•8

482 46 99
                                    

ya fotoğraf cok iyi degil mi sirf
bu foto icin 2 bucuk saat sonra koyuyorum bölümü


bakugoudan:

gözlerimi  yavaşca açtığımda   nefessuz kaldığım için yumuşak  dudaklarından  kendimi geri çektim. 
....

YUMUSAK DUDAKLARINDAN KENDIMI CEKTIM

gözlerim  fal taşı gibi açılırken  utançtan napacagimi  bilemiyordum.
kucağındaydım ve şu an baya baya oda fermanlarımla dolmuştu ve altındaki kabarıklık da hic hoş değildi.  kirishima   nefes nefese  çarşafları  tutuyordu.
bana dokunmamak için miydi..

" o- oldu mu ilac yani etkisini .."
hafifçe başımı  salladım siktir utançtan dilimi yutucaktim.
kucağından  aceleyle indiğimde konuşmak icin ağzımı açtığımda  kirishima hızla odadan cıktı ve kosarak banyoya ilerledi.

siktir. üstünü çıkartmışım. yüzümü sıvazlayıp   ayağa  kalktım. camları  tamamen açıp feromonlarin dışarı çıkmasını sağlamaya çalıştım. 

ne sikime bu zamanda olmak zorunda off neden böyle oldu tutamadim
amina kodumun kızgınlığını..

kirishimanın ayak seslerini duyduğumda yorganı daha da çekip  uyur gibi yaptım ama o zaten salona geçmişti. 

kirishima'dan

"alo shinsou neler old-"
"aradığınız shinsou şu an çoooooook meşgul lütfen bugün tekrar aramayınız"
denkinin sesiyle gozlerimi devirdim.
"telefonu versene shinsouya önemli dinle bi"
biraz gürültü sonrasında shinsounun sesi geldi "ne "
ya hayir sanki ben sizin özel hayatınıza çok meraklıyım biriniz de insan gibi konuşun.
"cok kötü seyler old-"
" Shinsouu~ sen birazcık daha mı kas yaptin~ "
"dünden bugüne nasıl kas yapabilirim çocuğum ama hoşuna gittiys- "
"çoooook gidiyor hoşuma"

derin nefesler alarak sakinliğimi korumaya çalıştım. 
"MINA TAKIP EDILIYOR"
yatakta bi hareketlenme olur gibi bi gıcırti geldiğinde  shinsounun sonunda doğrulduğunu farkettim
sonunda amins koyyim .

"ne zaman farkettin yanında mı şu an?"
sonunda boğuk olmayan sesiyle ciddilestigini farkettim. neler oldugunu  -kucuk kızgınlık detaylarinı atlayarak- anlattım  ve Shinsounun emri üzerine  birkaç onemli belgeyi cantalara doldurmaya basladim  hemen kacacaktık bukmalari cok zor olmayacaktı.  

hayir yani mina sadece cam kilidi aldi diye nasıl anlayabilirlerdi bakugouyu bizim kaçırdığımızı...
odama girip kiyafet dolabima yönelirken hafif karamelle karısık baskin koku  olsukça azalmıştı  ve burnu kızarmıs bakugou küçük bedeniyle -sadece benimkine göre küçük- uyuyordu. 
belki de uyumaı şu an işime gelirdi.
arabaya taşırken  fazla ses çıkartılmaması gerekiyordu.

....

bakugoudan:

neden susmak bilmiyorlar ..
fısıltılar  devam ederken tek gözümü hafifçe araladım .
"minayı yıkık köprünün  önünden alicaz ve devam edicez diyorum sero canımı sıkma bin iste ne zaman arkada adam bıraktım"

"abi takip edilmis diyorsunuz ben burda elim kolum bağli duramam ya iskence etmeye kalkarlarsa falan."

"benim gibi omega degil mina alfalardan kendini koruyabilir  ve  hepimizden daha iyi gizleniyor. ilk ben karşı cikardim shinsouya,
bir sey olacagini düşünsem."

"... iyi."

kapı kapanma sesiyle irkilfim ve gozlerimi açtım.  kirishima  siyah bi ceket giymis kapsonunu takmıştı.
"ne sikim oluyo"
kirishima ve awasein arasinda oturuyordum. ıy bu orospu çocuğu  neden burdaydı. kirishimanın ceketini biraz kendime cektim.
dişlerimi sıkıyordum.  ellerim titriyordu. aglarsan seni sikerim katsuki sen güçsüz bi gerizekalı değilsin.  sen diger ağlak omegalar gibi değilsin sakin ol .

Kaçış (Kiribaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin