Hogy Jeon Jungkook-ot az életem árán sem fogom elhagyni.
Reggel Kook elött sikerült kelnem, mint ahogyan általában. Lefürödtem és próbáltam rájönni ezt Taehyung-nak hogyanis fogom kitálalni.
Viszont egyszercsak roham szerűen nyílt az ajtó és egy a WC fölé hajoló mindjárt hányó Jungkookot pillantottam meg.
-Tejóég! Jungkook! Jól vagy? - megrázta a fejét. Gyorsan kiszáltam a kádból, magamra kaptam valami ruhát, és oda guggoltam mellé. De mire ezt megtettem már ki is adta magából ami benne volt.
Segítettem neki fel állni és elkísértem a csapig.
Megmosakodott és a karjaimba hullott.
-Nem lehet hogy elkaptál valami vírust? - kérdeztem.
-Nem. Anyámnak volt annó ilyen problémája. Nem komoly, de óvatosabban kéne ennem. Nem tudtam hogy nálam is jelen lesz. Bocsánat..
-Mi? Hogy merészelsz bocsánatot kérni? Ezen semmi olyan nincs amivel megsértenél.
-Nem.. Nem ez miatt, hanem a tegnapi miatt. Vagyis az miatt ami két hónapja történt.. Tartozom egy bocsánat kéréssel. És nem csak neked hanem neki is. - ezt mind úgy mondta hogy közben mélyen a szemembe nézett. Természetesen én már megbocsátottam neki, de nem tudom ez hogy lesz Taével.
Adtam neki egy csókot aztán még vissza feküdtünk pihenni. Egész lazán érzem magam már Kook mellett. Mondjuk úgy hogy el sem tudnám képzelni nélküle az életem. Hozzá forrtam.
-Jimin?
-Hmm?
-Ki kéne találnunk valami becenevet egymásnak!
-És mi lenne az?- fordultam felé mosolyogva.
-Hm...Chim!
-Chim? Ez lenne az enyém?
-Uhum! Olyan cuki mint te. Illik rád. Chim Chim- ízlelgette.
-Akkor a tiéd... Hmm. Kook!
-Kook? - elröhögte magát. - tökéletes! De elvárom hogy mindenki előtt így hívj.
-Ez nehéz menet lesz... - fogtam a fejem.
-Nade hamár erről van szó elmehetnénk valami édességet venni. Mondjuk süthetnénk sütit!
-Rendben. Ez jó ötlet. - mosolyodtam el.Nagy nehezen el sikerült jutnunk a boltig, és midnen szükséges hozzávalót megvenni. A sütés él szinte csak szerencsétlenkedtünk viszont ígyis finom lett, és ami a legfontossabb.
Nincs jobb annál hogy a szerelmeddel tölts egy napot csak úgy.
VOUS LISEZ
Cseresznyefa - VMinKook ff [BEFEJEZETT]
FanfictionEmlékszel? A cseresznyefa... Az ami alatt percekig bámúltuk egymást. Első évad. ✅ Második évad. ✅