Part-8

6.1K 688 33
                                    

ေလယာဥ္ ရဲ႕ VIP Classမွာ ထိုင္ေနရင္း ျပတင္းေပါက္ ကို သာ ေငးေနတဲ့ Yiboကို Xiaozhan က နဖူးေပၚ လက္ေလး တင္ကာ....

"Babe ေနမေကာင္း ဘူးလား"

"ေကာင္းပါတယ္ ကိုကို..ငါ ေခါင္းနည္းနည္းကိုက္ေနလို႔"

ဘာေၾကာင့္လဲ မသိ Yiboစိတ္ေတြ ေလးလံေနသည္..႐ုတ္တရက္ ႀကီး Li Li ေလးကို သတိရကာ လူက ငိုခ်င္သလို ျဖစ္ လာသလို လို..

"လာ..ကိုယ့္ဆီလာခဲ့"

ျပတင္းေပါက္ နား ကပ္ေနသည့္ Yiboကို ဆြဲၿပီး Xiaozhan က သူ႕ရင္ခြင္ထဲ ကို သြင္းကာ..Yiboေခါင္းေလးကို အသာ ႏွိပ္နယ္ ေပးသည္..

"နည္းနည္းမ်ား သက္သာ မလားလို႔..တကယ္ လို႔ မသက္သာရင္ အိပ္လိုက္ေနာ္ Babe...ဟိုေရာက္မွ ကိုယ္ ႏွိုးလိုက္မယ္.."

Xiaozhan ရဲ႕ စကားေၾကာင့္ Yiboက ၿပဳံးလိုက္မိသည္..ခဗ်ားဟာ အရမ္း ေႏြးေထြး လြန္းတယ္ Xiaozhan.. Leo မရွိတဲ့ဒီလေတြမွာခဗ်ား နား ေနၿပီး ခဗ်ား အၾကင္နာေတြနဲ႕ အသားက် ၿပီး ေနာက္ ငါ တစ္ေယာက္ထဲ ေနတဲ့ အခ်ိန္ က်ရင္ ဘယ္လို လုပ္ရမလဲ ကိုကိုရာ..ေတြး ရင္းနဲ႕ မ်က္ရည္က ဝဲလာသည္..
ငယ္ငယ္ထဲကႏြေးေထြးၾကင္နာမႈ႕ေတြ မရခဲ့တဲ့ သူမို႔ရလာေတာ့ အရမ္း ေပ်ာ္မိတယ္..
ဒါေပမဲ့ ဒါက Wang Yiboဆိုတဲ့ သူ႕အတြက္ မဟုတ္ပဲ Leoအတြက္သာ ျဖစ္တယ္..
အတိတ္ဘဝ က သူက ေတာ္ေတာ္ မေကာင္းခဲ့တဲ့သူ ျဖစ္ခဲ့ ပုံ ရတယ္..ဒီဘဝမွာ ငယ္ငယ္ထဲက မိဘေတြရဲ႕ စြန႔္ပစ္တာကို ခံခဲ့ရတဲ့ အျပင္ ခ်စ္မိတဲ့ သူက လဲ ပိုင္ရွင္ ရွိေနခဲ့တယ္..
ဒီဘဝမွာ ကုသိုလ္ေတြ တက္နိုင္သမွ် လုပ္ၿပီး ေနာက္ဘဝက် ခဗ်ား ခ်စ္သူအျဖစ္ ရွိပါရေစ လို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္ မယ္ ကိုကို..
ေနာက္ဘဝ ေရာက္ရင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ဟာ ခဗ်ား ေကာင္ေလး Wang Yibo ျဖစ္ပါရေစ...

ရင္ခြင္ထဲ မြာ ၿငိမ္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ ဆံ ပင္ေတြကို အသာ နမ္းရွိုက္ရင္း ေကာင္ေလးဂုတ္ေပၚက မွဲ႕ေလးေတြဆီ အၾကည့္ က ေရာက္သြားတယ္.
တကယ္ပဲ Xiaozhan က ဒီေကာင္ေလး ရဲ႕ စီတန္းေနတဲ့ မွဲ႕ေလး ေတြကို အရမ္း သေဘာက်တယ္..

"ႁပြတ္"

ဂုတ္ပိုးက မွဲ႕ေလးေတြ ကိုစုပ္နမ္းေနတဲ့ Xiaozhan ေၾကာင့္ Yiboက႐ုန္းကာ..

Takecare of My Boyfriend (Completed )Where stories live. Discover now