9.

9.6K 320 1
                                    

-" Leone zasto uvek tvrdoglave?"

Progundja te moje tijelo dozivi umalo infrakt kad izvadi pistolj iza svojih ledja... Vrisnem drzeci Zoinu ruku iza sebe skrivajuci je i ako se gurala da stane pored i zastiti mene.

-"Poslao vas je gospodin iz Emirata da nas ubijete?"

Zoi promuca, dok on gleda hladnim pogledom u nas...

-"Imate 5 minuta da se obucete i da krenemo iz ovog stana. Gospodjice vase telefone ovde..."

Gurnuo je vrata i svi udju u hodnik stana dok ja drhvatim rukama pruzam svoj telefon, posle Zoi.

-" 4 minuta!"
Prodere se, a nas dve se brzinski obucemo.

-"izgleda da se moji zaključci ostvaruju"

Hvata me za ruku...

-"Samo ne bas kako sam zamisljala"

Doda i vrata se otvore dok on pistoljem pokaze da krenemo ispred njih.

-" Radim ovo za vase dobro... Zoi gde zivis!?"

Nismo mogle pobjeci okruzili su nas i sproveli do auta.

-" ovde se razdvajate... Zoi gde zivis!?"

-" Gde vodite Srnu,ne idem nigde bez nje!"

Prodere se, a oni je brzinski nateraju da udje u auto. Pokusavam da se otimam i da pomognem Zoi ali ovo je kao neki dobro osmisljen film. Nateraju me da udjem u auto uprkos tome sto smo se drale niko nije izasao da proveri od stanara.

-" Nemojda ubijes Zoi..."

Nije me ni pogledao.

-"Molim vas nemoj da je povredite! Sta se desava u opste?"

Pokusavam da smirim svoje suze bez uspjeha,a on mi prizi telefon pisle nekih 20 minuta voznje. Poziv od Zoi.

-" Srno, bice sve uredu!"

Kaze kad se javim na njen poziv, srce mi lupa 300 na sat.

-"Kuci sam, dobro sam i to je sve sto smijem da ti kazem"

-" Reci tetki"

Kazem na engleskom u nadi da ovo nece razumjeti i djeluje kao da nije razumeo.

-" Bices dobro"

Ponovila je i prekinula.

-" Ne Zoi,ne!"

Pokusavm je opet nazvati, ali telefon mi biva istrgnut iz ruka i bacen kroz prozor.

-" Zoi nece pozvati policiju, vasa tetka zna da ste bezbjedni uz nas, necemo vam nauditi"

-" Kako da znam da je niste naterali na ovaj poziv, da je niste ubili odmah po prekidu veze!"

Pocnem se drati, a on me i dalje posmatra kao da je sve sasvim savrseno.

-" Moraces da mi verujes... I ko je zgodni lik iz emirata?"

-" Hocu da dobijem dokaz da cu tetka i Zoi dobro"

Okrenem glavu na stranu, toliko hrabro od mene s obziorom da mi mase pistoljem ispred nosa.

Anđeo čuvar  Where stories live. Discover now