《Srna Wood》
Gospodin namrgodjeni pocinje da vraca normalnu facu kad se parkira ispred malene kucice u sred nicega.
-" Ovo je tvoje?"Postavim pitanje nakon toliko tisine medju nama.
-" Provescemo par dana ovde daleko od grada"
Ispod saksije izvadi kljuc, te otkljuca kucu prelepa mala kucica koja ima garazu malo vecu.
-" mala kuca,velika garaza..."
Nasmijem se tome,dok zaista uzivam u pogledu ispred sebe. Ova kuca je nesto najljepse sto sam ikad videla
-" Za ljude koji ce cuvati kucu kreveti,kuhinja i hrana... nije garaza"
Znaci samo ja i ti u kucici...
-" Ko odrzava ovu prelepu kucu?"
Sjela sam na krevet i dalje ne verujuci.
-" Ko te naucio da budes skromna?"
Sjedne preko puta mene, hoce li ovo on sa mnom da prica?
-"Majka, nisam zivela bajkovito sa svojom porodicom... Bila sam srecna sa njima i imala sam ljubav bez uslova pored njih. Tek kad sam pocela zivot sa tetkom dobijala sam vise nego sto zasluzujem."
Zamislio se nakon cega stavi ruke na koljena i nasloni se na njih.
-" Zapravo dobila si i malo od onoga sto zapravo zasluzujes."
-" Kako znas?"
Namsije se i okrene glavu,e ne neces sad da zacutis.
-" Pitam te kako znas, imam osjecaj da znas ceo moj zivot"
Zakucam nase oci, dok on i dalje pravi tisinu... Ustao je i krenuo prema sobi, a ja ga povucem za ruku prema sebi. Stojimo jedno nasprem drugog i gledamo se nekim cudnim pogledima. Zelim da ga poljubim,on je moja ljubav na prvi pogled i ne zelim da bjezim od toga i ako nista ne preduzimam... Kad preduzmem on me ne primeti.
-"Pricaj sa mnom Lave, kako znas sve o meni?"
-" Raspitao sam se od kad se desila nesreca, sve znam o tebi i najmanju sitnicu."
-" Kako sam proslavila svoj 17 rodjendan?"
Pitam jer to niko sem tetka ne zna
-" Na vrhu zgrade dok si crtala nebo,slusala muziki sa Zoi i prespavala si."
Mislim da je moj izraz lica i vise nego iznenadjen
-" Znaci da nasi susreti nisu bili slucajni pre svega ovoga?Kako to da te nikad nisam videla?"
Zbunjena sam
-" Nikad nije trebalo da se upoznamo,slucajno smo se sreli i evo nas zajedno u kuci mojih roditelja."
-" Sta to meni fali pa nisi hteo da me upoznas?"
-"Prava si zenska..."
Opet taj njegov smesak koji ce me izludeti.
-"I da lepo ti stoji osmeh,manje se mrsti"
YOU ARE READING
Anđeo čuvar
Romance《Andjeo / Prva prica serijala》 *** Šef ruske mafije koliko god se drzao podalje od nje morace da joj se priblizi zbog jednog vaznog incidenta da bi je zastitio... Sta ako to uradi i vise nego sto je planirao i probudi vec uzarene emocije prema njoj...