2

11.6K 364 10
                                    

《SA DRUGE STRANE》
*5 godina prije*

-"Gospodine eksploziv je bio podmetnut vama, poginulo je dvoje neduznih ljudi..."

Pokusavam doci sebi saznanjem da su neduzni nastradali... Ne uspevam da sakrijem svoj bijes, rekao bih da covek za kog svi kazu da nema emocija upravo pokazuje bijes i tugu. Na licu mjesta sam sa naocarima i kaputom prilazio sto je blize moguce dok moje oci prvo sta ugledaju biva dijete... Devojcica koja place na koljenima dozivajuci "mamu"... Njene biserne place oci nosu treptale vec iz njih samo izbijaju suze dok pokusava stati na svoje noge.

-" Lave zena koja je poginula bila je trudna"

Prospauce Sergio dok ja ne skidam pogled sa njene kose boje meda. Dolaze mi Sergiove reci do usiju i shvatam da je izgubila upravo cijelu porodicu. Prodrhti mi tijelo dok je gledam kako je odvode protiv njene volje. Ubijao sam ljude ali nikad neduzne, ovaj prizor bio je uzasan i nesto me dotaklo. Lav Milera nista ne dotice, ali ovoga puta jeste i to prilicno gadno.

-"Saznaj mi sve o porodici,zelim detalje, zelim da znam gde ce biti ova devojak,sa kim ce ostati Sergio ni najmanji detalj ne smijes da propustis. "

Nisam je izbijao iz glave sva 4 sata od nesece, pred ocima mi je. Pomislio bih da sam skrenuo sa uma, ali nisam znao da objasnim pojavu u sebi. Pred polazak u Rusiju sam docekao na vratima aviona Sergia koji cim sjedne krene da prica.

-"Porodica Wood, otac Rayan, majka ruskinja Tatjana u 4 mesecu trudnoce... Dugo nisu mogli da imaju dete i ako su pokusavali. I Rajan i Tatjana su bili odlicni doktori ovde, bili su prilicno strogi roditelji."

Prekinem ga

-"Dosta,reci mi glavno... djevojcica?!"

Pocinjem nestrpljivo da kuckam nogama u pod.

-"Srna Wood,ima 16 godina i uci u srednju medicinsku skolu ovde u Britaniji... Najblizi clan porodice joj je tetka Betris. Predala je papire za starateljstvo seli se sjutra u Rusiju."

Pruzi mi papir sa adresom Betris i slikom Srne u baletskoj haljini. Odaljim ga od ostalih ne skidajuci pogled sa slike.

-"Betris zivi lose, jedva sastavlja kraj sa krajem toliko sam cuo.. Dobice starateljstvo ali skolovanje i sve ostalo..."

-" Zelim da svaki mjesec sa jednog od nasih racuna prebacis novac njoj, hocu da Srni nista ne hvali... Ja sam trebao umreti taj dan, osjecam potrebu da pomognem"

Pogledao me cudno jer me poznaje ceo zivot,taj tvrd kamen koji je pred njim pao je cim je ugledo plave oci jednog djeteta. Pokusava shvatiti zasto je pao ali glupo je...

-" Licno cu se potruditi da niko nikad ne sazna kako je niko ne bi povredio i doveo u kontakt sa tobom."

*** Sadasnje vreme***

-" Srna je danas posle prakse boravila u kaficu 1H sa Zoi potom je otisla kuci i ceo dan ucila"

Vratim pogled na svoje papire i pokazem mu da je slobodan, proslo je 5 godina od kad je nisam ni cuo ni video ali znam sve o njoj i najmanji detalj o njenom zivotu. Nisam je upoznao... Njen sareni svet ne smije biti u kontaktu sa mojim tamnim. Zelim da do kraja zivota budem andjeo cuvar kog ne vidi ali stojim iza nje i sve dok je tako njoj nece faliti ni dlaka sa glave!

Lav i Srna... Ne mogu i ne smiju da se sretnu nikad, ja sam gladan, a ona bi bila samo plen u mom svetu. Savladao bih je lako, ali nisam siguran da sam dovoljno jak da je sacuvam od samog sebe zato bolje ovako.

*********

Anđeo čuvar  Where stories live. Discover now