•9

400 43 63
                                    

medyadaki kanal max&yos🤭
keyifli okumalar~

kirishimadan

"ben  hadi diyelim harikayım bu sıyirmamıs bildiğin  içine girmis kurşn böyle bi ortamda nasıl  yapabilirim hastaneye gitmemiz lazim"

"siktir... "
shinsounun mırıltısıyla ve daha da hızlanişıyla  hoş şeyler olmayacak gibiydi. 

denki korkuya bakiyordu.
"shinsou ... napıcaz  ya bizi yakalarlarsa  hastanedeyken  polise haber verdiyseler ... "

yanımdaki sargıyı - boyle  bi ekipleyseniz  her zaman yaninizda olurdu-   awasein koluna bağlarken shinsou tekrar sözü aldi.

"vermezler götleri yemez ama pesimizs adam takmışlar.. kılık degistiricez herkes girmicek. ben ve awase giriyoruz."

"ben de geliyorum seninle."
saçmalama orda da adamlari varsa nolucak."

"evet orda adamları varsa nolucak shinsou seni tek falan göndermiyorum  duydun mu"

bu huyunu çok seviyordum. ne kadar bizden çok daha güçsüz olsa da shinsou için her şeyi  yapardı.
yani bizim için de tabi ..

sero sinirle atıldı.
"ben de geliyorum denki haklı tek falan durmuyorsun orda ."

"ben de gelmek zorundayım."
shinsougshinsoununözleri bu sefer de beni buldu.

"düğün alayı gibi gidelim ama lutfen tamam mı sen bari kal kirishima sarısına sahip çıkarsın. "

"orda bi alfaya ihtiyaç olucak  shinsou hem bakugou kaçmaz mina da var  "

sero biz zaten orospucocuyuz ya da betalaein da gayet iyi savasacagi hakkiinda bir seyler mırıldanıyordu.

" gerizekalı  bu cocuk yemin ediyorun olum neyine kacmaz diyorsun. cocuk ölmesin diye yemek getiriyorsun. o sırada bile kaçmaya çalışıyo. "

bakugou ağzının içinde sinirle bir seyler mırıldığında gözlerim onu buldu. kaçmazdı di mi ..
shinsou daha önemliydi. onun yanında olmak zorundaydım.

ellerini  bağlarız bakugounun hem ben ona bastırıcı da aldım. her şekilde onla ilgilenebllirim. siz gidin iste. sarısına inanmamiza gerek yok ki kralicenize guvenseniz yeter bebeklerim "

demek bir betanin bastırıci almasindan anlamislardi biz olduğumuzu ..

...

sonuc olarak cümbür cemaat  -mina ve bakugou haric- iceri gitmiştik dikkat cekmemek icin shinsou ve denki önden bi cift olarak gidiyorlardi ve biz üçümüz  arkadan geliyorduk .

awase'i hemen acile aldıklarında  kapida bekliyorduk yarim saattir.
hayır shinsou ve denki sadece icecek alip geleceklerdi nerde kalmişlardi.

bi anda önümle  duran kişiyle şokla gözlerim büyüdü.

shinsou'dan:

"demek çok  etkileniyorsun hızlı gitmemden~~ "

küçük bedenin ensesi kızarırken  küçük bi  öksürük krizi sonrası
"o- konuyu unutmamış mıydık.."
yarım ağız sirtimama engel olamıyordum.
"yoo unutmadık"
ellerim beline giderken kafamı onun omzuna koydum.
"shi- shinsou... hastanedeyiz."
"hmm hmm az önce de pesimizdeki bizi öldürmeye çalışan insanlardan kaçıyorduk."

...

sonunda sıra bize geldiginde icecekleri aldıgimizda kalam para ustunu alırken denki önden gitmeye başlamıştı.  paraları cebime atıp etrafa baktım. güzel  kimse izlemiyord- denki nerdeydi.

Kaçış (Kiribaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin