ne kadar da güzeldi. uyurken 'dişlerini göstermiyorsun ha? '
çok masum uyuyordu. cidden hoşuna gitmişti kirishimanın . ellerinin onun saçlarında dolaşmasını sevmişti. o da onunkilere dokunmak istiyordu. elleri kendiliğinden bakugou'ya ilerledi. yatağın ucuna kadar gelmişti ve çok tatlı gözüküyordu. dur ne? o uyandığında yine bağırmaya falan başlayacaktı. en azından kaşları şimdi olduğu gibi rahat olmayacak ve çatılacaktı..Ama söylemişti iste gitmemesi gerektigini söylemişti. omzunda ağlarken söylemişti...
saçlarına ellerini geçirdiğinde katsukinin gözünden akan yaşı farketti. "siktirin gidin"
uyurken rüyasinda bile küfür ediyordu ama nasıl oluylrsa bu,
onu tatlı gösteriyordu.
gözyaşının sildi.katsuki gözlerinini aralarken irkildi ama sonra gördüğü kızıllıkla rahatladı . tuhaf bi şekilde tepki göstermedi. kirishima bunu beklemiyordu. yani ... ona dokunmasına izin mi vermişti şimdi.
garip degil miydi bu biraz.'sanırım şu an konusmam gerekiyor ...' kirishima ağzını açacakken bakugou yavaşca büzüldü ve hızla söyledi "odadan çıkmak istemiyorum." ödü kopuyordu. nefret etse de ... Awase'den ödü kopuyordu.
kirishima şok olmuştu. bi anda o sinir küpü çocuk durgunlaşmış köşesine çekilmişti."ben sana yemek getireyim o zaman ."
tabi ki durgunlaşacaktı. ne beklemişti ki . awase'in ağzını yüzünü patlatmak istiyordu. içeri girdiğinde denkinin omzuna başını koymuş Shinso ona döndü. "Yalnız mı bıraktın?" sesindeki tonu sevmemişti .
yanliz biraksa nolurdu ki zaten.
"aptal . " Shinso anında kafasıni kaldirıp denkinin arkasina dönüp onu izlemesine bile aldırmadan Kirishimanın odasina daldı.
kirihima arkasından sadece kahvaltı almaya gidecegini söyleyecekken katsukinin cama tırmanışını gördü ve durdu.shinso hızla tişörtünün arkasından tutup onu yere fırlattığında bakugou acı dolu bi inlemeyle yerde kaldı.
" Çok mu zeki sandın kendini sen ?"
Shinso üstüne oturduğunda ağır bedenle katsuki acıyle dişlerini sıkıyordu. "Kirishimayı belki ama beni asla kandıramazsin. masum ayaklarına falan mı yatıyorsun .
IYI BAK KIRISHIMA unutma.
bi daha kanarsan hoş seyler olmaz ."'bilerek yapmıs ...' kirishima öylece donuk bakışlarla orda beklerken denki içeri girdi ve kollarını bagladı.
"yan odandayım Shinso. cidden mi .
bu şekilde mi " dişlerinin arasından konuşrken Awasein kışkırtmasıyla odaya dalmış denki kıskançlıktan yumruklarını sıkıyordu.kafasını kaldıran Shinso ona döndü.
" kaçmaya çalışıyordu. "
"sen de kaçmasın diye altına alıp inlemesini dinlemeyi tercih ettin . "
çıkıp kapıyı ardından kapattığında Shinso küfürler eşliğinde derin bi nefes verdi .Ayağa kalktı . "Awase'e emanet ederim seni bi dahaki olursa .. anlaşıldı bence. " son bi bakış attı kirishima'ya .
"tsk yemek vermeye gitmiş.. doktorluk yapman ... seni zayıflatıyor kirishima . sadece bize güvenebilirsin insanlar seni kullanıyor. "kirishima olduğu yerde öylece duruyordu. hep böyleydi zaten.
ne zaman ona kendi arkaslari dışındaki insanlara güvense hep sonuc aynıydı. 'APTAL'ama yine de katsuki yerde acıyla kıvranırken onu yatağa bıraktı.
katsuki firsatının kaşışına inanamıyordu. cok yakındı .
evet söylediği doğruydu. odadan çıkmak istemiyordu awaseyi gebertmek ve asla orda durmak istemiyordu . tabi ki kaçacaktı. bundan neden aptalca bi vicdan azabı çekiyordu ki zaten. neden kirishimadan özür dilemesi gerekiyor gibi hissediyordu."tabi ki kaçmak isteyecektim.
burda beni ona vermenizi mi beklemeliydim. "
ne diye ona açıklama yapıyorsa zaten.
"hâlâ açım ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış (Kiribaku)
FanfictionOmagaversedir. Bazı karakterlerin karakterleri -bu nasıl cümle aq- değişti çünkü iyi insanlar kötü oldu o yuzden yani bi tık değişti Bakugou kendi düğününden kaçmak isterken bir şekilde kirishimanın çetesinin eline düşmüştür. "Annen sana yaba...