=23=

200 20 0
                                    

 Ishin mbledhur te gjithe ne sallen e mbledhjes .

Vendi ne krye te tavolines ishte lene bosh .

Te gjithe ishin ulur pervece Xhejmsit i cili sot do ti thoshte lamtumire kompanise se tij .

Ishte nje qetesi absolute .

U degjua zhurma qe leshoi ashensori i atij kati dhe me pas dera qe u mbyll.

Pas disa sekondash u degjua zhurma karakteristike e takave.

Zhurma e larget sa filloi dhe po behej me e afert .

Ne castin kur dera e xhamit u hap te gjithe kthyen koken pervec Tejlorit .

Ne fund te fundit ajo do ulej ne krye te tryezes dhe ai ishte ne krahun e djathte te saj .

Te gjithe u ngriten ne shenje respekti kurse Tejlori shihte Andrean teksa kaperdihej .

-Me siguri do jete cuditur qe eshte femer -- mendoi teksa shihte te vellain sikur kishte pare nje fantazem . Andre po ndiqte me sy femren te veshur me nje fustan te zi pas trupit . Floket e lyera ngjyre me te erret se me pare dhe buzet e kuqe flak .

Tejlori ndjeu qe vendi bosh pran tij tani nuk ishte i zbrazet . E kishte akoma veshtrimin te Andreja i cili ia kishte ngulur veshtrimin femres se sapoardhur .

Kthehu koken kurioz per te pare se kush ishte kjo e cila e traumatizoi kaq shume Andren .

Por u traumatizua me shume vete pas asaj pamje qe i zune syte .

Ishte Serena . Serena e tij ndodhej e ulur krah tij kurse ai hapi syte per te pare dhe besuar njeriun qe kishte perballe .

Serena i hodhi nje veshtrim dhe nje buzeqeshje fitimtare dhe ironike iu formua ne fytyre .

Tejlorit po i dridheshin kembet dhe duart . Akoma nuk po i besohej .

- Se... -ishte gati te thoshte ai por u degjua zeri i Xhejmsit .

- Pronarja e re e "Roises" eshte Rene Roberts .

Tejlori pa i cuditur te ajo .

Rene Roberts ? Jo ajo ishte Serena Xhonson . Serena e tij .

Jo Rene Roberts .

Hodhi veshtrimin nga Serena kurse ajo se mori mundimin as ta shihte ne sy ate .

- Ndryshe quhet Feniks , ju e njihni mire famen e saj tek kompanit e tjera qe ka ne zoterim . Askush nuk e ka pare fytyren e saj apo ditur emrin e saj . Ajo shfaqet per here te pare tek ne .

Andre po shihte Tejlorin dhe me pas Serenen .

Serena po sillej sikur nuk e njihte aspak Tejlorin .

Por si ? Si eshte e mundur gjithe kjo?

-Atehere pa humbur kohe le te firmosim dokumentet . - u degjua zeri i saj dhe sic duket e kishte me nxitim te largohej .

Tejlori degjoi zerin e saj . 1 vit te tere pa e pare dhe pa e prekur .

Tani ajo ishte perballe tij . Ishte perballe tij por ajo nuk merrte mundimin as ta shihte . As ti fliste . Thua se nuk e kishte njohur kurre mashkullin prane saj .

Tejlori donte ta prekte . Ta ndjente lekuren e saj . Te kthjellohej dhe te bindej qe ishte ajo .

Secili filloi te hidhte firmat dhe i erdhi rradha Tejlori .

Me doren duke iu dridhur mori sitlolapsin dhe fleten e bardhe duke hedhur firmen e tij .

Serena mori dokumentet ne duar dhe u cua nga vendi i saj .

-Shpresoj te na ec puna mbare . Mirupafshim . -ishin ato cka tha dhe doli qe aty .

Tejlori akoma i hutuar doli qe aty me vrap dhe ndoqi Serenen e cila i fut ne ashensor .

Vrapoi shpejt qe dera e ashensorit te mos mbyllej po gjeja e vetme qe pa para se dyert te puthiteshin ishin syte e erret te saj .

Zbriti ne shkallet e emergjences sa me shpejt te mundej .

Doli nga dera dhe pa pertej xhamit Serenen . teka hipte ne Lambon-e zi te saj .

Per ceshtje sekondash makina e saj i zhduk pa patur mundesi qe ai te fliste me te.

- Do flas neser -ishte ajo cka mendoi dhe u nis me te shpejt ne zyren e Andreas .

Hapi deren ..

- Andre me thuaj qe spo shihja enderr- shprehu me ze lutes ai dhe Andre po shihte gjendjen e Tejlorit.

- Nuk ishte , por si ka mundesi Tejlor ?

- Nuk e di nuk e di- fliste Tejlori teksa bente ecjake ne zyre .

- Por ajo eshte gjalle kjo ka rendesi . - dhe nje buzeqeshje iu formua ne fytyre .

- Rene Roberts he ? Pse beri sikur ste njihte - ishte pyetja e bere nga Andre dhe Tejlorit iu venit buzeqeshja .

- Meqe Feniksi ka rreth 6-7 muaj qe eshte shfaqur dmth qe ajo ka qene kaq prane nesh dhe ska marr mundimin as te na konaktoj . Ajo tani sic duket eshte jashtmase shume e pasur . Por si ? - shtoi Andre dhe Tejlori u fut thelle ne mendime .

Kjo ishte e vertet si ka mundesi qe Serena ska marr mundimin te shkoj te ai dhe ta kerkoj njesoj sic ka bere ai ?

Cfare ka ndodhur kete nje vit?

Cfare ka ndodhur me Serenen ?

Kush ka qene prane saj ? Ose kush eshte pas saj ?

Apo ajo pas kujt eshte ? Mendimet i qarkullonin me mendje . Pyetje te shumta pa pergjigje .

Por neser ka per te marr te gjitha pergjigjet e seciles prej pyetjeve .

Mos Me Zhyt Me ThellWhere stories live. Discover now