Part-2

6.7K 713 19
                                    

"ေနဦး..ဘာေျပာလိုက္တာ..ခဗ်ားေနရာမွာ အစားထိုးရမယ္ ဟုတ္လား.."

"ဟုတ္တယ္.."

"အဟတ္. စိတ္ဝင္စားစရာ ပဲ..ေျပာပါဦး.. က်ဳပ္က ခဗ်ားေနရာမွာ ဘာလို႔အစားထိုးရမွာလဲ..အေၾကာင္းရင္းေတာ့႐ွိမယ္ ထင္တယ္"

"ငါ့မွာ ခ်စ္သူ႐ွိတယ္..ငါ့ခ်စ္သူနဲ႔ ငါက မၾကာခင္ လက္ထပ္ေတာ့ မွာ"

"အင္း?"

"ငါ့မွာ အသည္းကင္ဆာ လဲ႐ွိေနတယ္..ငါ့အတြက္ အခ်ိန္ေျခာက္လ ပဲ ႐ွိတယ္.."

"အဲ့ဒီေတာ့က်ဳပ္ ဘယ္လို လုပ္ေပးရမလဲ..လိုရင္းကို ေျပာက်ဳပ္က. စိတ္သိပ္မ႐ွည္ဘူး"

"ငါေဆးကုေနရတဲ့ အခ်ိန္ေတြ မွာ မင္း ငါ့ခ်စ္သူနား..ေနေပးရမယ္..ၿပီးေတာ့ သူ ငါ့ကို လိုအပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ မင္း သူ႔ဆနၵကို ျဖည့္စည္းရမယ္"

"ေနဦး..သူ႔ဆနၵကို ျဖည့္စည္းရမယ္ ဆိုေတာ့..ခဗ်ားခ်စ္သူက..."

"ငါ့ခ်စ္သူက ေယာက်ာၤး ေလးတစ္ေယာက္"

"ဘာ..မျဖစ္ႏုိင္တာဗ်ာ..ဘယ္ေလာက္ ပိုက္ဆံရရ ေယာက်ာၤးတစ္ေယာက္နဲ႔ တူတူ အိပ္ရမယ္ ဆိုတာ က.. က်ဳပ္ မလုပ္ဘူး"

"ေသခ်ာစဥ္းစား ပါ မင္းအတြက္မနစ္နာေစရဘူး..ငါမင္းအတြက္ တိုက္တစ္လံုး ကားတစ္စီး ပိုက္ဆံ သန္း တစ္ရာ ...ၿပီးေတာ့ ငါ့ ကုမၸဏီရဲ႕ ႐ွယ္ယာ 15%ကို ေပးမယ္"

"မက္ေလာက္စရာ ႀကီးပါလား..အင္း..ဒါေပမယ့္ က်ဳပ္စဥ္းစားဦးမယ္.."

"အခ်ိန္သိပ္မဆြဲပါနဲ႔..ငါ့မွာ အခ်ိန္မ႐ွိဘူး."

"အင္း..ခဗ်ားကို ဆက္သြယ္လို႔ ရမယ့္ ဟာတစ္ခုခုေပးပါဦး."

Leoက သူ႔အိတ္ထဲမွ လိပ္စာကဒ္ကို ထုတ္ေပးကာ.

"မင္းအခ်ိန္မေရြးဖုန္းဆက္လို႔ရတယ္..မင္းဖုန္းဆက္မယ့္ အခ်ိန္ကို ငါေစာင့္ေနမယ္"

Leoက ေျပာၿပီး ထြက္သြားသည္..Yiboလက္ထဲက ကဒ္ကို ၾကည့္ လိုက္သည္..
Leo Yang
Lion Company Ltd. CEO

God!!!Lion Company ဆိုပါလား..သူ ဒီ Company ကို ေကာင္းေကာင္းႀကီး သိသည္..ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ရဲ႕ ပိုင္ဆိုင္မႈ့ေတြထဲက တစ္ခု..China မွာ Top 1ေနရာမွာ ႐ွိေနသည့္ Company..
သူ အေကာင္ ႀကီးႀကီးနဲ႔ ေတြ႔ လိုက္တာပဲ..

Takecare of My Boyfriend (Completed )Where stories live. Discover now