Part-1

10.9K 796 27
                                    

အိမ္ အျပင္ မွာ က်ေနသည့္ မိုးေရစက္ေတြနဲ႔ သူ႔မ်က္ဝန္းထဲက မ်က္ရည္ေတြက လဲ က်ေနသည္..ရာသီဥတုက ေအးစက္ေနေပမယ့္ သူ႔ရင္ထဲမွာေတာ့ မီးလို ပူေလာင္ေနရသည္..အဝတ္စင္မွာ ခ်ိတ္ထား သည့္ အျပာႏုေရာင္ သတို႔သားဝတ္စံုကို ၾကည့္ လိုက္မိေတာ့ စိတ္ေတြက ပိုမြန္း ၾကပ္သြားသည္..စြန္႔လႊတ္ လိုက္ရမလား..ဟင့္ အင္း..မစြန္႔လႊတ္ႏုိင္ဘူး..ေနာက္ဆံုး အခ်ိန္ထိ ကိုကို႔နားမွာ ေၾကာင္ေလး လို ကပ္တြယ္ ေနခ်င္ေသးတယ္.

"Babe.."

ရင္းႏွီးေနၾက အသံနဲ႔အတူ ႏွာေခါင္းထဲကို ကိုကို စြတ္ေနၾက Chanel Blue D ေရေမႊးနံ႔ က တိုးဝင္လာသည္..သူ ဒီ အနံ႔ ကို မႀကိဳက္ဘူး..ကုတ္ အက်ီၤ ကို လက္က ကိုင္ကာ အေျပးအလႊား လာပံုရတဲ့ ကိုကိုက နဖူးမွာ ေခြၽးေလးေတြေတာင္ စို႔ေနသည္..သူလွဲေနသည့္ အိပ္ရာ ေဘးကို ေဘး ေစာင္းထိုင္ကာ သူ႔နဖူးေလးကို ဖြဖြ စမ္းကာ..

"ေနမေကာင္းဘူးဆို.."

"နည္းနည္းပါ..ဘာလို႔ လာတာလဲ ကိုကိုရဲ႕.. ငါက ျဖစ္ေနၾကပဲေလ"

"ကိုယ္ စိတ္ပူလို႔..Babeေနမေကာင္းေသးဘူးဆို ကိုယ္တို႔ မဂၤလာပြဲကို ရက္ေရြ႔ လိုက္ရမလား"

"ဟင့္အင္း.. မေရြ႔ပါနဲ႔..ငါ ဒီအခ်ိန္ ေရာက္ဖို႔ အမ်ား ႀကီးေမ်ွာ္လင့္ထား တာ ကိုကို သိတာပဲ"

"မဂၤလာပြဲ မလုပ္လဲ..ကိုယ္က Babeေဘးမွာ ရဗိေနတာပဲ..မလုပ္လဲ ရပါတယ္.."

"ဟင့္အင္း..လုပ္မယ္..ကိုကို႔ကို ငါ လူသိ႐ွင္ၾကား ပိုက္ဆိုင္ ခ်င္တာ"

"အခုလဲ ကိုယ့္ကို မင္းလူသိ႐ွင္ၾကား ပိုင္ဆိုင္ေနရတာပဲေလ"

"မသိေသးတဲ့သူေတြ ႐ွိပါေသးတယ္..ကိုကိုက ငါ့အပိုင္ဆိုတာ လူတိုင္း ကို သိေစခ်င္လို႔".

Xiaozhan က ေဘးမွာ ဝင္လွဲကာ သူ႔ကို ရင္ခြင္ထဲ ထည့္လိုက္ၿပီး..

"လူတိုင္း သိဖို႔ မလိုပါဘူး..ကိုယ့္ ႏွလံုးသားမွာ Babe႐ွိေနတာပဲ..က်န္တာေတြ မလိုပါဘူး"

ကိုကို႔ ရင္ဘတ္ေပၚ မ်က္ႏွာ အပ္မိရင္း..

"ကိုကို..ဒီေရေမႊးကို မစြတ္ပါနဲ႔လား..ငါမႀကိဳက္ဘူး..ငါ အနံ႔ ျပင္းျပင္းေတြ မခံ ႏုိင္ဘူး.."

Takecare of My Boyfriend (Completed )Where stories live. Discover now