-" Dao bih sve da shvatis u sta se upustas i pobjegnes od mene!"
Pogovovori nakon sto ustaje i pribija moje tijelo uz zid gde nastavlja bas gde je stao sa snaznim intenzivnim poljubcima koje pocinjem da volim. Kao i sve pa i ja prva preuzmem skidanje njega... Kao ludak svucem majicu spustajuci se nize uz zid kako bih dosla do njegovih usana bez smetnji. Nogama grlim struk i krecem istrazivati svaki deo njegovih ledja dok on grubo strgne majicu sa mene i u jednom potezi svuce grudnjak. Oslobadja moje tijelo viska odjece i nastavlja gde je stao ni manje ni vise na zidu sobe.
-"Poslednja sansa..."
Rekao je dok ja povlacim njegove usne na svoje i nastavljam da ga ljubim.
-" Ovde na zidu"
Upozorim ga kad pokusa da se odmakne, ne zelim prvi put kao sve devojke da dozivim alo ne dobija se Lav Miler svaki dan! On je piseban i sa njim zelim sve posebno.Spusta svoju glavu ljubeci vrat njezno, dok topli dah ostavi kod mog uva sto me dodatno napali da pocinjem da trazim sama jos... i kad pomislim da bolje ne moze njegove usne se nadju na mojim grudima dok zubima njezno povlaci moje bradavice napred. Zabacim glavu i pogled u plafon shvatajuci da ako ovako nastavi ja sam zavrsila i pre pocetka.
Spusta me na pod ali vrlo kratko samo kako bi podigao jednu nogu i lagano nasao put do mog medjunozja svojim rukama bez prepreka. Nisam znala sta da ocekujem, a omakli vrisak kad osjetim prste u sebi zaustavi poljubcem. Ugasio je sve vriske dok je povlacio svoje prste prilicno snazno da osjetim blagu bol ali ne obazirem se nalet osjecanja je jos bolji pogotovo kad shvatim da sam ja inicijatir ovoga i da on ne zeli da odem zauvek iz njegovog zivota.
Neocekivano povlaci i drugu nogu i u trenu ne shvatim sta se desava, dok ne osjetim malo jacu bol.-"Prestacu ako te boli"
Preplaseno i tiho kaze na moje uvo dok ga povlacim blize sebi.
-"Pokazi mi sta znas..."
Izazivam nespremna, a on po naredjenju bez upozorenja "zaroni" duboko u mene. Ispustim izdahe kao znak uzivanja dok on povlaci moje tijelo na svoj radni sto gurajuci sve sa njega nakon cega njegovi pokreti postaju brzi i sve vise prave uzivanje dok se bol gasi...(***)
Nakon tihe sobe u kojoj vec 5minuta ispunjava duboko disanje nasih umornih tijela njegov hrapavi glas me dozove iz oblaka u koje sam otisla jer lezim u njegovom narucju.-" Ovim postala si moja... Shvatas li?"
-" Zapravo, ovim ti pistajes moj i ne smijes vise zavoditi, ljubiti, gledati, niti spavati sa bilo kojom drugom!"
Mrtva sam ozbiljna,ne zelim da ga mjenjam ali to je moje osnovno pravili
-" Obecaj mi da me neces ostaviti kad sve ovo pridje Lave..."
Kazem tiho shvatajuci da je je to jedini strah koji imam.
-" Ti ne shvatas da si potpisala pakt sa djavolom Srno."
-" Djavolom u krevetu...Da definitivno trebace mi vremena da dodjem sebi"
Iskrena sam jer njegov apetit je poprilican.
-"Obecaj mi Lave"
Uporna sam.
-"Necu te ostaviti nikad zauvijek je malo za ono sto nas ceka!"
(***)
Njega nije bilo u krevetu, ali sam cula njegov glas ljut je i Sergio i on se deru kao nenormalni. Pridjem vratima da cujem sta se desava
-" Poslacu je u Njemacku,njena tetka mi je rekla da zna Njemacki. Tu je nece traziti..."
-"Znam da ti je tesko Lave, ne zelim da je izgubis. Ona nije za tebe. Ona ni mrava ne bi zgazila, a ne nesto drugo. Ne bi se znala odbraniti da je neko napadne"
-"Jasno mi je to"
Nastane tisina,je li on to upravo rekao da ce da me posalje u Njemacku?
-" Sredi kartu danas.."
Izjurim odmah iz sobe gde ga prostrelim pogledom.
-" Ne idem u Njemacku, da ti nije palo napamet da me ostavis!"
Oznervirano stanem ispred njega
-"Obecao si da me neces ostaviti Lave!"
-" ja..."
-" Moramo da se vratimo u grad, opasno je za tebe..."
-"Bicu spremna za pola sata da idem sa VAMA!"
Procjedim kroz zube, nakon cega me njegove ruke povuku i zakucaju za njegovo tijelo. Saceka strpljivo da Sergio izadje iz kuce kad mu da znak nakon cega njegovim usnama krene ljubiti moje gladno.
-" Nemoj da budes ljuta na mene, samo hocu da te zastitim"
Prosapuce dok ga ja posmatram krajnje zaljubljeno.
-" Zastiti me tako sto ces me ostaviti pored sebe... "
Prosapucem
-"Bice gotovo sve za 2 dana... Samo 2 dana..."
YOU ARE READING
Anđeo čuvar
Romance《Andjeo / Prva prica serijala》 *** Šef ruske mafije koliko god se drzao podalje od nje morace da joj se priblizi zbog jednog vaznog incidenta da bi je zastitio... Sta ako to uradi i vise nego sto je planirao i probudi vec uzarene emocije prema njoj...