=21=

270 21 0
                                    

Mengjesi i gjeti ne krahet e njeri tjetrit .

Tejlori hapi syte dhe pa Serenen ne kraharorin e tij teksa flinte e qete .

Akoma se besonte ate cka ndodhi . U ndje shume i lumtur qe kishte Serenen afer tij . Qe ajo nje nder castet me te bukura te jetes ajo e kaloi me te . Qe tani ajo ishte e tij dhe ajo e do ate .

Vuri re qe Serena hapi syte dhe syte e saj u ndeshen me te tijet .

-Miremengjes -zeri i saj i pergjumur pershkoi cdo qeliz te tij duke lindur nje lumturi qe kishte kohe qe se ndjente .

- Miremengjes e vogla ime - foli ai dhe duke mos i rezistuar asaj fytyre filloi te puthte cdo cep te saj .

Puthi buzet e saj duke i kafshuar nga pak .

- Ke dhimbje sot ? - pyeti ai teksa mbeshtete koken e tij ne kraharorin e saj te zbuluar .

- Po kam pak - foli ajo teksa ledhatonte floket e erret te Tejlorit.

- Te dua kaq shume - e shprehu per here te pare Tejlori teksa rrethonte barkun e saj me duart e tij .

- Dhe une te dua shume Tejlor - dhe u afrua te fytyra e tij duke e puthur dhe kafshuar lehte buzet e tij .

_____

Pas 5 muajsh .

Kishin kaluar 5 muaj dhe lidhja e tyre po shkonte me se miri .

- Tejlor ?

-Po shpirt

- Si u be me punen e emrit ?

Tani qe ata te dy i dinin te vdekur duhej qe te nisnin nje jete te re diku larg , me mbiemra te ndryshem por emri i tyre do qendronte . Nuk donin qe ti nderronin .

- Serene , duro do ta zgjidh shpejt dhe pak ka ngelur . -foli ai dhe iu afrua buzeve te saj per ti shijuar .

Celulari i Serenes ra dhe mbi ekranin e saj lexohej emri i Aleksjas .

U zgjat ta merrte dhe u pergjigj .

- Si eshte Aleksja dhe bebushi i saj - foli Serena dhe Tejlori po i puthte qafen .

Aleksja kishte ngelur shtatzan ,po priste nje beb , bebin e saj dhe te Andreas . Ishte 3 muajshe dhe shtatzania po i ecte per mrekulli . Kishin bere celebrimet por jo nje dasem te madhe pasi Serena dhe Tejlori nuk mund te shfaqeshin ne publik dhe Andre me Aleksen nuk donin nje dasem pa ata prezent .

-Serene , kur do vish te me besh 1 vizit ,eja rrim pak bashke sot .

- Po Alekse do vi pa merak . Nuk e le une motren time te merzitet - foli Serena e lumtur . Tani Aleksja ishte bere si nje moter per te . Si motra qe se kishte patur kurre .Brenda disa muajve kishin kaluar shume gjera bashke dhe kjo e kishte forcuar marredhenien e tyre .

- Ne rregull po te pres - foli Aleksja dhe mbylli telefonin.

Nderkohe Tejlori sodiste me buze supin e zbuluar te Serenes .

-Me duhet te iki - iu drejtua ajo Tejlorit kur mbylli telefonin .

-Rri pak - pershpertiti ai dhe me buzet e tij puthiteshin te supi i saj , me pas ne qaf faqe dhe buze .

Vuri doren tek shala e saj dhe e ngriti ate deri tek barku duke e ledhatuar .

- Ne dark jam e gjitha e jotja - foli ajo teksa mbante syte mbyllur e duke shijuar puthjet dhe perkedheljet e Tejlorit .

-Une te dua tani .

- Tejlor , Aleksja me pret dhe ti e di si behet kur acarohet .

- Mire atehere - foli ai teksa hoqi buzet nga lekura e saj dhe uli bluzen qe ishte gati tia hiqte .

Serena i fali nje buzeqeshje dhe aty nuk duroi me .

E mori e uli poshte vetes dhe po i puthte me epsh buzet e saj .

I adhuronte ato buze , ate lekure , ato sy , adhuronte zemren e saj dhe aty brenda ai jetonte .

- Ik tani -foli ai teksa e shihte ne sy .

- Ik se perndryshe ske me shpetim -foli perseri dhe u ngrit nga trupi i saj .

- Serene -dhe ajo kthehu koken -merr makinen qe te kam blere . Dhe te lutem shume bej kujdes .

- Ne rregull shpirt . -foli ajo dhe u zgjat ne tavoline per te marr celeset e makines u afrua tek Tejlori , i dha nje puthje te shpejt dhe doli qe aty .

Tejlori e ndiqte me sy nga dritarja derisa makina e saj u zhduk .

Ndjeu zilen e celularit dhe pa emrin e Andres mbi te .

- Fol Andre .

- Tejlor , nuk kam gjetur dot asgje . E dhena jone e fundit ishte qe frenat ishin prer me dashje por kaq .

Asgje me teper . Nuk e di vella . Kemi muaj te tere qe perpiqemi qe gjejme nje prove per te na cuar te ai qe e beri por asgje .

- Perplasja e makinave nuk ka qene aksident Andre . Eshte planifikuar kaq mire qe keta njerez te mos lene gjurme .

Por gjithsesi te vazhdojme akoma . Nuk do ta lem me kaq .

_______

Nderkohe Serena ishte rruges per ne shtepin e Aleksjas dhe Andres . Ishte shtepi e vecuar dhe rruges per atje nuk kishte shume makina keshtu qe sdo e kishte problem vozitjen dhe askush sdo ta shihte .

____

Kishin kaluar rreth 2 ore nga ikja e Serenes dhe Tejlori po pergatiste ushqim kur ndjeu dridhjen e celularit ne xhep .

- Alo Alekse , si po kalon me Serenen? -ishte pyetja qe beri ai teksa marinonte sallaten .

- Tejlor -u degjua e qara e saj .

- Cfare ka ? - foli i shqetesuar ai .

- Tejlor ... Se ..Se -po fliste me veshtiresi ajo .

- Aleksee folll cfaree kaa? -bertiste me sa kishte ne koke .

- Rojet e mia kishin gjetur makinen e Serenes te aksidentuar .

Tejlorit sikur i ra qielli mbi koke .

- Cf..cfare po thua ? - fliste me nderprerje ai .

- Alekseee cfare i ka ndodhur Serenes eshte mire ajoo?

- Nuk e dime nuk ishte askush brenda - fliste duke qare me te madhe .

- Mire , mire prit se po vii - mori celesat e makines dhe doli me te katra qe aty .

Ishte ceshtje minutash qe ai te ndodhej te rruga ku ndodhej makina e aksidentuar e Serenes . Makina SUV e zeze e saj ishte e shkaterruar nga perpara . Ishte perplasur me nje mur ndares aty . Por si ? Serena ka qene e kujdesshme ne timon .

Aty mberriti dhe makina e Andres .

-Andre -, iu drejtua i vellai i shqetesuar-he gjete gje ? I kontrollove spitalet ? - Pyeta kudo Tejlor , kudo por askush nuk di gje per te . Duket sikur e ka perpir dheu . - O zottttt -bertiti Tejlori duke vene duart ne koke .

- Duhet ta gjejmeee - beriti Tejlori dhe kapi per bluze dhe po e terhiqte . -Andree ta gjejme - beritiste ai i shqetesuar qe vajza qe donte ishte aksidentuar dhe nuk e dinte se ku ishte . - nuk duhet ta kisha lene vetem -- peshperiste ai . - Nuk duhej .

Rojet e Andres po kontrollonin kudo. Por jo asnje gjurme .

Mos Me Zhyt Me ThellWhere stories live. Discover now