=16=

292 22 0
                                    

Po flinte dhe ndjeu nje zhurme .

Pa oren qe ishte krah tij dhe shenonte 04:04 .

U ngrit nga shtrati dhe hapi deren . U cudit qe pa deren e Serenes hapur keshtu zbriti shkallet dhe pa driten e kuzhines hapur .

Ferkoi syte per ti dal gjumi dhe hyri ne kuzhin dhe pa Serenen e cila po bente nje sandwich dhe akoma se kishte vene re pranin e tij .

Duke bere sandwichin filloi te kendonte kenden e Isak Danielson - Broken .

You're broken on the floor and

Your're crying crying

He has done this all before

But you're lying lying

To yourself that he'll find help

That he will change to someone else

Dhe duke kenduar kthehu koken dhe pa Tejlorin qe ishte mbeshtetur ne mur

- Sa kohe ke aty ti ? -pyeti ajo .

- Mjaftueshem -foli duke qeshur ai - lerme mua po ti nuk u ngope me aq sa hengre .

- Kam uri foli ajo - dhe i tha nje kafshat te madhe sandwichit te saj .

- Ma bej dhe mua nje - dhe u ul ne banak dhe ajo ngriti njeren vetull

- He pra Serene jepi , une te bera darken ti me bej nje gje kaq te thjeshte . -foli ai me ze te bute .

- Mire ne rregull -dhe filloi tia pergatiste .

- Ke ze te bukur - foli ai dhe Serena ndjeu fytyren te nxehej .

- Kendo me shpesh - foli ai ne menyre lutjeje .

- Merre - dhe i zgjati pjaten me ate cka kishte pergatitur - Do pi dhe leng portokalli do ti ? -shprehu pyetjen ajo .

- Po dua -foli Tejlori dhe filloi te hante gjith qejf ushqimin e pergatitur nga Serena .

Serena mbushi 2 gota te medha me leng dhe ia zgjati njeren Tejlorit .

U ul perball tij dhe filloi te hante .

- Mua me mori uria sepse nuk hengra dhe aq po ti nuk arrite te ngopeshe ?- pyeti Tejlori per ta vene ne siklet per shkak te urise se saj .

- Po gjithe ate kohe qe mezi me jepje per te ngrene stomaku im kerkon ushqim - foli ajo e merzitur .

- Duhet te marr veten ,jam dobesuar - foli ajo referuar vetes dhe Tejlori uli koken dhe mezi po kaperdinte ate cka po hante .

La ushqimin ne pjat dhe u ngrit qe aty per te shkuar ne dhomen e tij .

- Ku po shkon ? - pyeti Serena .

- Ne dhome - foli ai pa kthyer koken dhe u largua para se Serena te thoshte fjaline e rradhes .

U shtri rendeshem ne krevat dhe u pozicionua me bark duke u menduar .

Ndjeu hapa pas deres dhe me pas kercitjen e saj .

-Tejlor - u degjua zeri i Serenes - mendova se ste pelqeu sandwichi - u perpoq te nxirrte nje justifikim - dhe te solla pak akullore , nga keto qe jane me biskota dhe vanilje , ngrihu te hash , the qe te kishte marre uria .

Kurse Tejlori nuk beri asnje levizje thjesht qendronte i ngrir .

- Tejlor - foli me ze te bute ajo dhe shkoi prane tij - nqs nuk ha skam per te pire ilacet -foli e vendosur dhe Tejlori ngriti veshtrimin tek ajo dhe duke harkuar buzen u cua dhe mori pjaten me akullore ne dore .

- Te befte mire - foli ajo dhe beri te ikte .

- Serene - foli ai dhe ajo kthehu koken .

- Ulu pak afer meje - kerkoi lutes ai dhe Serena instiktivisht shkoi prane tij .

- Ha ate njehere - foli Serena dhe Tejlori hengri me nje fryme ate cka permbante pjata .

Ndezi ambazhurin e vogel anash shtratit dhe u kthye me fytyre nga ajo .

I mori duarte e saj ndermjet te tijave dhe filloi te fliste me zerin duke iu dridhur .

- Te kerkoj falje - foli ai me ne fund .

Kurse Serena po e degjonte me vemendje.

- Une ..... une nuk arrija te logjikoja me gjakftohtesi ,mllefi me kishte kapluar te terin . Dhe sa per ate nate une nuk kam dashur te te vrisja , dhe me Andrean madje kam folur ne telefon , ai me pyeti nqs do te beja gje ty dhe une iu pergjigja me ironi qe do te vrisja po ne fund i thashe qe kam nderruar mendje e nuk do marr jeten e askujt .

Une skam qen njeri i tille . - foli fajtor .

Ajo hoqi duart dhe u largua nga ai .

- Cfardo qe ka ndodhur nuk zhbehet me , falja jote nuk ndryshon faktin qe kam marr plag dhe as qe prinderit tane ka vdekur - foli me lot ne sy ajo .

Kurse Tejlori po e shihte i lenduar .

- Tani ,naten e mire .

Dhe Serena doli nga dhoma e tij drejtuar ne dhomen e saj .

Mos Me Zhyt Me ThellWhere stories live. Discover now