•3

795 86 105
                                    

Bakugou uyandığında sabah olmuş olmasına lanet etti.
Kirishimayı yatağa yaslanmış uyurken görünce siniri daha da arttı.

Kirishima'yı öne doğru  iterek bağırmaya başladı.  "Ulan kızıl  hani götürüyordun amk hava alanına."

"Noluyor amına koyyim. "
Kirishima beyin sarsıntısıyla uyanırken sinirle döndü.  Bu çocuk  artik çok oluyordu.
"Bana bak sarışın  kimin alfa olduğunun farkındasındır umarım rahat dur. Yoksa  başına geleceklerden ben sorumlu değilim. "

Katsuki gözlerinden alevler çıkarken  nefes verdi. Vurgulayarak söyledi.
"Hemen . Beni. Havaalanına götür. Sen uyuttun di mi beni sik beyinli. Kendim asla uyumazdım bilerek yaptın  seni sikik.."
Kirishima ağzını açmışken odanın kapısı da aynı anda açıldı. 
"Malesef uçağın kaçmış biz de dedik ki sevgili omegamızı yanlız bırakmayalım.  Bilirsin  ortalık omega arayan  alfa kaynıyor. "

Denki kusarcasına konuşurken katsuki dişlerinin arasından konuştu.
"Orospu çocukları."
Shinsou küçük bir gülümseme yüzüne yayılırken konuştu. 
"Cidden mi bakugou cesaretin gözlerimi yaşartıyor . Anlamayacağımı mı sandın? "

Katsuki gozlerindeki alevlerle ona bakarken kalabalık olduklarının bilincinde bi bok yapamayacağına  karar verdi ve yine omegalığından midesi bulandı. Aptal bir beta olsa bile olurdu..

"Müstakbel eşin seni bekliyordur. Biz de  seni beklemesini bekliyoruz .
Bakalım  ne kadar para ediyorsun.."

Kaminari kenarda beklerken 
Kirishima mina ve shinso oturuyorlardı. Bakugou'nun ellerini bağlamışlardı. Içeri gelen mavi saçlı çocukla gözler ona döndü. 

"Televizyona çıkacak kadar büyümeden biz ararsak daha iyi olur .
Aileler bu mesele basına yansısın istemez. "

Awase  konuşmaya devam ederken bakugou'ya göz kırptı. 
Bakugou yerinde dikleşti ve ona orta parmak çekti.  Çocuk  küçük bir gülümseme yüzüne otururken sehbaya yaklaştı ve telefon numarasını bıraktı. Shinsou düz bir ifadeyle numarayı aradı ve hoparlöre verdi.

"Selam bay midoriya . Nasılsınız  düğününüz varmış. Hazırlıklar nasıl gidiyor?" Alaycı sesiyle konuşurken mina gülmemek için ağzını tutuyordu. Kirishima kollarını kafasının arkasında  birleştirip  rahat bir pozisyon aldı.  Kaminari shinsou'ya gözleri parlayarak bakıyordu. Awase bakugou'ya bakmaya devam ederken Bakugou üzerindeki bakışlara dayanamayıp o tarafa döndü.  Ağzı bantlı olmasa edeceği küfürler zihninde yer ederken öldürücü bakışlarını ona attı. 

Diğer taraftaki uğultular artarken tok bir ses cevap verdi.
"Bakugou nerede ?"
"Ovv çok yanlış sorulardan başlıyorsunuz efendim. Öncelikle  bakugou yaşıyor mu?"

"Seni piç  onu  öldüremezsin .
Ölüyken senin de bir işine yaramaz.
Naptın ona?"

Shinsou kıkırdarken Bakugou'yu çenesine giden eli bakugou tarafından hızla savuşturuldu. "O iyi tabi şu anlık. Biz medeni insanlarız cidden sizinle anlaşma yapmak için  aradım sizi. Yapacağım şey öldürmekten kötü seyler olabilir. Aile adınızı lekeleyecek  şeyler.  Bu, bay midoriya sizin için daha büyük bir sey değil mi?"

Telefonun ardındaki adam oğluyla telefonun başında beklerken sinirle tüm vücudu titriyordu.

"Evet  omegamı kaçıran  medeni  insanlar...  ne istiyorsunuz?"
Bakugounun kusma isteği gittikçe artıyordu. Omegam

Kirishima bunu farkettiğinde dikkatini bakugouya verdi.
"Ovv selam izuku omeganı ne kadar sevdiğini bize kanıtlayacağına eminim 3 milyon yen istiyoruz. 1 hafta sonra. Konumu bildirmek için tekrar arayacağım. "

"Kendini çok mu zeki sanıyorsun.  Öyle bir parayı bir haftada nasıl getirebilirim ?"
"Bazı kuşlar bana kasanızda bu paranın çoğunun bulunduğunu ve bir kaç arabanı satsan kolaylıkla tamamlayacağını söyledi. "

Diğer taraftan gelen kırılma sesini umursamadan telefonu kapatan shinsou'yla herkes çığlık atmaya başladı.
"Budur beee" mina hızla bağırarak kalktığında kaminari devam etti.
"Sen harikasın " shinsou ona göz kırparken kaminari yaslandığı yerden  ayrılarak onun kucağına oturup onu öpmeye başladı.

Kirishima kusma sesleri çıkarıp gülerken  bakışları bakugou'yu buldu.
Tüm bedeni sinirden  titreyen Bakugou buradan nasıl çıkacağını düşünüyordu.  Cidden her sey daha ne kadar boka sarabilirdi ki?

.
.
.
.
BÖLÜM SONU
Eeğvettt başlıyoğruzz.
Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.
Diğer bölümde görüşürüz ❤

Kaçış (Kiribaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin