Part-10

6K 703 34
                                    

"ငါ..ငါ..Toilet ခဏ သြားလိုက္ဦးမယ္ ကိုကို "

Xiaozhan ေ႐ွ႕မွာ ႐ွိေနရင္ ငုိမိမွာစိုးလို႔ Yiboက Toliet ထဲကို ေျပးဝင္ကာ အားရပါးရ ငုိမိသည္..
ဘာလို႔လဲ.. သူက ဘာလို႔ ဒီေလာက္ကံဆိုးရတာလဲ..ကိုကို ခ်စ္ခဲ့တဲ့ သူက သူ ျဖစ္ေနေပမယ့္ တကယ္တန္း ကိုကို႔ကို ပိုင္ဆိုင္ ခြင့္ရတာက Leoတဲ့..ေလာက ႀကီးက သူ႔အေပၚ မွာ မတရားလိုက္တာ..
ဝဋ္ေႂကြးေတြပဲ ထင္ပါတယ္..ဘာပဲ ျဖစ္ ျဖစ္ ခုခ်ိန္မွာ အားလံုး က ေနာက္က်ခဲ့ၿပီ..ကိုကို တရားဝင္ လက္ထပ္ထားတဲ့ သူက Leoပဲ..Leoကလဲ ကိုကို႔ ကို အရမ္းခ်စ္တာ.. ခ်စ္လြန္းလို႔ ေတာင္ သူ႔ကို အစားထိုးခိုင္း ၿပီး ကိုကို႔ အနားေနခိုင္းခဲ့တာပဲ..
ၿပီးေတာ့ ကိုကို႔ လို စိတ္သေဘာထား ေကာင္းၿပီး ပညာတက္တဲ့ သူတစ္ေယာက္က သူ႔လို တေလ ဂ်ပိုး တစ္ေယာက္နဲ႔ မထိုက္တန္ပါဘူး..
အစစအရာရာ ျပည့္စံုတဲ့ Leoလို သူေငွး သားေလးနဲ႔ပဲ ထိုက္တန္ပါတယ္..
အနားမွာ ေနခြင့္ရတုန္း ခ်စ္ႏုိင္သေလာက္ ခ်စ္ေပးခဲ့မယ္ ကိုကို
ပိုင္႐ွင္ ျပန္ေရာက္လာတဲ့ အခါ တစ္ဘဝလံုး ေဝး ၾကတာေပါ့..

...
အိပ္ရာက ႏုိးလာတဲ့ အခါေႏြးေထြးတဲ့ ခံစားခ်က္နဲ႔ ႏႈိးထလာရတာ အရမ္း ၾကည္ႏူးဖို႔ ေကာင္းတယ္..သူ႔ခါးကို တင္းက်ပ္စြာ ဖက္ကာ ရင္ခြင္ ထဲ ထည့္ထားၿပီး ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ကိုကို ဟာ ခန္႔ညား လြန္းတယ္..ကိုကို႔ ရင္ဘတ္ ေလးကို ဖြဖြ နမ္းၿပီး ႏႈတ္ခမ္းေအာက္က မွဲ႔နက္ေလးကို ပါ နမ္းလိုက္တယ္..ခါးေပၚမွာ ဖက္ထားတဲ့ လက္ေတြကို အသာဖယ္ကာ ကိုကို မႏုိးေအာင္ ေျခသံဖြဖြ နဲ႔ ေအာက္ထပ္ကို ဆင္းလာခဲ့တယ္..

"ဟင္..သခင္ေလး..ႏုိးလာၿပီလား..မနက္စာ မျပင္ရေသးဘူး"

သူ႔ကို Leoလို႔ ထင္ၿပီး ထိတ္ထိတ္ျပာျပာ ျဖစ္သြားတဲ့ အိမ္ေဖာ္ေကာင္မေလးကို ၾကည့္ကာ သူက ျပံဳးျပ လိုက္ၿပီး..

"ကြၽန္ေတာ္ ဘာသာ ကြၽန္ေတာ္ လုပ္လိုက္ပါမယ္"

"မ..မဟုတ္တာ သခင္ေလး ကလဲ"

"ကိုကို အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ ျပင္ေပး ခ်င္လို႔ပါ..ေနရခက္ေနရင္ ဒီေန႔ ခြင့္ယူၿပီး မနက္ျဖန္ မွ ျပန္လါလိုက္ပါ"

Leoက အိမ္ကိစၥလုပ္ေပးတဲ့ ေကာင္မေလး ေတြကိျ အိမ္မွာ မထားပဲ.မနက္လာ ညျပန္အေနနဲ႔ ထားတာမို႔ သူက ျပန္လႊတ္လိုက္တယ္..
သူ႔ကို တအံ ့တျသ ၾကည့္ၿပီး ေကာင္မေလး က ေခါင္းကို ညိတ္ကာ ျပန္သြားသည္..
ေရခဲေသတၱာထဲက အသီးအရြက္ေတြ ၾကက္ဥေတြယူၿပီး ထမင္းေၾကာ္ဖို႔ ျပင္သည္..
ၾကက္ဥေခ်ာင္းေတြ အသီးအရြက္ေတြ နဲ႔ ထမင္းကို ေရာေၾကာ္ကာ အေပၚက င႐ုတ္ေကာင္းမႈန္႔ေလး ျဖဴးလိုက္သည္..
ၾကက္ဥကို မက်က္တက်က္ေၾကာ္ကာ အဆံုးသတ္အေနျဖင့္ ေကာ္ဖီ ႏွပ္ၿပီး ခရားထဲ ထည့္ေနတုန္း ေနာက္ကေန ခါးကို လာဖက္သည့္ လက္တစ္စံုေၾကာင့္ ျပံဳးလိုက္မိသည္..

Takecare of My Boyfriend (Completed )Where stories live. Discover now