20

9.3K 421 6
                                    

Odlucim da ga pustim jer je ladno iskulirao moj kompliment. Sta da radim sa ovim covekom koji se svim silama drzi dalje od mene. Otisao je u jednu malu sobicu,dve ih je i jedan malo veci toalet opremljen kao da je pravljen da predsednik Rusije dodje i kupa se tu.
Neverovatno je koliko su dnevni i kuhinjica topli. Ispitacu ga za njegov zivot. Pao je mrak, a on nije izlazio iz sobe. Dosadno mi je i odlucim da se malo zabavim. Zoi mi je kupila uski svilenu spavacicu koju zelim da iskoristim...

-" Lave spavas li?"

Provirim glavim u njegovu sobu, a on pise nesto po papirima i na tren ne primjeti da sam tu.

-" Da, koliko je sati?"

Ocigledno je izgubio pojam o vremenu.

-" Skoro ce 22h, tvoji ljudi su donijeli hranu pre par sati i ja sam sad tek gladna... Hoces li da jedemo?"

Ustane te ja krenem do stola, a on kad izadje iz sobe gotovo da zastane i skenira moje tijelo. Suzdrzim smesak, ali tim pogledom moze da uradi sta zeli definitivno.

-" Dosadan si domacin"

Pogledam ga, dok se on pravi kao da je sve normalno. Alo nije normalno koja bi zena obukla ovako sexy stvar i ne dobije reakciju nikakvu! Sta je on gey!?

-" Gde su tvoji roditelji sad?"

Pitam dok on uzima zalogaj hrane.

-" Je li to vazno?"

-" Vazno je,ne znam nista o tebi. Hocu da te upoznam."

Kazem ljubazno, dok se on namrsti.

-" Vise me nikad neces videti kad ovo prodje, ne treba da me upoznas."

Prilicno drsko kaze,a ja ustanem sa stola i bukvalno ga gurnem sto jace mogu do njega.

-" To ti mislis,videces me i trebam da te upoznam."

Kazem prilicno sigurna od sebe.

-" Zasto bih dopustio da me upoznas?"

Alo zivim sa tobom i ti ocigledno to ne shvatas! Ali odlucim malo da se igram samim tim...

-" Mozda planiram da ti rodim bebicu..."

Nasmijem se dok se on zagrcne i zakaslje. Malo mi fali da umrem od smijeha,ali ostanem ozbiljna.

-" Srno, ne glupiraj se... Obuci se normalno i prestani da se trudis da me upoznas."

Bijesno ga pogledam i odaljim se par koraka od njega.

-" Pokusavam da te razumijem, kazes kako sam ti vazna, a ne zelis da me vise ikad vidis kad sve ovo prodje!? Ti sve znas o meni, a ja ne smijem nista da znam o tebi? Hoces da me u jednom trenu pojedes pogledim, a vec sledeci tren se pravis da ne postojim"

-" Sta zelis tacno?"

Pogleda u mene i ustane sa stolice. Hladno mi prilazi i zalucava me u zid dok svojim ocima spaja moje kao magnet.

-" Hocu da te upoznam,da mi pokazes da sam ti vazna! Ja nisam bezosjecajna i hladna kao ti!"

-" Kako cu ti pokazati da si mi vazna?Hoces da te poljubim? Da spavam sa tobom? Ne shvatam!?"

-"Ti si prostak"

************
PISITE MI KAKO VAM SE SVIDJA PRICA U KOMENTARIMA JAKO ME ZANIMA DA LI VAM SE DOPADA. Stigli smo do 20-stog dijela pa pisite misljenje. OBOZAVAM OVAKVE TEME ❤

OSTAVITE I 🌟 ❤

Anđeo čuvar  Where stories live. Discover now