Part-18

6.5K 737 101
                                    

ကုတင္ေပၚ မွာ ျဖဴေဖ်ာ့စြာနဲ႔ လွဲေနသည့္ Leo ကို ၾကည့္ကာ Xiaozhan စိတ္မေကာင္း..Leo စခဲ့တဲ့ ဇာတ္လမ္းဟာ လူသံုးေယာက္ကို နာက်င္ ေစ သည့္ ဇာတ္လမ္း တစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေနခဲ့သည္..

"ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္.. မင္း အေၾကာင္းေတြေသခ်ာမသိပဲ အျပစ္တင္ခဲ့မိလို႔..ဒါေပမဲ့.. အေစာႀကီးထဲကသာ မင္းကိုယ့္ကို ဖြင့္ေျပာခဲ့ရင္ ဒီလိုေတြ ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး.အခုေတာ့ ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ၾကားထဲက Yiboက နာက်င္ေနရၿပီ"

Leo ဆံႏြယ္ေလးေတြ ကို သပ္တင္ေပးေနသည့္ သူ႔လက္ေတြေၾကာင့္လားထင္သည္..Leoမ်က္လံုးေတြ ပြင့္လာကာ..

"ကိုကို...ကိုကို ဟုတ္ပါတယ္ ေနာ္"

သူ႔လက္ကို ဆုပ္ကိုင္လာကာ မ်က္ရည္ ေတြဝဲ ၿပီး ေျပာလာတာေၾကာင့္ သူ ေခါင္းညိမ့္ျပကာ..

"အင္း.".

"ငါ့ကို..စိတ္ဆိုး ေျပသြားၿပီမလားဟင္..မထားခဲ့ေတာ့ ဘူးမလားဟင္"

"ကိုယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္..မင္းေရာဂါ အေၾကာင္းကို မသိခဲ့ပဲ မင္းကို အထင္လြဲမိတဲ့အတြက္."

"ဟင့္အင္း..မလိုပါဘူး..ကိုကို..ဒါေတြအားလံုးက ငါ့အမွားေတြပါ..ကိုကို ေတာင္းပန္စရာ မလိုပါဘူး"

"ဘာလို႔. ဘာလို႔ ဒီလိုေတြလုပ္ခဲ့ရတာလဲ..Leoရာ..မင္းသာ ကိုယ့္ကို ဖြင့္ေျပာခဲ့တယ္ဆို ဒီလိုေတြ ျဖစ္လာခဲ့မွာ မဟုတ္ဘူး".

"ငါ...ကိုကို႔ကို ငါ့ေၾကာင့္ မခံစား ေစခ်င္လို႔..မနာက်င္ေစခ်င္လို႔ပါ."

"ဒါေပမဲ့.. အခု ကိုယ္နာက်င္ေနရၿပီေလ Leo ရယ္."

"ကိုကို.. ငါေတာင္းပန္ပါတယ္.. ငါမွားပါတယ္ေနာ္..ငါ့ကို ခြင့္လႊတ္ ပါေနာ္."

"......."

Leo က Xiaozhan ရင္ခြင္ ထဲကို ဝင္ကာ..

"ငါ့ကို မထားခဲ့ဘူးမလားဟင္..ငါတို႔ တစ္သက္လံုး တူတူေနသြားၾကမွာမလား.."

"Leo...ကိုယ္.."

"ငါ Wang Yiboကို ဘာမွ မလုပ္ေတာ့ပါဘူး..ကေလးကလဲ ကိုကို႔ေသြးသားပဲ ငါခ်စ္ပါတယ္..ငါတို႔ ႏွစ္ေယာက္ အဲ့ကေလးေလးကို တူတူ ေစာင့္ေ႐ွာက္ၾကမယ္ ေလေနာ္."

Takecare of My Boyfriend (Completed )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang