10

9.8K 324 7
                                    

Auto se parkira ispred ogromne zgrade, kindapuju me i odvedu me u najskuplju zgradu drzave!?

-" Ja nisam milionerova kcerka da vam dam otkup za otmicu!"

Kazem kad konacno smirim svoje suze i jecanje. On se namsije i prepusti mi da prva udjem u lift.

-" Molim te da sad ne pravis haos. Spasavamo ti zivot i ako to ne izgleda tako"

Ulazim na poslednji sprat. Ocigledno ceo jedan sprat je stan. Ko zivi u ovom ogromnom cudu!? Razgledam i pokusavam da shvatim kako je napravljeno da poslednji sprat zgrade bude kao ogromna kuca. Sta je ovo sunce li ti...

-" Ovo je otmica i ako me odmah pustite necu vas tuziti!"

Okrenem se prema Sergiju, a onda gotovo da mi knegla zapne u grlu i oci postaju rasirene maksimalno. U stanu nije bilo nikog osim mene i gospodin savrseni iz Emirata. Gledam ga moleci se da ne pocnem balaviti. Zoi je vjestica, ladno me kindapuje lik iz Emirata samo jedan dan nakon sto je to izjavila. Covek koji je neodoljiv, misteriozan i savrsen u odjelu i polu otkopcanom kosuljom ispred mene.

-" Lav Miler"

Izgovorio je seksipilnim glasom, ali nije vrijeme da ga gledam ocarano.

-" Ponavljam oteli ste me!"

Malo sam glasnija.

-"Srno ovo je tvoj novi dom, mozes izabrati koju god sobu zelis."

Ozbiljno mi se obrati,smirenim tonom

-" Nismo se lijepo shvatili,da probam na engleskom jeziku... OTETA SAM!"

Vidim kut usne na njegovom licu koji se razvije u kratak smesak.

-" Nisi oteta,ovo je tvoj novi dom.Zivecemo zajedno... Minimalno vremena provodim ovde tako da necemo se sretati toliko cesto"

Govorio je tecno engleski i ruski bez greske. Sta je ovaj lik!?

-" Ko si ti?"

Pitam nakon krace tisine.

-" Gangster,kriminalac, sef ruske mafije."

Prosao je pored mene, a noge mi se presjeku dok ih jedva kontrolisem da stojim na njima. Ocigledno se ne sali dok ispija viski ispred mene kao da mi je rekao da je bastovan, a ne kriminalac.

-" Sta ja radim ovde?"

Okrenem se sad vec polako povlacim sve sto sam rekla u vezi njega. Nisam ni pretpostavila da je kriminalac, a ocigledno je... Crna kosa i crne oci,pogled bez emocija,uvek sa obezbjedjenjem. Boze mili pomozi mi izbavi me odavde.

-" Ovde ste da bi ziveli... Hrana je jos uvijek topla... Sve sto volis je na tanjiru.. Posluzi se i odmori."

-" Gospodine Lave, oteli ste me i nudite mi hranu? Jeste li vi pri cistoj pameti?"

Drsko mu se obratim,sto ga iznenadi na tren.

-" Znam sve o vama ali da ste tako hrabri je novost. Nazvati ubicu i kriminalca ludim u njegovoj kuci i nije bas pametan potez"

Napravio je korak ka meni, a ja napravim 2 nazad...

-" Nemoj da napravis neku glupost... I ako budes vristala samo da ti kazem niko te nece cuti i zgrada je moja tako da vjerovatno ce misliti da se jebemo,a ne da si oteta"

Gotovo mi je izvukao sve reci iz usta i prosao hladno pored mene. Izasao je iz stana i zacujem okretanje kljuca.

-" Drzaces me odje zakljucanu! Upomoccc!!!"

Krenem da lupam iz sve snage.

-"Seti se sta sam rekao u slucaju da si previse glasna"

Ponovio je pre nego iza vrata nastane tisina...

-"Ovo je nocna mora!"

Proderem se i jos jednom snazno lupim sakom o vrata.

Anđeo čuvar  Where stories live. Discover now