•7

500 48 101
                                    

kaçış çantasına sakiz mı koymuştu yani .. tamam bu biraz garipti.
ama zaten bakugou da cok normal birine benzemiyordu. 

umursamadan cilekli sakız kutusundan  üç tane alıp ağzına attı.
bakugou hiçbir şey demeden  çikolatayı yemeye devam ediyordu.

hızlı bi plan kurması gerekiyordu .
ilk gün çoktan bitmişti ve  shinsou ve digerleri burdayken kaçması imkansızdı.  o pembe saçlı kız da cama kilit takarsa hiçbir şansı kalmayacaktı. cikolatadan bi ısırık daha aldı.

"neyini istemiyorsun koca malikane  mis gibi yaşarsin hem seni kendine bağlarsa hicbir Alfadan korkmana gerek kalmaz art-"

"ne bu kendini rahatlatmaya mı çalışıyorsun.  nasıl olsa güzel bi hayat yaşar ben de parama bakarım falan mı ? nefesini bosuna yorma zaten oda bok gibi kokuyor."

kirishima sinirle ona döndü. 
"afedersiniz sevgili alfamıza özel suit tutamadık. kendimi de rahatlatmıyorum gerçekleri söylüyorum. sokakda yatmaktan iyidir. cantandaki para belli neyine yetecekse .." 

"şansım mı var da kullanmıyorum amına koyyim he? cok da sikimde lüks zımbırtılar dekuyla aynı malikanede yaşamaktansa  hayatımın sonuna kadar sarı giyinirim ."

bir anda patlattıgı kahkahaya kirishima bile inanamamıstı bu kadar ciddi ciddi anlatirken  sarı giyinmenin biraz absurt kaçtığını  farkedememiş miydi?

katsuki kısılan gözlere ve duyduğu civiltili sese aptala bakar gibi bakiyordu. ne demişti sanki. ciddi bir şey anlatıyordu daha nedenini bile aciklamamisti dalga mi geciyordu bu salak ?

kirishima yüzüne  yediği yastıkla neye uğradığını  şaşırdı.
"Lan  napiorsun be"
"ne gülüyorsun  amk nesi komik"
"sana  kıyafet veriyim  :) hem o üstündekileri giymek istemezsin bence" 
...

"ne alaka .. " belki elimi çözerse  kaçma fırsatım olur gerçi..
"iyi."

kirishima dolabındaki  sarı olan ne varsa çıkarmaya başladığında  katsuki  sinirden damarları atarken onu sessizce izledi.

" eğlendin mi şu an"
kirishima kafa sallarken kiyafetlerle ona ilerledi.
"hem de nasıl giyince daha çok eglenicem "

"elimi coz de bu zevki sana yaşatiyım aptal pic."

kirishima bakışları değişirken  mırıldandı. "sen istedin"
katsukiye yürüyüp  esofmaninin bağcıklarını cozmeye yeltenmesiyle yüzüne  tekme yemesi bir oldu.

"agzini yüzünü  sikerim senin uzak dur"  kirishima  yüzünü  sıvazlarken sinirle ona döndü. 

"elini cozmicem kendin nasil yapıyorsan yap  3 dakikan var odaya geri giricem  kumaş sesinden farklı bi ses duyarsam başında duracak alfa ben olmam."

bakugou sinirle ona baktı ve siktir git diye mırıldandı. kirishima gittiginde hızlıca   hardal rengi esofmani giydi beli  asiri bol geliyordu ve bagcikli bile değildi.  kufurler esliginde tisortu giymeye calisiyordu cikardigi tişörtü  bagli nilegindeki ipe iyice ittirip diger kolununden ve boynundan  yeni tisortu gecirdi ama diger elini sokamıyordu. bayık bakıslarla kirishimanin gelmesini beklmeye başladı.

kirishima ağzında  nutella ve elinde kocaman bi dilim nutelllali ekmekle hızla girdiginde  disarda oldugu süre boyunca katsukinin kaçma olasilogoni degil de nutellayi düşündüğünü  farketti ve kendine lanet etti. 

"yuksek IQnla bunu nasil geçireceğimi  soylecek misin?"
kirishima agzindaki lokmayla katsukinin açıkta kalan beyaz tenine bakarken  ince bi cizgi halindeki morluğu gormesiyle yutkunamadi.
hızlı adımlarla onun yanına geldi.
nutellali ekmegi onun diger eline verdi  ve el bileğini  çözüp   cevik bi hareketle kolunu tisortten  gecirdi.
bakugounun ben yaparım, bırak  gibi laflarini onemsemeden tişörtün sırt kısmini hızla   kaldırdı.

Kaçış (Kiribaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin