúgy is beszélni szeretne veled. - mosolygott rám. Viszont selytettem mit szeretne el árulni Jimin.
-Mindent tudok. - mosolyogtam vissza és meg nem várva válaszát bementem legjobb barátom lakásába.
Suga csak mosolyogva követett. Olyan imádni való.
-Szia Jimin!- köszöntem neki.
Jimin már komoly arcal fordult felém és készült hogy elhívjon a szobájába.
-Velem jönnél egy kicsit Tae? - kérdezte tőlem. Én csak bólintottam és mentem utána.
Bementünk és becsuktuk az ajtót, mire Jimin azt sem tudta mit mondjon aztán nagy hevességgel kezdett el valamit hadoválni.
-Figyelj Tae ők igaz hogy loptak de meg kell bocsátanod nekik hisz jó emberek!
-Várj már! Akkoris így kezdenéd el ha nem tudnék róla? - nevettem el magam.
-Mi? Mivan?... Te.. - kezdett el dadogni.
-Figyelj Jimin én teljesen megbékéltem az egésszel mivel nem nagyon volt időm foglalkozni vele.
-Na de mégis miért?
-Mert őrülten bele szerettem Sugába.
ESTÁS LEYENDO
Cseresznyefa - VMinKook ff [BEFEJEZETT]
FanficEmlékszel? A cseresznyefa... Az ami alatt percekig bámúltuk egymást. Első évad. ✅ Második évad. ✅