Part-3

6K 710 19
                                    

"မင္းကတိေပး ႏုိင္တယ္မလား"

စူးရဲစြာ စိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ Leo မ်က္လံုး ေတြကို သူက ျပန္ ၾကည့္ကာ..

"ငါ ေပးႏုိင္ပါတယ္"

"ေကာင္းၿပီ..ဒါဆို ဒီေန႔က စၿပီး မင္းကို ငါ့ ရဲ႕ အက်င့္စ႐ုိက္နဲ႔ ေနပံုထိုင္ပံုေတြ ကို တစ္ခုခ်င္းဆီသင္ေပးမယ္..ဒါနဲ႔. အလုပ္ကိစၥ သာ ျဖစ္သြားတာ မင္းနာမည္ ကို ငါ အခုထိ မသိရေသးဘူး"

"Wang Yibo."

"Ok..Wang Yibo..ဒါက မင္းေနရမယ့္ တိုက္ခန္းေသာ့..ဒီတေလာအတြင္း မင္းဒီမွာ ေနပါ..ေနာက္တစ္ပတ္က စၿပီး မင္း ငါ့အိမ္မွာ လာေန ရလိမ့္မယ္..အင္း..ေန႔တိုင္းေတာ့ မဟုတ္ဘူး..တခ်ိဳ႕ေန႔ေတြေပါ့..အခ်ိန္က တစ္ပတ္ပဲ ႐ွိေတာ့တယ္ဆိုေတာ့ မင္း ကို အျမန္ သင္ေပးမွ ရမယ္..ေလာေလာဆယ္ေတာ့ မင္းရဲ႕ ဆံ ပင္ အျပာေတြကို အရင္ ေျပာင္းဖို႔ လိုတယ္"

"ငါ ဒီဆံပင္ကို မေျပာင္းလို႔ မရဘူး လား"

"No...ငါက အဲ့လို အူေၾကာင္ၾကား အေရာင္ေတြ ဘယ္ေတာ့မွ မဆိုးဘူး..ၿပီးေတာ့ ကိုကို ကလဲ မႀကိဳက္ဘူး"

Xiaozhan ဆိုသည့္ လူက အူေၾကာင္ၾကားဆံပင္အေရာင္ေတြကို မႀကိဳက္ဘူးတဲ့လား..

"ေကာင္းၿပီ..ငါ ေျပာင္းပါမယ္.."

"အိုေခ..ဒါဆို..အခုပဲ. မင္းဆံပင္ အေရာင္ကို ေျပာင္းမယ္..ၿပီးေတာ့ မင္း လိုအပ္တဲ့ အဝတ္အစားေတြ ဝယ္ရမယ္..ငါေတာ့ ကိုယ္တိုင္မလိုက္ေတာ့ဘူး..ငါတို႔ ႏွစ္ေယာက္တြဲသြားရင္ ႐ႈပ္ကုန္မယ္..ငါ့ Cardကို ယူၿပီး ငါေျပာတဲ့ ဆိုင္ေတြကို သြားလုိုက္ သူတို႔ မင္းကို လိုအပ္တဲ့ အဝတ္အစားေတြအသံုးအေဆာင္ေတြကို ေပးလိမ့္မယ္"

"အရမ္း ေတြ မျမန္ လြန္ေနဘူးလား"

"မျမန္ပါဘူး..ေနာက္ေတာင္က်ေနၿပီ..ေနာက္တစ္ပတ္ဆို ငါနဲ႔ ကိုကိုရဲ႕ မဂၤလာပြဲ က ေရာက္လာေတာ့မွာ"

"မဂၤလာပြဲ ဟုတ္လား.."

"အင္း..ခဏ "

Ph ျမည္သံေၾကာင့္ Leoက Phကို ကိုင္ ကာ ေျပာသည္..

"အင္း..ကိုကို..ငါအခု Seungyoun နဲ႔...ထမင္းလား စား ၿပီး ပါၿပီ..ေဆးလဲ ေသာက္ၿပီးၿပီ..ဒီေန႔ ငါေနေကာင္းပါတယ္..အင္း..အေႏြးထည္လဲ ထူထူ ဝတ္ထားတယ္..အာ..ဟုတ္သားပဲ.မနက္ျဖန္ ဝတ္စံု သြားေရြးရမွာ..လာမေခၚပါနဲ႔.ငါ ပဲ လာခဲ့မယ္...အင္း..ငါလဲ ကိုကို႔ကို ခ်စ္တယ္"

Takecare of My Boyfriend (Completed )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora