=3=

300 26 0
                                    

Po priste vetem qe te permendej pasi i kishin bere shume qetesues . Kthehu koken nga dritarja e dhomes, ora po shenonte 01:50 , kur po shihte qe bora filloi te binte . U ngrit dhe qendroi me fytyre nga dritarja per disa minuta .

Nderkoh u kthye me fytyre nga shtrati i Serenes dhe u cudit kur pa see ajo ishte zgjuar dhe po shihte ate .

Serena po shihte me vemendje nje djal te gjate , dukej i palestruar ne trup , me flok te zinj dhe sy kafe aferisht t njejta me tiparet e saj .

- Mamaja ime ? Ku ndodhet ajo , po babai im ? Ku jane ata ? - tha ajo shume neutrale , ne nje fare menyre e dinte se cfare u kishte ndodhur po sdonte ta pranonte .

Tejlori thjesht po e shihte .

- Ke ndermend te flasesh- ngriti zerin ajo - kush je ti , ku jane prinderit e mi kuu ?

- Vdiqen - tha ai sikur te ishte duke thene dicka normale por thelle e dinte cfare po kalonte ajo .

Perplasi rendshem koken me jastekun e shtratit te saj dhe i nguli syte tavanin .

- Po une pse jam gjalle ? Per cfare ? - ishte pyetja qe beri me nje ze te ulet .

Tejlori shkoi afer saj .

- Per te paguar demin qe i ben prinderit e tu prinderve te mi , ata kaluan ne kryqezim para makines sone dhe na perplasen , po mos ishte per ata prinderit e mi do ishin gjalle - foli ai.

- Prinderit e mi nuk kane faj - foli ajo me lot ne sy , ata sdo benin kurre dicka te keqe .

- Bolllll mojjj - beriti ai dhe Serena u step , ai njeri po ia fuste friken .

-Prinderit e tu te dashur te lane ne duart e mia tani - foli ai shume serioz - cohu behu gati ,do largohemi .

- Ku ? - pyeti ajo .


Ai vajti dhe rrethoi qafen e saj me doren e djathte te tij duke bere ate te perpelitej qe te lirohej - mos bej pyetje , bej ate qe te them une te besh- dhe ndjeu lotet e saj teksa pershkonin doren e tij .

- Mire -foli ajo me veshtiresi dhe ai hoqi doren duke bere Serenen te kollitej .

Shkoi te dollapi i dhomes se saj dhe nxorri qe aty nje pale xhinse blu ,golf te bardh , pallto ngjyr blu dhe atlete te bardha .

- Merri keto dhe vishi ,te pres jashte. - e doli qe aty , nuk kishte ku ajo te shkonte gjithsesii .

Pas disa minutash Serena hapi deren dhe ai kthehu koken .

- Ne rregull eja tani , rri pas meje e me ndiq deri ne dalje - urdheroi ai dhe shkoi me drejtim te shkalleve te urgjences me Serenen nga pas .

Dolen nga dera e pasme e spitalit dhe hipen ne makine . Serenes filluan ti dhimbnin plaget dhe vuri doren instiktivisht mbi to kurse Tejlori e vuri re .

- Offf dhe plaget e tua na duhen tani - foli i bezdisur ai dhe ndezi makinen .

Serena ndihej shume e lodhur , nga jeta e saj nga te gjitha e te gjithe . Donte te qante por kishte hall se mos djali prane saj do te acarohej . Makina hyri ne nje rruge te erret , ne nje rruge pylli . Serena u friksua ,mendimet me te keqija po i vinin ndermend .

Tejlori kthehu koken nga ajo dhe vuri re qe ishte strukur ne sendilje dhe shikonte e trembur perreth rruges se pyllit .

- Pa merak , skam ndermend te prek nje qenie te shpifur si puna jote - tha ai duke e pare per disa caste sikur i neveritej dhe kthehu koken per te pare rrugen .

Serena thjesht stepi , liroi trupin dhe qendroi ne sendile normalisht . Hyri thelle ne mendime duke pare rrugen . Askush prej tyre nuk nxori me asnje fjale nga goja.

Fundi i rruges erdhi , gjendeshin larg qytetit , kishin ardhur me nje vile ne pyll , nje vile e zeze nga jashte . Ishte erresire prandaj Tejlori shkoi perpara duke ndezur blicin e celularit dhe Serena duke e ndjekur nga pas .

Mos Me Zhyt Me ThellWhere stories live. Discover now