Part-20 (Final)

10.3K 851 82
                                    

ေဆး႐ုံေရာက္ေတာ့ တစ္ခ်ိန္လံုး ေရခ်ိဴးခန္းထဲက မထြက္တဲ့ Leoက Xiaozhan အသံ ၾကားေတာ့ အျပင္ကို ထြက္လာတယ္..
Leo ကို အဝတ္လဲေပး ေဆးတိုက္ ေပးကာ..

"ဘာလို႔ ေလ်ွာက္လုပ္ရတာလဲ"

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ကိုကို..ငါ့စိတ္ငါ မထိန္းႏုိင္ လို႔ပါ"

"Leo သိလား..မင္းဒီလိုေတြ လုပ္ေနတာ ကိုယ္ အဆင္မေျပဘူး.ကိုယ္ စိတ္ေတြ႐ႈပ္ေထြးလြန္းလို႔ ႐ူးေတာင္ ႐ူးခ်င္တယ္"

"ကိုကို.."

"ေနာက္ဆို ဒါမ်ိဳးေတြ ထပ္မလုပ္ပါနဲ႔"

တံခါးေခါက္သံေၾကာင့္ Xiaozhan က ထ ဖြင့္ေပးလိုက္ၿပီး Nurseမ လက္ထဲမွ ကေလး ငယ္ေၾကာင့္ သူ အံ့ ျသ သြားသည္..

"သား."

"ဒီအခန္းက Leo Yang ရဲ႕ အခန္းမလား
ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္က ဒီ ကေလးနဲ႔ စာေလးကို ေပးေပးပါ ေျပာလို႔"

ကေလးရဲ႕ တအဲ့အဲ့ အသံေၾကာင့္ Leo က အနားေရာက္လာကာ..

"ကိုကို..သူ..သူက ကိုကို႔ ကေလး"

ကေလးကို လက္လွမ္းေနသည့္ Leo ကို ေပးမခ်ီေတာ့ Leo က အႏွီး ၾကားထဲက စာရြက္ေလး ကို ထုတ္လိုက္သည္..

"Leo

ငါ့သားေလးကို မင္းသားေလး လိုပဲ ျပဳစု ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးပါ.. မင္းတို႔ေ႐ွ႕ လံုးဝ ျပန္ မေပၚ လာပါဘူး လို႔ ငါ ကတိေပးပါတယ္..ျဖစ္ခဲ့သမ်ွ ေတြ အတြက္ လဲ ငါေတာင္းပန္ပါတယ္.. ငါ့ရဲ႕ အထင္ လြဲ မႈ့ေတြ ေၾကာင့္ မင္း ခံစားခဲ့ရတာ ငါ စိတ္မေကာင္း ပါဘူး..ဒီအတြက္ ေပးဆပ္တဲ့ အေနနဲ႔ ငါ့ သားေလးကို မင္းဆီမွာ အပ္ခဲ့ပါတယ္..သားေလးကို ေမတၱာ အျပည့္နဲ႔ ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးပါ..Xiaozhan ကိုလဲ ေတာင္းပန္တယ္ လို႔ ေျပာေပးပါ..

Wang Yibo"

Leo လက္ထဲက စာကို ဖတ္ေနရင္း Xiaozhan က မ်က္ရည္ေတြ က်လာတယ္..

"Yibo..ဟင့္အင္း."

"ကိုကို.."

ေနာက္က ေအာ္ေခၚေနသည့္ Leo ကို ဂ႐ုမစိုက္ပဲ သားကို ခ်ီကာ တိုက္ခန္းေလးဆီ ေျပးခဲ့သည္..ပိုင္႐ွင္မဲ့ ေနသည့္ တိုက္ခန္း ေလးက အထီးက်န္စြာ နဲ႔ ေစာင့္ ႀကိဳေနသည္..
ကုတင္ေဘးက စားပြဲ ေပၚမွာေတာ့ စာေလး တစ္ေစာင္က ႐ွိေနသည္..Xiaozhan တုန္ရီစြာနဲ႔ ဖြင့္ဖတ္လိုက္ေတာ့..

Takecare of My Boyfriend (Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora