=6=

286 22 0
                                    

Serena ishte shtrir ne ate shtrat dhe ngjante si nje kufom .

Rrobat i ishin ngjitur pas trupit , floket pas qafe dhe ishte zverdhur e gjitha ne fytyre .

Kaluan ore te tera dhe Tejlori as nuk e kishte marre mundimin ta shikonte ate .

Ishte ora 21:30 dhe Tejlori po behej gati per torturen e rradhes .

________

Shkoi ne bodrum hapi deren dhe pa Serenen te shtrir .

- Cohu - bertiti , kurse Serena me veshtiresi hapi syte por nuk beri asnje levizje tjeter .

-Ti mojj ...- bertiti i acaruar Tejlori .

- Kur te them une te cohesh ke per ta bere - shkoi prane saj e kapi prej krahu dhe e terhoqi zvarr deri sa ngjiten shkallet .

- Tejlor ..m..mos - thoshte Serena me gjysme zeri por atij nuk i interesonte aspak .

- Ke per te fjetur jashte sot - tha ai dhe hapi deren duke e shtyr Serenen jashte te tmerruar .

-Tejlor jo- tha ajo duke i kthyer me veshtirm nga ai .

- Aty ke per te qendruar , qenie e neveritshme - foli i nervozuar ai dhe Serena shkoi aty por para se te arrinte Tejlori ia mbylli deren ne fytyre .

-, Tejlor mos me ler ketu - fliste ajo me pak ze qe i kishte mbetur duke vendosur duart tek dera .

U ul ne pragun e deres dhe po shihte e frikesuar ne drejtim te pyllit . Ishte ftoht dhe rrobat ne trup nuk i ishin thare .

U ngrit , mblodhi forcat qe i kishin mbetur dhe beri qe te ikte qe aty para se Tejlori te kontrollonte per te .

- Le te behet cte behet une e vdekur jam dhe ketu -mendoi dhe vazhdoi te vraponte drejt rruges nga e cila kishte ardhurboor fuqite i kishin shteruar dhe ishte erresire . Nuk mund te shikonte thuaje asgje . Arrinte te dallonte vetem rrugen bosh qe kishte perpara . Vrapoi per pak kohe dhe me pas ndaloi qe te rregullonte frymemarrjen .

_____

- Qenia e vogel e neveritshme - peshperiste me vete Tejlori teksa mbushte nje filxhan me kafe .

Degjoi zilen e celularit dhe pa qe ishte Andrea .

- Po Andre - u pergjigj Tejlori .

- Tejlor , si je , po vajza si eshte ?

- Shume mire eshte - ia kthehu Tejlori i bezdisur qe ai pyeste per te .

- Mire ma jep pak ne telefon dua ta pyes per disa gjera ne lidhje me plaget e saj , qe te marre disa qetesues dhe fasho per brinjet e saj .

- S'ka nevoj Andre .

- Tejlor , mos me acaro por bej ate qe te them see nuk dua qe ajo te vdes prej nesh .

- Offf Andre sa i bezdisur behesh , eshte shume mire ska asnje komplikim -foli ai duke mos e zgjatur .

- Dua ta degjoj vete - foli Andre mosbesues .

- Mos guxo te me bezdisesh me per kete - foli nervoz Tejlori

- Ne rregull ? do ta jap prit nje minut . - dhe shkoi ne drejtim te deres dhe e hapi ate .

Shikoi perreth per Serenen por jo , ajo nuk ishte askund .

- Ahhhh e marrte dreqii - bertiti Tejlori kurse Andre e degjoi .

- Tejlor ,... Tejlorr cfare ndodhi ? - bertiti Andre nga ana tjeter e telefonit kurse Tejlori e mbylli .

- Serenaaaaaaaa - bertiti Tejlori dhe zeri i tij oshetiu ne pyll .

Hipi ne makine dhe filloi ta kerkonte .

______

Ishte shume e lodhur , nuk kishte fuqi as te merrte fryme me , jo te ecte .

U rrezua ne gjunj dhe u perpoq te rregullonte frymemarrjen duke bere qe kraharori te bente ulje ngritje me veshtiresi dhe brinjet ti dhimbnin .

Degjoi zhurmen e rrotave te makines dhe beri te ngrihej por me kot , i dukej vetja sikur ishte gozhduar .

Tejlori pa Serenen para makines se tij , ndaloi dhe shkoi te ajo shume i nevrikosur .

- Ti mojjjj shemtir - shkoi e ngriti ne kemb dhe e gjuajti me sa fuqi kishte ne fytyre duke bere qe nga goja dhe hunda ti dilte gjak .

- Tejlor - tha duke qare dhe i vuri duart ne kraharor qe ta ndalonte .

- Hiqi ato duar

Tejlori kapi duart e saj dhe me vrull i hoqi nga kraharori i tij .

E kapi per flokesh dhe e futi ne makine .

- Ta tregoj ne shtepi une ty - bertiti dhe u ul ne vendin e shoferit .

Ishte ceshtje sekondash qe ata te gjendeshin ne shtepi .

Hapi deren e viles duke terhequr Serenen per flokesh

- Si guxon te ikesh tii - bertiti i acaruar dhe e gjuajti .

- Bollllll - bertiste Serena duke vene duart para fytyres qe te mbrohej .

- Hiqi ato duar - bertiti - hiqi ato duar mos i vendos perpara - vazhdoi te bertiste me shume . Por Serenes duart sikur nuk i komandoheshin nga frika .

Mos Me Zhyt Me ThellTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang