Part-9

5.7K 712 54
                                    

"သူက...သူက ငါပါ ကိုကို"

"ဟင္...Babe..ဘာေတြေျပာေနတာလဲ.. Babe"

Xiaozhan ေမးခြန္း ကို Yiboက ျပန္မေျဖနိုင္ေတာ့..မ်က္လုံး ေတြမွိတ္ကာ အိပ္ေပ်ာ္သြား ၿပီ..

"မူးေနလို႔ ကေယာင္ကတမ္း ေတြေျပာတာ ေနပါလိမ့္မယ္ ေလ"

ရင္ခြင္ ထဲက ေကာင္ေလးရဲ႕ ေခြၽးစို ေနတဲ့ ဆံပင္ေလးေတြကို သပ္တင္ေပးကာ Xiaozhan က ေျဖသိမ့္လိုက္သည္..
ေကာင္ေလး ကို သန႔္ရွင္းေရး လုပ္ေပးၿပီး ညဝတ္အက်ီၤဝတ္ေပးကာ ပါးေဖာင္း ေဖာင္း ေလးကို နမ္းလိုက္ၿပီး..

"Good Night..ခ်စ္တယ္ Babe "

...

"ကို.....ကို"

ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ လက္ေလးက လႈပ္လာၿပီး အသံတိုးတိုးေလး ထြက္လာေတာ့ Seungyoun အိပ္ေပ်ာ္ ေနရာမွ နိုးသြားသည္..

"Leo...Leo..သတိရလာၿပီလား"

"Youn..ကို...ကို..သူ.."

"ကြၽတ္..အခုခ်ိန္ မွာ Xiaozhan ကို စိတ္ပူမေနပဲ ကိုယ့္ကို ကိုယ္သာ စိတ္ပူစမ္းပါ Leo"

"ငါ..အခု..Americaကို ေရာက္ေနတာ လား"

"မင္း သတိေမ့သြားလို႔ အခုထိ Chinaမွာပဲ ရွိတုန္း..ငါဘယ္ေလာက္စိတ္ပူေနရလား သိလား..မင္း..မင္းသာ တစ္ခု ခု ျဖစ္သြားရင္.. ငါ"

"ငါ..ငါ ဘာမွ မျဖစ္ ဘူး..ငါ ေနေကာင္း ေအာင္ လုပ္ၿပီး ကိုကို႔ အနား ျပန္သြား မွာ"

Seungyoun က သက္ျပင္းခ်ကာ..

"မင္း အဆင္ေျပၿပီဆို ငါတို႔ Americaကိုသြား ၾကမယ္"

"အင္း..Ph..ငါ့ Phေလး ေပးပါလား"

"ဘာလုပ္မလို႔လဲ Leo"

"ေပးပါ..ငါ ၾကည့္စရာရွိလို႔"

Seungyoun ေပးတဲ့ Phကို ယူကာ ဖြင့္လိုက္ေတာ့ ေျမာက္ျမားစြာေသာ Message ေတြက ဆီးႀကိဳေနသည္..
Honeymoon ၾထက္ၾသား တဲ့ ကိုကို တို႔ေနာက္ကို သူ လူလႊတ္ၿပီး ဓာတ္ပုံ ေတြ ရိုက္ခိုင္းခဲ့တာ..
ၾကည့္လိုက္တာနဲ႕တင္ အေပ်ာ္ေတြပါ ကူးစက္ေစသည့္ ကိုကို တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ပုံေတြက သူ႕အတြက္ေတာ့ မီးလို ပူေလာင္သည္..
ကိုကို ဟာ မ်က္ဝန္း ေတြေရာ ႏႈတ္ခမ္း ေတြပါ ၿပဳံးေနၿပီး Wang Yiboကို ၾကင္နာေနတာ..
Singapore မြာ အနမ္းေႁခြ ေနသည့္ ပုံေတြ..
Wang Yiboကို ကုန္းပိုး ကာ ရယ္ေမာေနတဲ့ ပုံေတြ
Wang Yiboက ကိုကို႔ပါးကို နမ္းကာ ရယ္ေနတဲ့ကိုကို႔ပုံေတြ..
မုန္းတယ္..မျမင္ခ်င္ဘူး.. နာက်င္တယ္..

Takecare of My Boyfriend (Completed )Where stories live. Discover now