Extra

5.2K 357 4
                                    

ေနေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့က မ်က္ႏွာကို လာထိုးေတာ့ Xiaozhan မ်က္လံုး ေတြ ပြင့္လာသည္..ရင္ခြင္ထဲ က လူသားေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာကို ျမတ္ႏုိးစြာ ငံု႔ၾကည့္စြာ ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြကို ဖိနမ္း ပစ္သည္..
အိပ္ပုတ္ေလးက မႏႈိးပဲ သူ႔ခါးကို တင္းက်ပ္စြာ ေပြ႔ဖက္လာကာ ရင္ခြင္ထဲ အတင္း တိုးဝင္လာသည္..ဆံႏြယ္ေလးေတြ ကို အသာနမ္း႐ႈိက္ရင္း ႏႈတ္ခမ္းေလး ေပၚ နမ္း မည္ အလုပ္..

ဖတ္ဆိုၿပီး Xiaozhan မ်က္ႏွာ အေပၚက်လာသည့္ လက္ေသးေသးေလး..Xiaozhan ေနာက္ကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ႏွစ္ႏွစ္အရြယ္ ႐ွိၿပီ ျဖစ္တဲ့ Xiao Wang Yan ေလး က ငုတ္တုတ္ထိုင္ကာ သူ႔ကို႐ုိက္ေနတာ..

"သားသား..ႏုိးၿပီလား..႐ွဴးတိုးတိုး."

Xiaozhan ကို ၾကည့္ၿပီး ၿငိမ္သြားတဲ့ သားေၾကာင့္ Yiboဘက္ ျပန္လွည့္ၿပီး နမ္း မည္အလုပ္..

"ပါး...ပါး."

သူ႔ကိုယ္ေပၚကေနခြေက်ာ္ကာ Yibo ကိုယ္ေပၚတက္ၿပီး သူ႔ပါးပါး မ်က္ႏွာကို ကြယ္ထားသည့္ သားေတာ္ေမာင္ေၾကာင့္ Xiaozhan ႏႈတ္ခမ္းေထာ္ကာ

"Wang Yan.မင္းက အရမ္း တြန္႔တိုတာပဲ..ဒယ္ဒီ ပါးပါးကို နမ္းလို႔ မရဘူးဘူး"

"ရဝူး..ဒယ္ဒီ..လူခ်ိဳး"

"ေတာ္ၿပီ..သားကို မခ်စ္ေတာ့ဘူး "

"ကေလးနဲ႔ ဘာလို႔ ရန္ျဖစ္ေနရတာလဲ ကိုကိုရာ."

"Babe ႏုိးေနတာလား"

"သား ကြၽန္ေတာ့္ အေပၚ တက္လာထဲက ႏုိးေနတာ."

"Wang Yan က တကယ္ Babeကို တြန္႔တိုတာပဲ..ကိုယ္ေတာင္ ထိလို႔မရဘူး"

အခုထိ Yibo ကိုယ္ေပၚ ဖားပ်ံလို ကပ္ကာ တြယ္ေနသည့္ သားကို မ်က္ေစာင္းထိုးကာ ေျပာေတာ့ Yiboက ရယ္ကာ..

"ဒါ ကိုကို သားပဲေလ..ကိုကိုနဲ႔ တူမွာေပါ့"

ထိုစဥ္..

"Zhan Ge..Yibo Ge ႏုိးၿပီလား"

တဒုန္းဒုန္းတံခါးေခါက္သံေၾကာင့္ Xiaozhan က အိပ္ရာမွ ထကာ သားကို ခ်ီၿပီး တံခါးကို ဖြင့္ လိုက္ေတာ့..

"ေဟာ..Yan Yan ေလး ႏုိးေနၿပီလား..ကယ္ေလး ဆီ လာပါဦး"

Xiaozhan က Leo လက္ထဲ ကေလးကို ထိုးထည့္ကာ..

Takecare of My Boyfriend (Completed )Where stories live. Discover now