Part-4

5.9K 800 36
                                    

"Hello..Babe ႏုိးၿပီလား..ကိုယ္ ေနာက္နာရီဝက္အတြင္း Babeဆီ ေရာက္ေတာ့ မွာေနာ္..အဆင္သင့္ ျပင္ထား ဦး..."

"ဟင္....အင္း..အင္း.."

မူးေဝေန​ေသာ ေခါင္းကို ထိန္း ကာ ႀကိဳးစားၿပီး ထ လိုက္ရသည္..ဒီေန႔ ဝတ္စံု သြားေရြး မည္ဟု ေျပာထားသည့္ေန႔မလား..သြားမွ ရမယ္..

"ေဝါ့.."

ပ်ိဳ႕တက္လာတာနဲ႔ သန္႔စင္ခန္းကို ေျပးကာ အန္ လိုက္ရသည္..ေရခ်ိဳးဖို႔ အက်ီၤ ခြၽတ္လိုက္ေတာ့ ညာဘက္ နံ႐ုိးေအာက္နားက ေဖာင္းေနသည္ ကို မွန္ထဲ ျမင္လိုက္ရသည္..အသည္းက အေျခအေန ဆိုးေန ၿပီပဲ..
အဆက္မျပတ္ ပ်ိဳ႕အန္ခ်င္တာကို ထိန္းခ်ဳပ္ကာ ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး အျမန္ ျပင္ဆင္ရသည္..ကိုကို ေရာက္လာၿပီး အိမ္ထဲ ဝင္ လာမွWang Yiboကို ျမင္သြားရင္ျပသနာ တက္ကုန္ဦးမယ္..ကိုကို႔ကို ျခံထဲ ဆင္းေစာင့္ ေနမွ အဆင္ေျပ မယ္..
ခပ္ပြပြ Hoddie တစ္ထည္ကို ေကာက္စြပ္ကာ ေအာက္ထပ္ကို ဆင္းခဲ့ေတာ့ ေလွကားေအာက္မွာ ရပ္ေနသည့္ Wang Yiboကိုေတြ႔လိုက္ရေတာ့..

"ဘာလုပ္ေနတာလဲ"

"ငါျပန္ေတာ့မလို႔.."

မနက္ေစာေစာ ပီေက ကို တေဖာက္ေဖာက္နဲ႔ ဝါးေနသည့္ Yiboကို သူ မႏွစ္ၿမိဳ႕သလို ၾကည့္ကာ

"ေစာေစာစီးစီး ပီေကေတြဝါးေနတာလား"

"မနက္ေစာေစာ အိပ္ရာႏုိးတာနဲ႔ မစားရရင္ မေနႏုိင္လို႔"

"တစ္ခါမွ မၾကားဖူးဘူး"

"မင္းဘယ္သြားမလို႔လဲ"

"ကိုကိုနဲ႔ ဝတ္စံု သြားေရြးမလို႔..မင္း မျပန္ေသးနဲ႔ဦး..ငါတို႔ထြက္သြားမွ ျပန္..မနက္စာ စားသြားဦး"

"မင္းေရာ မစားေတာ့ဘူးလား "

"ကိုကိုနဲ႔ မွ စားေတာ့မယ္"

"အင္း.."

Leo က Yiboကို ေျပာၿပီးတာနဲ႔ ျခံထဲကို ဆင္းေစာင့္ေနလိုက္သည္..
ခဏေနေတာ့ ျခံေ႐ွ႕မွာ ကား အမည္းေရာင္ ေလးရပ္လိုက္တာေတြ႔ေတာ့ ျခံ ျပင္ကို ထြက္ကာ ကားေပၚ မွ ဆင္းလာတဲ့ ကိုကို႔ ဆီသြားကာ..

"Morning ကိုကို"

"Morning Babe"

သူ႔ေခါင္းက ဆံပင္ေလးေတြကို ဖြကာ ျပံဳးေနတဲ့ ကိုကို႔ ပါးကို လွမ္းနမ္းလိုက္ေတာ့ ကိုကို က ရယ္ ကာ..

Takecare of My Boyfriend (Completed )Where stories live. Discover now