Mióta elment Tae csak egyszer láttam. Boldognak tűnt és nem neheztelt rám. Teljesen szétváltak útjaink és nem tudom hogy a jövőben még igazán barátok lehetünk e.
Én nagyon jól megvagyok Jungkook-al. Még sosem éreztem ennyire szerelmesnek magamat. Minden reggel reggelit készít, és azóta lett egy kiscinánk is. Feladtam a sulit és végül inkább elmentünk Kook-al egy válogatásra ahol felvettek minket egy nagyon jó lemez céghez. Rapmonster a menneggerünk nagyon kedves és segítőkész. Imádunk filmet nézni és a múltunkról beszélgetni.
Valahogy minden olyan tökéletes.
Remélem Taehyung is jól érzi magát...
Hogy bánom e hogy ez megtörtént? Igen...
Hisz ha nem történt volna meg a már vagy hét éve ismert legjobb barátom velem maradt volna..
De nem az.. Mert így is szép minden és imádok szerelmes lenni, de lehet a barátság fontosabb lett volna. Kituggya lehet Kook-al szétmegyünk egy fél év elteltével. Vagy az is lehet ha nem találkoztam volna vele akkor pedig Taével vesztünk volna össze. Ezt már nem tudom meg.
Csak azt hogy szeretem a mostani életem, de mégjobban hiányzik a régi...
-Picim... Mostmár mennünk kéne aludni,ne irgoass mert fáradt leszel.
-Rendben rendben...de szerinted hogy találtunk egymásra?
-Ahj Chim Chim. Emlékszel?
A cseresznyefa... Az ami alatt percekig bámúltuk egymást.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Cseresznyefa - VMinKook ff [BEFEJEZETT]
FanficEmlékszel? A cseresznyefa... Az ami alatt percekig bámúltuk egymást. Első évad. ✅ Második évad. ✅