Part-5

6.4K 698 20
                                    

Seungyoun တစ္ေယာက္ Leoျပတဲ့ ဓာတ္ပံု ထဲက ဆံပင္အျပာနဲ႔ Leoနဲ႔ တစ္ပံု စံထဲတူေနတဲ့ ေကာင္ေလးကို ၾကည့္လိုက္ Leoကို ၾကည့္လိုက္နဲ႔ အံ့ ျသေနသည္..

"တူလိုက္တာ.. ခြၽတ္စြပ္ပဲ..ေလာကႀကီးမွာ ဒီလို မ်ိဳးတကယ္႐ွိတာလား"

"ငါလဲ ျမင္ျမင္ခ်င္း က အရမ္းအံ့ ျသ သြားတာ..သူ႔နာမည္ က Wang Yiboတဲ့ လမ္းေဘးမွာ ေလလႊင့္ေနတဲ့ လမ္းသရဲေလး ေပါ့ကြာ..ငါ သူမက္ေမာေလာက္တဲ့ ပိုက္ဆံပမာဏ တစ္ခုကို ေပးလိုက္ေတာ့ သူ လက္ခံ လိုက္တာပဲ"

"မင္းမေၾကာက္ဘူးလား.Leo"

"ဘာကိုလဲ "

"သူ Xiaozhan ကို ခ်စ္မိသြားမွာ မင္းမေၾကာက္ဖူးလား"

"သူက မခ်စ္ပါဘူး..သူက Straight တစ္ေယာက္ ကိုကို႔ ကို ခ်စ္မိသြားမွာ မဟုတ္ဘူး"

"အဲ့လို ေျပာလို႔မရဘူးေလ..Leo"

"ခ်စ္လဲ သူခ်စ္လို႔မရဘူး..ငါ သူ႔ကို ကတိေတာင္းထားၿပီးသား"

"ဒါဆို Xiaozhan က သူ႔ကို ခ်စ္သြားရင္ေရာ"

"ဟားဟား..မျဖစ္ႏုိင္တာ Younရာ..သူက ငါ့ေနရာမွာ အစားထိုးေနတဲ့သူေလ..ကိုကိုက ငါလို႔ပဲသိထားတာ..ဘာလို႔ သူ႔ကို ခ်စ္သြားရမွာလဲ"

"သိၿပီးခ်စ္သြားရင္ မင္း ဘယ္လို လုပ္မလဲ"

"လံုးဝမျဖစ္ႏုိင္ဘူး..ကိုကိုက ငါ့ကိုပဲ ခ်စ္တာ..ငါကိုကို႔ ကို ယံုတယ္"

"အရာရာကို ပံုေသ တြက္ထားလို႔မရဘူး Leo..သူနဲ႔ Xiaozhan နဲ႔က ေသြးသားခ်င္းပါ ေပါင္းစပ္ရမယ့္ ပတ္သတ္မႈ့မ်ိဳးေနာ္..Xiaozhan က သူ႔အထိအေတြ႔ေတြကိုစြဲလမ္းၿပီး သူ႔ကို ခ်စ္သြားႏုိင္တာပဲ"

"ကိုကိုက အဲ့လို လူမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး.."

"Leo မင္းသိလား..အခ်စ္မွာ ခ်စ္ေန႐ုံနဲ႔ မရဘူး..လူႏွစ္ေယာက္ပတ္သတ္လာရင္ Sexကလဲ Relationshipတစ္ခု ခိုင္ျမဲ ေအာင္ လုပ္တဲ့ေနရာမွာ အေရးပါသင့္သေလာက္ပါတယ္..မင္းကို ဒီကိစၥေတြ ဆက္မလုပ္ေစခ်င္ဘူး..မင္းေနာင္တရလိမ့္မယ္..Xiaozhan ကို မင္းေရာဂါအေၾကာင္း ကို ဖြင့္ေျပာလိုက္ပါ"

"မလုပ္ႏုိင္ဘူး..ကိုကို စိတ္ဆင္းရဲ မွာ ငါ မၾကည့္ရက္ဘူး"

"Leo"

Takecare of My Boyfriend (Completed )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang