Part 14

5.8K 704 58
                                    

ေန႔ရက္ေတြကေတာ့ ပံုမွန္အတိုင္းပါပဲ..ရက္ေတြတိုင္းမွာ Yiboက Xiaozhan သူ႔ကို ပို ခ်စ္လာေအာင္ နည္းမ်ိဳးစံု ႀကိဳးစားတယ္..
မၾကာခင္ မွာ အႀကီးအက်ယ္ ၿပိဳင္ဆိုင္ရမယ့္ ၿပိဳင္ပြဲမွာသူအႏုိင္ရဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္..
ည ခုႏွစ္နာရီေက်ာ္ေနၿပီ Xiaozhan အခုထိ ေရာက္မလာေသးဘူး..

"ဝုတ္ ဝုတ္"

ပ်င္းပ်င္းနဲ႔ လမ္းေလ်ွာက္ေနရင္း အိပ္ေနသည့္ Jackie ေခါင္းကို ပြတ္လိုက္ေတာ့ အိပ္ေရးပ်က္သြားလို႔ေဒါသထြက္ကာ သူ႔ကို ေဟာင္သည္..Yiboက ရယ္ကာ..

"မင္းDaddy ျပန္ မလာေသးဘူး..ဘာလို႔ေနာက္က်ေနလဲ မသိဘူး"

Phဆက္ျပန္ေတာ့လဲစက္က ပိတ္ထားသည္..ည႐ွစ္နာရီထိုးသြားၿပီ..အခုထိ ျပန္မေရာက္ေသးဘူး..သူစိတ္ေတြ ပူလာခဲ့ ၿပီ..

"အား"

႐ုတ္တရက္ တစ္အိမ္လံုး အေမွာင္ က်သြားတာေၾကာင့္ သူ လန္႔ကာ ေအာ္လိုက္မိသည္..သူ အေမွာင္ကို အရမ္း ေၾကာက္သည္..ငယ္ငယ္က ေလ လြင့္ေနတဲ့ ကေလးဘဝနဲ႔ စားေသာက္ဆိုင္က ေပါက္စီေတြ ခိုးစားမိလို႔ သူ႔ကို ဆိုင္႐ွင္က စိတ္တိုၿပီး ေမွာင္မဲေနတဲ့ ေျမေအာက္ခန္းထဲ ထည့္ထားခဲ့သည္..ငါးရက္ေလာက္ အေမွာင္ခန္းထဲ ႂကြက္ေတြနဲ႔ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတာ..အဲ့ အခ်ိန္ထဲက သူအေမွာင္ကို ေၾကာက္ခဲ့တာ..

"Happy Birthday to you Babe"

႐ုတ္တရက္ ေပၚလာတဲ့ ဖေယာင္းတိုင္မီးေရာင္နဲ႔ ကိတ္မုန္႔ကိုင္ထားတဲ့ ကိုကိုေၾကာင့္ သူ ေျပးဖက္လိုက္သည္.

"ကိုကို..ဟင့္... ငါေၾကာက္တယ္.. မီးဖြင့္ေပးပါ"

"Babe..ဘာျဖစ္ေနတာလဲ.. ေနဦး..ကိုယ့္ကိုလႊတ္ဦး..ကိတ္မုန္႔ ျပဳတ္က်ေတာ့မယ္"

"မီးအရင္ ဖြင့္ပါ..ငါေၾကာက္လို႔ပါ"

အသံေတြေကာ လူပါတုန္လာသည့္ Yiboေၾကာင့္ Xiaozhan က လက္ထဲက ကိတ္မုန္႔ကို နီးရာ ေပၚတင္ၿပီး Yiboကို ဖက္ရက္သားနဲ႔ပင္ မီးခလုတ္ဆီသြားၿပီး ဖြင့္လိုက္ရသည္..

"ကိုကို..ဟင့္..ဘာ..ဘာလို႔ ေနာက္က်ေနတာလဲ "

"Babe..ဘာလို႔ငုိေနတာလဲ..မငုိနဲ႔ေလ..ကိုယ္က ဒီေန႔ Babe Birthday မို႔လို႔ တမင္ေနာက္က်ေအာင္ ေနၿပီး Suprise လုပ္မလို႔.."

Takecare of My Boyfriend (Completed )Where stories live. Discover now